1. תנעל את הברכיים על טנק הדלק. חזק. ותשאר ככה. שים את הכריות על הרגליות (לא את מרכז כף הרגל, ובטח לא את העקבים) - ותוריד מעט משקל לרגליות דרך הרגליים.
2. שחרר פלג גוף עליון. הידיים והכתפיים רפויות לחלוטין, תן לגלגל הקדמי לחפש את האחיזה איפה שבא לו במקום להילחם באופנוע. הסטיה כ"כ קטנה, שרק אתה תרגיש אותה בכידון. פתח את המרפקים לצדדים, ותוודא שהם בקו של הכידון או מעט מעליו. וודא שאין לך זוית במפרק כף היד- היד ישרה (בערך) מהמרפק ועד האצבעות.
3. תן מבט רחוק קדימה. האופנוע הולך אחרי המבט שלך. אין לך מה לחפש עם המבט מטר לפני הגלגל הקדמי.
4. אל "תשחק" עם הגז והקלאץ'. פתח מעט את הגז - לרמה שבה אתה שומע את המנוע (נגיד, 2000 סל"ד), תשאיר אותו שם ושלוט במהירות עם הקלאץ'.
צריך יותר מהר? שחרר את הקלאץ' בעוד מילימטר. צריך יותר לאט? תכניס את הקלאץ' פנימה במילימטר.
5. תנסה לתפעל את הקלאץ' עם 2 אצבעות, ואת הגז לגלגל בתוך כף היד בלי להזיז את הזרוע.