ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
***יחס סטויכיומטרי**
ה 13.4 זה היחס בין האוויר לדלק,משתיק פתוח בין היתר גורם לאוויר לזלוג חזרה לתא השרפה (אוויר שנינק מהפליטה).
מערכת הזרקה היא אדפטיבית - משתנה בהתאם למצב,אבל יש לזה גבול.
לכן חשוב ללכת על אגזוז יעודי ששם בין היתר חישבו את זליגת האוויר מבלי שזה יסב נזק למנוע.
"הדבר לא קריטי למערכת הנוכחית" לא מובן המשפט הזה.
מערכת פליטה לא משנה דבר,אולי התכוונת לזה שמערכת ההזרקה יכול לפצות אבל תהיה סטיה של +-0.2 אחוז ביחס שזה באמת לא נשמע קריטי.
אצלי על האופנוע XV1900 מותקן אגזוז של V&H ככה קניתי אותו .
רעש מגניב וכו' וכו' וכו' אבל ... זה בא על חשבון משהו, והמשהו הזה זה קרטוע כשהאופנוע מתחמם, קולות פיצוץ (בק פאייר או אפרטר פייר ? ) בעת סגירת מצערת. על האופנוע מותקנת מערכת PC (היה על כך שרשור בעבר ) אבל כלום לא עוזר. היום התחלתי ביתר שאת כבר לחשוב על חזרה לאגזוז מקורי ... לא שזה יקרה בזמן הקרוב אבל זה מסיבות אחרות לחלוטין.
היום רכבתי לאזור הכרמל וזה הציק לי מאוד. אני מניח לפי המעטפת שהאגזוז הוא מקורי ולא חיקוי , אבל עדיין כאגזוז תחליפי של חברה המכבדת את עצמה ולא איזה חברה עלומת שם מסין הוא מאכזב ...
השאלה שלי מתייחסת לשורה בכחול ... איזה נזק יכול להגרם למנוע ?