עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: BMW F750GS F850GS- חדשות

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    מי יכול להרחיב טיפה על השירות/טיפול של החברה?

    אני רוצה להחליף אופנוע, וה gsr750 שלי כרגע למכירה.

    אני מעוניין בדוש, לא ממש פוזל לשטח-
    אלא לתנוחת הישיבה, ואולי כבישי עפר מהודקים...
    כל יום 60 ק"מ בפקקים של עכו קריות לעבודה וחזרה,
    מדי פעם טיול של מועדון האופנועים הישראלי.

    כרגע דגם ה 750 שלהם קורץ לי...
    טרם הייתי בנסיעת מבחן.

    מבחינתי מתחרים על אותו סקטור -
    הונדה nc750' והטרייסר 900.

    ככה שמה שבאמת נכנס למשוואה זו עלות קנייה, עלות אחזקה [ במוסך - לא מטפל בעצמי ] ושירות.

    המחיר של ה 700, התאים לי מאוד. אבל כבר לא קיים במלאי, אז רק ה 750החדש.
    ההונדה זול משמעותית, והיה מספק את הסחורה...
    הטרייסר כנראה יותר אופנוע משניהם.

    אני לא רוצה לקנות שוב אופנוע מעופר אבניר, ולכן מה שהם מייבאים לא עומד על הפרק.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לדלק מוטורס יש שירות מעולה. לדעתי הם בליגה משל עצמם.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    מה לגבי עלויות טיפולים?

    טיפולים מחוץ למוסכי היבואן? החזקת הכלים השוטפת?

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    כל הביקורות שמעתי ברשת מ ...חיובי עד חיובי- נלהב.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    יש כבר כלים בארץ ? מחירים ?

  6. #21
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני מכיר כמה אנשים שנכוו מהbmw1200, בכל מיני תקלות שלא ציפו להן (בכל זאת, ספינת הדגל של החברה הוותיקה והאמינה), ועברו למתחרים --- דגם ספציפי ב 1200 או מקוררי המים החדשים ? .
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במוו מעולם לא היו סופר אמינים, זה מעניין ... מאוד הכל בזכות מחלקת שיווק שלא נופלת מזאת של אפל.
    לא שהאופנועים באיכות גרועה אבל הם לא מצטינים כמו שהאגדה מספרת.

    מצד שני במוו דואגת ללקוחות שלה בשירות טוב מעל הממוצע.
    לפי מגזין גרמני כל הלקוחות שיש להם אופנוע שנמצא בתוך ה"ריקול" הזה קיבל אופנוע זמני ולרוב ברמה גבוהה יותר מהאופנוע שנימסר, כלומר נתנו לאנשים gs1200 כנראה.
    האם עניין האמינות נוגע גם לאופנועי הדגל K1600 וכן RT1200 ?
    אחרי 2 אופנועי BMW שהחזקתי , דבר אחד אני יכול לומר שמעולם לא חזרתי למוסך על ריג'קט (2 האלכסים) , מה שכן כשאכלתי מרורים בגלל תקלות (כגון ABS או מחזיר שמן מנוע - גיר ) זה היה יקר עד כאב. בשוטף האחזקה היתה יותר מסבירה (!) .
    את זה אני לא יכול לומר לגבי מטרו שאני מחזיק שני מותגים שלהם (קאווסקי + ימאהה) . ידה העמוקה של מטרו נשלחת עמוק עמוק לארנק כמעט בכל דבר...

    לכן, שקלתי לחזור ל BMW, והנה השרשור הזה צץ ומערער לי את הבטחון לגבי חזרה למותג.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיקי מאחר ואתה רוכש משומש השאלה היא מי יותר אמין יפן או גרמניה.
    הריג'קטים באופן טבעי יופיעו בכלי זקן יותר והם בחלקם גם תלויים ברמת האחזקה של בעלים קודמים.

    לגבי הGTR גם בעולם הוא נחשב יקר לאחזקה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מיקי מאחר ואתה רוכש משומש השאלה היא מי יותר אמין יפן או גרמניה.
    הריג'קטים באופן טבעי יופיעו בכלי זקן יותר והם בחלקם גם תלויים ברמת האחזקה של בעלים קודמים.

    לגבי הGTR גם בעולם הוא נחשב יקר לאחזקה
    לוקי ... נגמרו הימים בהם אני רוכש משומש בן יותר מ 3 שנים. אחרי 3 (!) אופנועים בהם הלך ABS בגלל בעלים קודמים שהזניחו את האופנוע ולא החליפו נוזל בלמים.
    משפחת ה BMW מהנה לרכיבה בכמה הבטים: אופנועים נוחים, ארגונומטריה מעולה, מרווח טיפולים של כל 10K ועלות אחזקה סבירה.
    לגבי ה GTR הוא יקר לאחזקה... מאוד ... אבל הקש ששבר מבחינתי את הגמל זה שוב בעיית ABS. מצד שני, האופנוע שלי מתוחזק ברמה הכי גבוהה שניתן. לכן מכירה בנקודת הזמן הזאת עשוייה להתברר כמקח טעות.

    כפי שכבר רשמתי - כבר מס' חודשים שאני בלבטים רבים אם למכור את שני האופנועים לחזור ל BMW הכי חדש שאוכל להרשות לעצמי, אחד משני דגמים: RT או K1600 ואז צץ השרשור הזה , ואני רואה שיש כאן ביקורת רבה על המותג מפי אנשים שאני מעריך מאוד את דעתם ולוקח אותה לתשומת ליבי.
    אם לפני שרשור זה הייתי בדילמה, הרי שהשרשור בכלל ערבל לי את כל הקלפים פעם נוספת ...
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    השרשור הוסט במקצת לדגמים היותר גדולים של הבאווארים, ואם כבר ערבלו לך את הקלפים - אוסיף שוב את מה שציינתי בפניך: RT גם בן 6~7 שמור ומתוחזק (רובם הגדול כאלו, כלי טורינג שלא פוזל כמעט כלל לספורט..) יסגור הרבה פינות ויהיה יותר זול לאחזקה ותחזוקה מה GTR, וגם מהכלי שלי. שני האחרונים 4 בשורה עם כל מה שמשתמע מכך - הדוגמא הקלאסית של כיוון/בדיקת שסטומים בבוקסר שראשי המנוע חשופים קלה מאוד, ביחס ל K ששם צריך להוריד פיירינגים ורדיאטור.
    הזכרת K1600, לדעתי אפילו יותר יקר לתחזוקה ואחזקה.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  10. #25
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    השרשור הוסט במקצת לדגמים היותר גדולים של הבאווארים,.
    אכן, אך פותח השרשור החל באקסיומה המקובלת על חלקנו כמובנת מאליה שהמותג משדר איכות, ובאותה נשימה הצביע על כשלים לכאורה בדגמים מסויימים.
    בהמשך השרשור הוזכרו דגמי העל וכשלים, ואני תוהה... אם בארזים נפלה שלהבת... הרי שזה משליך גם מטה. אולי אני טועה, אבל חברה המשדרת יוקרה נמדדת בראש ובראשונה במוצרי הפרימיום שלה, ואם יש בעייה ולקוחות נאמנים עזבו, הייתי בוחן בשבע עיניים את המוצרים הזולים יותר.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    יש כבר כלים בארץ ? מחירים ?
    לא, וזה מאוד הזוי.
    את הדגם הקודם כבר לא מייבאים מספר חודשים.
    לדגם החדש עדיין אין צפי.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    לא, וזה מאוד הזוי.
    את הדגם הקודם כבר לא מייבאים מספר חודשים.
    לדגם החדש עדיין אין צפי.
    באנגליה נראה שזה אותו מחיר שהיה לגרסת ה-800 (9400 פאונד).
    הניחוש שלי הוא כנראה 95,000 ו90,000 אלף לכמה רוכשים ראשונים.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    אכן, אך פותח השרשור החל באקסיומה המקובלת על חלקנו כמובנת מאליה שהמותג משדר איכות, ובאותה נשימה הצביע על כשלים לכאורה בדגמים מסויימים.
    בהמשך השרשור הוזכרו דגמי העל וכשלים, ואני תוהה... אם בארזים נפלה שלהבת... הרי שזה משליך גם מטה. אולי אני טועה, אבל חברה המשדרת יוקרה נמדדת בראש ובראשונה במוצרי הפרימיום שלה, ואם יש בעייה ולקוחות נאמנים עזבו, הייתי בוחן בשבע עיניים את המוצרים הזולים יותר.
    לא בדיוק, כי סדרת ה 700/800 (מכיר יותר את סדרת ה F800/GS/ST/GT מרוכבים במפגשים אצל האלכסים ומועדון האופנועים - המוביל והמאסף הקבועים של טיולי פסק הזמן עם אותו דגם, ה F800GT למשל) נחשבת למאוד אמינים ובעיקר זולים לאחזקה ותחזוקה משמעותית (!!) מהבוקסרים ובוודאי מה K הספורטיבים יותר.. ועם פחות בקרות וכל שלל האלקטרוניקה של הבוקסרים הגדולים כי הם בגוורדיית הפרמיום של הבאווארים, אפשר להבין שיש הרבה פחות תקלות.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אמינות של הבימירים היא סוג של אגדה המלווה בהערצה לדגמים מסוימים שהתחילו את הסיפור
    הכוונה כמובן למנוע קירור האוויר ה- R לשלל נפחיו בשנות השמונים והתשעים, אז מול המתחרים
    האירופאים נחשבה החברה לאמינה ויוקרתית, מאז צמח לו הענק מהמזרח, שמכר אופנועים לא
    פחות אמינים והרבה יותר זולים, השם נשאר אבל תקנות איכות הסביבה, הרצון לשמור על רמה גבוהה
    ותחרות אל מול המתחרים מבית ומחוץ, גרמו לייצרן ללא מעט פשרות וטעיות שיצרו בעיות אל מוכרות.

    כל מי שקונה היום את אחד מאופנועי הדגל של החברה מצפה ובצדק שהסכום ששילם ייתן לו הגנה
    מפני ליקויים ותקלות כמו באופנועי מדבקה, אבל המציאות מראה אחרת, אף אחד בעידן המודרני לא
    באמת מושלם או חף מתקלות, הבעיה בגרמנים שהמחיר על תיקון הליקויים האלה, בשמיים. כיאה למוצר
    פרימיום...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    רוצה להגיד כמה מילים בקשר ל
    אמינות של הבימירים היא סוג של אגדה
    כמה פגשתי בעלים של ב.מ.וו לאחרונה,לא יצא לי לשמוע סיפורי אמינות או משהו כזה.
    מה אני כן שומע...ככלל, הבעלים אוהבים אותם בדרך כלל ,מסכימים בתמורה לכך לסלוח על תקלות פה ושם... שמעתי ,כן שתיקונים ותחזוקה של דגמים גבוהים של אותה הונדה לא ממש "יפנים" ,לא זולים בכלל,ולתחזק ב.מ.וו לא מי יודע מה יקר.

אשכולות דומים

  1. חדשות motoGP
    על ידי shaul_13 בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 08-06-2018, 11:26
  2. ב.מ.וו חושפת F850GS ו-F750GS חדשים ל-2018
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 16:54
  3. מבקש המלצה לכפפות חדשות
    על ידי ForgetIT בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 14:53
  4. F750GS חדשים
    על ידי portman.leon בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-08-2017, 20:05
  5. הודעות חדשות בפורום
    על ידי sabreson בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 10:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO