עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: מבט רחוק קדימה חוסך מזומנים...

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    62

    מבט רחוק קדימה חוסך מזומנים...

    הכי חסכוני (אבל לא בהכרח הכי בטוח) - לרכב לפי החוק.
    אבל אם אתם בכל זאת על השול הימני, ומתקרבים להשתלבות כבישים בה מצוייר אי תנועה על הכביש (תמרור 815, "זברה"), כדאי להשקיע תשומת לב ולבדוק אם יש גובי מיסים לבושי מדים באיזור ההשתלבות.
    מחלף הדרים לכיוון דרום על כביש 4 הוא מקום מועדף על גובי המס.

    חפש מה יוצא דופן בתמונה:

    חפש מה יוצא דופן.jpg

    חסוך זמן ומזומנים:

    חסוך זמן ומזומנ&#1.jpg

    יום טוב, שמרו על עצמכם ועל הכיס.

  2. #2
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1cohen צפיה בהודעה
    הכי חסכוני (אבל לא בהכרח הכי בטוח) - לרכב לפי החוק.
    בדיוק ככה
    לפעמים הם מתחבאים מאחורי משהו, אותי דפקו אחרי שהתחבאו מאחורי עמוד, בכביש 5,
    גמאני עברתי על החוק כשחתכתי "זברה" , אבל זה היה הנתיב הבטוח ביותר שהיה לי (אם לא היחיד).

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    בדיוק ככה
    לפעמים הם מתחבאים מאחורי משהו, אותי דפקו אחרי שהתחבאו מאחורי עמוד, בכביש 5,
    גמאני עברתי על החוק כשחתכתי "זברה" , אבל זה היה הנתיב הבטוח ביותר שהיה לי (אם לא היחיד).
    המחבוא הקלאסי שלהם, מיד אחרי מחלף תקווה, מאחורי העיקול מתחת לגשר.
    הכביש שם בנוי כך שאין לך דרך לראות אותם לפני שאתה עולה על השטח הפרדה.
    אני חותך שם חזרה לכביש לפני האי תנועה וחוזר ימינה אחרי ההשתלבות כ500 מטר קדימה.
    נורא מסוכן ולא נוח, אבל לך דבר ללמפה...

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    בתור אחד שרוכב כבר קרוב ל 10 שנים
    מעולם לא היה לי שום מצב שבו זה היה מסוכן מידי לחזור לנתיב לפני זברה
    אם התנועה זורמת אני מחפש חור ומשתלב לתוכו לפני הזברה
    אם התנועה עומדת אני בולם וממתין בסובלנות תוך כדי איתות שנהג יתן לי לחזור לנתיב
    0 תאונות ב 10 שנים
    0 קנסות ב 10 שנים

    ואגב היה פעם אחת שרוכב אופנוע אחר כמאת הרג אותי, לפני הרבה שנים ביציאה מכביש 6 אני נוסע על 90 ויורד מהכביש 6 לכיוון כביש מהיר, יש לי נתיב השתלבות ארוך, כאשר פתאום איזה רוכב חוצה זברה וקופץ לי מול האופנוע ב 60 קמ"ש (אני על 90).
    הוא לא ראה אותי כי הירידה מכביש 6 הייתה בעיקול גדול מה שאומר שלא הייתי בשדה הראייה שלו, אבל מאחר וגם לא ראיתי אותו בכלל מסובב את הראש אפילו בכדי להסתכל במראות, אני לא אתפלא שהייתה לו בדיוק 0 מודעות לכך שהוא היה שנייה מלגמור מרוח על הכביש

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
    בתור אחד שרוכב כבר קרוב ל 10 שנים
    מעולם לא היה לי שום מצב שבו זה היה מסוכן מידי לחזור לנתיב לפני זברה
    אם התנועה זורמת אני מחפש חור ומשתלב לתוכו לפני הזברה
    אם התנועה עומדת אני בולם וממתין בסובלנות תוך כדי איתות שנהג יתן לי לחזור לנתיב
    0 תאונות ב 10 שנים
    0 קנסות ב 10 שנים

    ואגב היה פעם אחת שרוכב אופנוע אחר כמאת הרג אותי, לפני הרבה שנים ביציאה מכביש 6 אני נוסע על 90 ויורד מהכביש 6 לכיוון כביש מהיר, יש לי נתיב השתלבות ארוך, כאשר פתאום איזה רוכב חוצה זברה וקופץ לי מול האופנוע ב 60 קמ"ש (אני על 90).
    הוא לא ראה אותי כי הירידה מכביש 6 הייתה בעיקול גדול מה שאומר שלא הייתי בשדה הראייה שלו, אבל מאחר וגם לא ראיתי אותו בכלל מסובב את הראש אפילו בכדי להסתכל במראות, אני לא אתפלא שהייתה לו בדיוק 0 מודעות לכך שהוא היה שנייה מלגמור מרוח על הכביש
    אממ... על מה אתה רוכב 10 שנים - ומה הקילומטראז' המצטבר?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אממ... על מה אתה רוכב 10 שנים - ומה הקילומטראז' המצטבר?
    עברתי כבר 5 כלים שונים
    כרגע רוכב על VERSYS
    1000 קילומטר בממוצע בחודש, תעשה חשבון
    למה אתה שואל?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בגדול אתה צודק לגבי עניין הזהירות אבל, נסיוני האישי מראה שגם עשור של רכיבה זהירה הוא לא סימן ולא ערובה לכלום.
    אנחנו פיונים קטנים בידי המזל והסטטיסטיקה.
    ואגב,
    חד משמעית יותר מסוכן להשתלב חזרה בתנועה. (אני גם עושה את זה כי זה החוק, אבל אני לא משלה את עצמי).

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מבט רחוק קדימה גם מציל חיים.
    לגבי נוכחות הגובים על הזברות, לפעמים הם מתחבאים וקופצים ברגע האחרון, ולפעצים הם גלויים לכל, ועדחין, את ליטרת הבשר שלהם הם יקחו. כשעבדתי בת''א הייתי רואה בכל חזרה מהעבודה מתחת לגשרי המחלפים את ערמות הדו''גים (קטנועים בעיקר, מעט מאוד אופנועים) עומדות בשורה לא מסודרת עם פרצוף באסה, או אפילו מנסות לשכנע את הגובה שמותר לרכוב בשול. למרות שלרוב ניתן היה לראות אותם מרחוק (לרוב מתחת לגשר ההלכה, מצפון לדרום), עדיין לא היה יום שלם לא היו שם, מלווים ברוכבים שמתחננים שימחלו להם על ה 250₪ שהלכו לפח.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
    עברתי כבר 5 כלים שונים
    כרגע רוכב על VERSYS
    1000 קילומטר בממוצע בחודש, תעשה חשבון
    למה אתה שואל?
    כי הסטטיסטיקה שלך טובה מאוד.
    ב-8 שנים וכ-200 אלף קילומטר שרכבתי, ריסקתי כמה אופנועים (בלי קשר לזברות). כך גם כל החברים שלי.
    אז או שאנחנו רוכבים בצורה מאוד שונה ובתוואי מאוד שונה, או שאתה יודע משהו שאני לא יודע.
    או שזה Too good to be true
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כי הסטטיסטיקה שלך טובה מאוד.
    ב-8 שנים וכ-200 אלף קילומטר שרכבתי, ריסקתי כמה אופנועים (בלי קשר לזברות). כך גם כל החברים שלי.
    אז או שאנחנו רוכבים בצורה מאוד שונה ובתוואי מאוד שונה, או שאתה יודע משהו שאני לא יודע.
    או שזה Too good to be true
    הבנאדם נוסע על 90 בכביש 6.
    זה כשרון סבלנות שנולדים איתו. לא נראה לי משהו נרכש...

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כי הסטטיסטיקה שלך טובה מאוד.
    ב-8 שנים וכ-200 אלף קילומטר שרכבתי, ריסקתי כמה אופנועים (בלי קשר לזברות). כך גם כל החברים שלי.
    אז או שאנחנו רוכבים בצורה מאוד שונה ובתוואי מאוד שונה, או שאתה יודע משהו שאני לא יודע.
    או שזה Too good to be true
    אני רוכב כבר מעל 20 שנים - בערך 1000 ק"מ בחודש וכמו r3dt4g , אפס תאונות וקנסות. אני מנחש שזאת רכיבה מאוד שונה. מקווה לא לשבור את הסטטיסטיקה של עצמי...

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    כן, זה מאוד מעצבן לחזור לנתיב בעיקר שיש מאחורך אופנועים אחרים שמתכוונים להמשיך ישר.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    כן, זה מאוד מעצבן לחזור לנתיב בעיקר שיש מאחורך אופנועים אחרים שמתכוונים להמשיך ישר.
    דווקא בכל הפעמים שהיה מאחורי אופנוע או קטנוע, הם חזרו לכביש ביחד איתי, אף אחד לא המשיך על הזברה

  14. #14
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
    דווקא בכל הפעמים שהיה מאחורי אופנוע או קטנוע, הם חזרו לכביש ביחד איתי, אף אחד לא המשיך על הזברה
    מה?! איפו אתה חיי?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    +1
    רוב הדו''גים היו ממשיכים על הזברות בלי שמץ של היסוס (למראית עין). למזלי, כשהייתי רוכב הרבה בשול (איילון בשעות השיא) הצלחתי להימנע מיותר מידי אינטרקציה עם אותם דו''גים מחד, או מאורבי הזברות בכחול מאידך.

אשכולות דומים

  1. בכמה ניתן למכור Xevo250 שנת 2011?
    על ידי r3dt4g בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-05-2018, 22:31
  2. למי זכות קדימה כאשר 2 נתיבים הופכים ל1?
    על ידי mudale222 בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 27-10-2016, 19:57
  3. השקה עולמית: פיאג'ו דוחפת קדימה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-09-2016, 12:49
  4. מנורות w5w לפנסים מקדימה לנינג'ה 300
    על ידי ScaryDude בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 00:31
  5. טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן
    על ידי Jack_R1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO