עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: BMW F750GS F850GS- חדשות

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130

    BMW F750GS F850GS- חדשות

    אופנוע bmw ידוע לכולם.אני לא יכול לומר שהם דוגמה לטובים ויותר,אבל יש להם מוניטין מסוים,נישה.
    לא מזמן יצא דגמים חדשים F750GS וF850GS ש יחליפו את ה700\800.
    מזמן היו שמעות שהמנועים לדגמים החדשים יצרו בסין.
    אמת,אני לא התלהבתי מחדשות האלה.
    על תגידו "איפון גם מייצרים בסין"
    לפני כחודש היו שמועת על יקוב בהספקה של דגמים החדשים ו אכשיו היגיע הסבר.
    1385 מנועים בנו סינים ,שלחו להתקנה לגרמניה.חלק מהם -דפוקים.
    50 יח כבר נמסרו לקונים שיחליפו לחדשים.
    מסיבו זו יש עיכוב בהםפקה דגמים האלה.
    כך..."גלובליזצייה"

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    סבבה, הגיוני.

    אתה לא מייצר במפעל משלך , יש לך בקרת איכות וחוזה.
    אתה תבדוק את המוצר עד לפרט ותראה אם המפעל עמד בחוזה ואם לא הוא יפצה אותך ואת הלקוחות שלך.

    קצת סבלנות זה הכל.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    הלקוח מצביע רגליים.
    פחות מעניין אותו הסכמים שלך עם ספקים.
    אף אחד לא ירצה ריקול כל חודש במוסך עם כלי לא זול וכילו "גרמני"
    התחלה ב"רגל שמאל"

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    הלקוח מצביע רגליים.
    פחות מעניין אותו הסכמים שלך עם ספקים.
    אף אחד לא ירצה ריקול כל חודש במוסך עם כלי לא זול וכילו "גרמני"
    התחלה ב"רגל שמאל"
    ממש לא נכון.
    חברות שיש להן שירות טוב - הלקוח נשאר כי הוא יודע שעלולות לקרות תקלול מהסוג הזה (ועוד רבות אחרות) וגם במצב הזה הוא יקבל את השירות הטוב ביותר.

    או שאתה מעדיף קוואסקי, עם חצי התנערות מהירה מאחריות על מנוע ולתת לך לשבור את הראש ? (סתם דוגמה מדברים שדמעתי על קווסאקי העולמית).

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עם מנועי ה650 (חד צילינדר) של במוו שיוצרו ע"י לונסין בסין לא היום בעיות והם דווקא נחשבו למאד אמינים.

    אולי בבמוו שיחררו קצת את הרסן כי פעם אומנם המפעל היה בסין אבל הגרמנים שלטו שם בכל נושא האיכות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לגבי שמועות על היצור בסין, במוו מעולם לא הסתירה את זה, שהדגם החדש יצא ברוב המגזינים כתבו על זה

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זאת לא פשלה ראשונה שלהם.
    הנסיון האישי שלי עם הדור הראשון של המגה סקוטר שלהם (c600) הראו שגם בעסקה עם קימקו הם לא השגיחו מספיק מקרוב.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יכול לערוך, אבל בbmw, בהחלט נהנים ממוניטין שמשאיר (או מביא) לקוחות.
    אממה? לא לעולם חוסן, ואם ימשיכו להיות פאלטות, הקהל יתחיל לייצר דעה שלילית והם עלולים להקלע למצב לא נעים.
    אני מכיר כמה אנשים שנכוו מהbmw1200, בכל מיני תקלות שלא ציפו להן (בכל זאת, ספינת הדגל של החברה הוותיקה והאמינה), ועברו למתחרים.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני זוכר אותך...
    לפי דעתי היה לך חוסר מזל.

    היום אני רואה את ה ak550, בעיה אחת במנוע לא שמעתי (גם לא בטיוואן), הבעיות היחידות שהוא חווה זה בעיות התנעה עם השיטה ללא מפתח (כאילו כל החברות משתמשות באותו צ'יפ שהן מפשלות אחת אחרי השניה בזה).


    לא החליפו לך מנוע בסוף ?
    לא פתחו ובדקו ?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני זוכר אותך...
    לפי דעתי היה לך חוסר מזל.

    היום אני רואה את ה ak550, בעיה אחת במנוע לא שמעתי (גם לא בטיוואן), הבעיות היחידות שהוא חווה זה בעיות התנעה עם השיטה ללא מפתח (כאילו כל החברות משתמשות באותו צ'יפ שהן מפשלות אחת אחרי השניה בזה).


    לא החליפו לך מנוע בסוף ?
    לא פתחו ובדקו ?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    הם השתפרו אבל תראה את הפורומים של במוו, עד שיצא ה-c650, היו מלא תלונות על איכות ההרכבה והמנוע עצמו שנכבה בעצירה.
    הבאתי רשימה קצרה של דברים, חלקם קיבלו ריקול:

    1. Front body panels fly off (recalled)
    2. New top box assembly bolts shear-off..BMW stopped selling to address issue
    3. If the gas cap cover is open, you shear it off opening the seat
    4. Front strut seal blew
    5. Multiple riders stranded with loose/falling-off kickstands
    6. Chronic stalling problem
    7. Coolant leaks
    8. Oil leaks from rear chain housing
    9. Oil leak from DEFECTIVE engine castings, porous, must REPLACE ENTIRE ENGINE
    10. Anti-theft stopped recognizing key...stranded
    11. Front tire wore out at less than 4,000 miles
    12. Brake reservoir cap vibrated-off. Dealer COULDN"T find part to stop leak, not in catalog
    13. Burning rubber smell after riding
    14. Clutch problems,; function, dusting, judder, etc.


    דווקא על ה-ak550 שומעים רק דברים טובים בינתיים.
    תראה את המספרים, רוב ה-BMW שנקנים הם ה-R1200GS למיניהם.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    הם השתפרו אבל תראה את הפורומים של במוו, עד שיצא ה-c650, היו מלא תלונות על איכות ההרכבה והמנוע עצמו שנכבה בעצירה.
    הבאתי רשימה קצרה של דברים, חלקם קיבלו ריקול:

    1. Front body panels fly off (recalled)
    2. New top box assembly bolts shear-off..BMW stopped selling to address issue
    3. If the gas cap cover is open, you shear it off opening the seat
    4. Front strut seal blew
    5. Multiple riders stranded with loose/falling-off kickstands
    6. Chronic stalling problem
    7. Coolant leaks
    8. Oil leaks from rear chain housing
    9. Oil leak from DEFECTIVE engine castings, porous, must REPLACE ENTIRE ENGINE
    10. Anti-theft stopped recognizing key...stranded
    11. Front tire wore out at less than 4,000 miles
    12. Brake reservoir cap vibrated-off. Dealer COULDN"T find part to stop leak, not in catalog
    13. Burning rubber smell after riding
    14. Clutch problems,; function, dusting, judder, etc.


    דווקא על ה-ak550 שומעים רק דברים טובים בינתיים.
    תראה את המספרים, רוב ה-BMW שנקנים הם ה-R1200GS למיניהם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    הם השתפרו אבל תראה את הפורומים של במוו, עד שיצא ה-c650, היו מלא תלונות על איכות ההרכבה והמנוע עצמו שנכבה בעצירה.
    הבאתי רשימה קצרה של דברים, חלקם קיבלו ריקול:

    1. Front body panels fly off (recalled)
    2. New top box assembly bolts shear-off..BMW stopped selling to address issue
    3. If the gas cap cover is open, you shear it off opening the seat
    4. Front strut seal blew
    5. Multiple riders stranded with loose/falling-off kickstands
    6. Chronic stalling problem
    7. Coolant leaks
    8. Oil leaks from rear chain housing
    9. Oil leak from DEFECTIVE engine castings, porous, must REPLACE ENTIRE ENGINE
    10. Anti-theft stopped recognizing key...stranded
    11. Front tire wore out at less than 4,000 miles
    12. Brake reservoir cap vibrated-off. Dealer COULDN"T find part to stop leak, not in catalog
    13. Burning rubber smell after riding
    14. Clutch problems,; function, dusting, judder, etc.


    דווקא על ה-ak550 שומעים רק דברים טובים בינתיים.
    תראה את המספרים, רוב ה-BMW שנקנים הם ה-R1200GS למיניהם.
    לא ראיתי את זה אבל...
    הזוי...זה לא חבלי לידה זה מיתרי לידה.

    הדבר היחידי שאני יודע שיש ל c650gt היום הוא השמן שנשפך החוצה מהפילטר אויר וזהו.

    אני משער שזה בגלל הפליטת שמן של המנוע למקרה של הצפה. לא ראיתי את המדריך מוסכים אבל אני משער שגם המנוע הזה בנוי בשיטת Positive Crankcase Ventilation - כל המנועי אופנועים ככה משנות השמונים (לועסים טכנולוגיה).

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני זוכר אותך...
    לפי דעתי היה לך חוסר מזל.

    היום אני רואה את ה ak550, בעיה אחת במנוע לא שמעתי (גם לא בטיוואן), הבעיות היחידות שהוא חווה זה בעיות התנעה עם השיטה ללא מפתח (כאילו כל החברות משתמשות באותו צ'יפ שהן מפשלות אחת אחרי השניה בזה).


    לא החליפו לך מנוע בסוף ?
    לא פתחו ובדקו ?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אם הכוונה אלי אז לא החליפו מנוע. החליפו מלא דברים אחד אחרי השני, כולל שיפוץ מנוע מלא (תכלס השירות היה סבבה אבל זה עדיין מבאס).
    זה לא חוסר מזל. בזמנו חיפשתי מידע ברשת ונתקלתי בהרבה מידע.
    ושלישית, לדעתי הקימקו 550 זה מנוע אחר לגמרי (אולי אני טועה, אבל גם אם זה אותו מנוע פשוט מוגדל, הרי שהוא יתנהג אחרת מכל הבחינות, כולל אמינות- עומסים שונים, פינוי חום אחר, טולרנסים יותר צפופים וכו.. )

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם הכוונה אלי אז לא החליפו מנוע. החליפו מלא דברים אחד אחרי השני, כולל שיפוץ מנוע מלא (תכלס השירות היה סבבה אבל זה עדיין מבאס).
    זה לא חוסר מזל. בזמנו חיפשתי מידע ברשת ונתקלתי בהרבה מידע.
    ושלישית, לדעתי הקימקו 550 זה מנוע אחר לגמרי (אולי אני טועה, אבל גם אם זה אותו מנוע פשוט מוגדל, הרי שהוא יתנהג אחרת מכל הבחינות, כולל אמינות- עומסים שונים, פינוי חום אחר, טולרנסים יותר צפופים וכו.. )
    אותו מנוע מוקטן...
    הוא מתנהג אחרת לגמרי אבל ספורטיבי באותה המידה.
    הרעש זהה לגמרי וגם המבנה.

    אולי אחרי הכל קימקו שינו משהו.

    ולא מבין למה לא החליפו מנוע קומפלט אם עשו לו שיפוצים כאלו ואחרים...
    מה אמרו בחברה הישראלית ?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    במוו מעולם לא היו סופר אמינים, הכל בזכות מחלקת שיווק שלא נופלת מזאת של אפל.
    לא שהאופנועים באיכות גרועה אבל הם לא מצטינים כמו שהאגדה מספרת.

    מצד שני במוו דואגת ללקוחות שלה בשירות טוב מעל הממוצע.
    לפי מגזין גרמני כל הלקוחות שיש להם אופנוע שנמצא בתוך ה"ריקול" הזה קיבל אופנוע זמני ולרוב ברמה גבוהה יותר מהאופנוע שנימסר, כלומר נתנו לאנשים gs1200 כנראה.

  15. #15
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני מכיר כמה אנשים שנכוו מהbmw1200, בכל מיני תקלות שלא ציפו להן (בכל זאת, ספינת הדגל של החברה הוותיקה והאמינה), ועברו למתחרים --- דגם ספציפי ב 1200 או מקוררי המים החדשים ? .
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במוו מעולם לא היו סופר אמינים, זה מעניין ... מאוד הכל בזכות מחלקת שיווק שלא נופלת מזאת של אפל.
    לא שהאופנועים באיכות גרועה אבל הם לא מצטינים כמו שהאגדה מספרת.

    מצד שני במוו דואגת ללקוחות שלה בשירות טוב מעל הממוצע.
    לפי מגזין גרמני כל הלקוחות שיש להם אופנוע שנמצא בתוך ה"ריקול" הזה קיבל אופנוע זמני ולרוב ברמה גבוהה יותר מהאופנוע שנימסר, כלומר נתנו לאנשים gs1200 כנראה.
    האם עניין האמינות נוגע גם לאופנועי הדגל K1600 וכן RT1200 ?
    אחרי 2 אופנועי BMW שהחזקתי , דבר אחד אני יכול לומר שמעולם לא חזרתי למוסך על ריג'קט (2 האלכסים) , מה שכן כשאכלתי מרורים בגלל תקלות (כגון ABS או מחזיר שמן מנוע - גיר ) זה היה יקר עד כאב. בשוטף האחזקה היתה יותר מסבירה (!) .
    את זה אני לא יכול לומר לגבי מטרו שאני מחזיק שני מותגים שלהם (קאווסקי + ימאהה) . ידה העמוקה של מטרו נשלחת עמוק עמוק לארנק כמעט בכל דבר...

    לכן, שקלתי לחזור ל BMW, והנה השרשור הזה צץ ומערער לי את הבטחון לגבי חזרה למותג.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

אשכולות דומים

  1. חדשות motoGP
    על ידי shaul_13 בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 08-06-2018, 11:26
  2. ב.מ.וו חושפת F850GS ו-F750GS חדשים ל-2018
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 16:54
  3. מבקש המלצה לכפפות חדשות
    על ידי ForgetIT בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 14:53
  4. F750GS חדשים
    על ידי portman.leon בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-08-2017, 20:05
  5. הודעות חדשות בפורום
    על ידי sabreson בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 10:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO