עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: ייבוא אגזוז בעל תקן גרמני/בריטי בלבד

  1. #1
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496

    ייבוא אגזוז בעל תקן גרמני/בריטי בלבד

    האם ניתן לייבא אגזוז שמיוצר בבריטניה ומוטבע עליו התקן הבריטי BS והגרמני TUV, אך לא ה- E1 או ה- ECE?
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  2. #2
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    שכחתי לציין שמדובר בייבוא לאופנוע אספנות
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני לא בטוח שתמצא כאן מישהו ששולט עד כדאי כך ברזי תקני היבוא, אני ממליץ לך
    לנסות ולבדוק באתר המכס או אצל חברות שמייבאות כלי רכב על בסיס קבוע.

    דרך אחרת שתוזיל לך את כל העניין ותקפיץ אותך מעל הרבה בעיות ביורוקרטיות זה
    להביא במזוודה מחו"ל אתה או מישהו שיהיה מוכן לעזור.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני לא בטוח שתמצא כאן מישהו ששולט עד כדאי כך ברזי תקני היבוא, אני ממליץ לך
    לנסות ולבדוק באתר המכס או אצל חברות שמייבאות כלי רכב על בסיס קבוע.

    דרך אחרת שתוזיל לך את כל העניין ותקפיץ אותך מעל הרבה בעיות ביורוקרטיות זה
    להביא במזוודה מחו"ל אתה או מישהו שיהיה מוכן לעזור.
    במכס לא עונים (!), בעצם יותר קל להשיג את העוזרת האישית של קים-ג'אנג-יונג מאשר למצוא מישהו מאלי המכס לשוחח איתו.
    בחברות הייבוא "מתעסקים" בייבוא רכב ולרוב לא בחלקים, פניתי לשתיים, לא היה להם משוג מאיפה נפלתי עליהם.
    במזוודה, מדובר בזוג מפלטים שלא ייכנסו לשום מזוודה קונבציונלית, גם הגדולות שבהן, אז המצב לא משהו, אחרת לא הייתי פותח שרשור כאן.
    בינתיים פתחתי בקשה מקוונת במשרד התחבורה לייבוא חלק רכב וציינתי שמדובר ברכב אספנות.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא, גם בגרמניה אי אפשר לרכב עם אגזוז שיש לו TUV, זה תקן איכות ובטיחות אבל ךא תקן שמאשר לנוע על הכביש הציבורי

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    למכס בחיפה יש מענה טלפוני של שעתיים ביום (בין 13:00 ל15:00) ליבוא אישי ודואר חבילות:
    https://taxes.gov.il/Pages/InfoTaxes...tUsMeches.aspx
    לפני כשנה/שנתיים היתה לי איזו בעיה עם חבילה וזו היתה האופציה היחידה שבאמצעותה הצלחתי לתפוס גורם רלוונטי במכס (למרות שבסוף זו לא היתה בעיה איתם).

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    תתקשר לטכניון או גורם מאשר רלוונטי אחר ותברר. גם ככה המכס יפנה לגורם שכזה לאישור תקינה אז חבל״ז.



    נ.ב.
    בזמנו העלתי לכאן מספר טלפון כדהיה מדובר בהליך של ייבוא קסדות. תריץ חיפוש. ככלל זה אותו המספר.
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 11-06-2018 בשעה 23:39.

  8. #8
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    הטכניון לא קשור, כי צריך אישור משרד התחבורה.
    בינתיים, הצלחתי להשיג פקידה במשרד התחבורה המליצה לי לשלוח פקס(!) למספר כלשהו (מבלי לפרט יותר מדיי) ולהפנות את כל השאלות שלי בכתב. לא נשמע מזהיר במיוחד.
    נראה שכרגע אמתין למענה של משרד הרישוי על הבקשה, או לחילופין בשיטת המצליח. בניתיים המשלוח בדרך.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  9. #9
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    נושא מעניין, מעט הצצתי ברשת בעניין. לפי הבנתי אין הנחות לרכב אספנות במיוחד בחלקים בטיחותיים.
    אני מניח שאם תשאל (שאלת קיטבק) האם מספיק התקן הבריטי BS והגרמני TUV אבל אין לך את התקן הגרוזיני העתיק מ1824 אז ברור שיעשו לך בעיות.
    אולי יש יבואנים נחמדים שתמורת תשלום סימלי יעזרו או פשוט להשבע שהחלק למכסחת דשא (כן- יש לי אחת עם 4 צילינדרים).
    ואם אתה מארגן קומבינה בסופו של דבר.. אני איתך..
    מעניין ובהצלחה..
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  10. #10
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    נושא מעניין, מעט הצצתי ברשת בעניין. לפי הבנתי אין הנחות לרכב אספנות במיוחד בחלקים בטיחותיים.
    אני מניח שאם תשאל (שאלת קיטבק) האם מספיק התקן הבריטי BS והגרמני TUV אבל אין לך את התקן הגרוזיני העתיק מ1824 אז ברור שיעשו לך בעיות.
    אולי יש יבואנים נחמדים שתמורת תשלום סימלי יעזרו או פשוט להשבע שהחלק למכסחת דשא (כן- יש לי אחת עם 4 צילינדרים).
    ואם אתה מארגן קומבינה בסופו של דבר.. אני איתך..
    מעניין ובהצלחה..
    מדובר באגזוז, אין קשר לבטיחות, אך בכל זאת מופיע ברשימת ה- 70 פריטים של משרד התחבורה שצריכים לעמוד בתקן. במקרה של אגזוז מדובר ב- E1 או ECE כלשהו.
    העניין שהאגזוז המקורי (ב.מ.וו R100 שנת 79) של הכלי שאיתו עבר ועובר רישוי מדי שנה אינו עומד בתקן כמובן, ולא נראה לי שמייצרים בכלל אגזוזים לאופנוע אספנות בתקנים העדכניים. ביררתי אצל כמה יצרנים, אבל לך תוכיח שאין לך אחות.
    לצערי, איני איש של קומבינות. ובלי קשר, קשה מאוד לשכנע מישהי שזוג אגזוזים באורך כמעט מטר ישמשו למכסחת דשא.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    האם ניתן לייבא אגזוז שמיוצר בבריטניה ומוטבע עליו התקן הבריטי BS והגרמני TUV, אך לא ה- E1 או ה- ECE?
    אתה צריך לראות עם משרד הכלכלה מה היה התקן זיהום אויר באותה השנה (לאופנועים).
    אם התקן של האגזוז הנוכחי עומד בדרישות התקן של האופנוע מלפני שנים אז הכל טוב.


    המכס לא קובע את התקנים, הוא רק אוכף אותם.
    מכון התקנים/טכניון באותה הסירה.
    מי שקןבע תקנים בארץ הוא קק משרד אחד.

    עריכה:
    אם זה אופנוע אספנות (30 שנה+) - כמדומני פעם לא עסקו בתקני זיהום אויר, זה הגיע רק אחרי שנות ה-2000.
    אבל שוב...תתקשר למשרד הכלכלה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  12. #12
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    לא נראה לי שאתקשר למשרד הכלכלה, כי זה רק יילך ויסתבך.
    לאחר מספר בירורים, התגבשה אצלי הדעה שאמתין בסבלנות להגעת המשלוח (זה יקרה בימים הקרובים), יש סיכוי לא קטן שישוחרר מבלי לעורר יותר מדיי עניין. אם לא, אצרף בקשה למשרד הרישוי עם רישיון האופנוע המציין שמדובר באספנות. נמסר לי שברגע שרואים אספנות אז לא מתעקשים.
    נראה.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לא נראה לי שאתקשר למשרד הכלכלה, כי זה רק יילך ויסתבך.
    לאחר מספר בירורים, התגבשה אצלי הדעה שאמתין בסבלנות להגעת המשלוח (זה יקרה בימים הקרובים), יש סיכוי לא קטן שישוחרר מבלי לעורר יותר מדיי עניין. אם לא, אצרף בקשה למשרד הרישוי עם רישיון האופנוע המציין שמדובר באספנות. נמסר לי שברגע שרואים אספנות אז לא מתעקשים.
    נראה.
    ידידי...
    אם היה לך רכב משנות ה 60 והיום אתה מייבא לו עמם או אגזוז אז יעבור מכס כי זה בהתאם לתקינת זיהום האוויר שהייתה בשנות ה 60 (לא היו!).

    לגבי אופנועים.
    תקנת אירו 1 נכנסה רק בשנת 1999 ועד שמשרד הכלכלה זז, אז לדעתי זה נכנס 3 שנים אחרי עם תקן ליישור קו מתי שאירופה קובעת.

    משמע שלא היה תקן לזיהום אויר באופנועים לפני (למכוניות זה 1992) - כך שאתה בסדר.

    כל זה לא פותר אותך משתלם אם זה נתפס.
    בהצלחה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם זה אגזוז חדש גם אם הוא לאופנוע מלפני 50 שנה הוא צריך תקן E ומספר המדינה היצרנית, זה לא תקן זיהום אוויר זה תקן שמאשר לחלק להיות בשימוש בכביש הציבורי, לדוגמא אגזוז של אקראפוביץ ללא ממיר קטליטי שמתאים לאופנוע יורו 3 הוא עדיין בעל תקן E

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    צודק לחלוטין אבל אני יודע שמבחינת תקן מעניין אותם רק זיהום אויר בארץ וזה מה שהם מתעסקים איתו (מבחינת אופנועים).

    שאלתי אנשים במכון התקנים בעבר, במכס ובטכניון (שמקושרים אחד לשני). זה מה שאמרו לי על נושא של ייבוא rs250 עם אגזוז חדש ומנוע משופץ.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם זה אגזוז חדש גם אם הוא לאופנוע מלפני 50 שנה הוא צריך תקן E ומספר המדינה היצרנית, זה לא תקן זיהום אוויר זה תקן שמאשר לחלק להיות בשימוש בכביש הציבורי, לדוגמא אגזוז של אקראפוביץ ללא ממיר קטליטי שמתאים לאופנוע יורו 3 הוא עדיין בעל תקן E
    Sent from my MI 5X using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. לא לנשים בלבד
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24-04-2017, 11:40
  2. ייבוא אגזוז זרימה חופשית
    על ידי MotoBoy בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-11-2016, 13:30
  3. תגובות: 142
    הודעה אחרונה: 08-09-2016, 08:26
  4. ייבוא אגזוז מחו"ל
    על ידי Dmarker בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-02-2016, 00:35
  5. ייבוא בולם אחורי
    על ידי yarin בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 22:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO