לדלק מוטורס יש שירות מעולה. לדעתי הם בליגה משל עצמם.
מי יכול להרחיב טיפה על השירות/טיפול של החברה?
אני רוצה להחליף אופנוע, וה gsr750 שלי כרגע למכירה.
אני מעוניין בדוש, לא ממש פוזל לשטח-
אלא לתנוחת הישיבה, ואולי כבישי עפר מהודקים...
כל יום 60 ק"מ בפקקים של עכו קריות לעבודה וחזרה,
מדי פעם טיול של מועדון האופנועים הישראלי.
כרגע דגם ה 750 שלהם קורץ לי...
טרם הייתי בנסיעת מבחן.
מבחינתי מתחרים על אותו סקטור -
הונדה nc750' והטרייסר 900.
ככה שמה שבאמת נכנס למשוואה זו עלות קנייה, עלות אחזקה [ במוסך - לא מטפל בעצמי ] ושירות.
המחיר של ה 700, התאים לי מאוד. אבל כבר לא קיים במלאי, אז רק ה 750החדש.
ההונדה זול משמעותית, והיה מספק את הסחורה...
הטרייסר כנראה יותר אופנוע משניהם.
אני לא רוצה לקנות שוב אופנוע מעופר אבניר, ולכן מה שהם מייבאים לא עומד על הפרק.
לדלק מוטורס יש שירות מעולה. לדעתי הם בליגה משל עצמם.
מה לגבי עלויות טיפולים?
טיפולים מחוץ למוסכי היבואן? החזקת הכלים השוטפת?
כל הביקורות שמעתי ברשת מ ...חיובי עד חיובי- נלהב.
יש כבר כלים בארץ ? מחירים ?
האם עניין האמינות נוגע גם לאופנועי הדגל K1600 וכן RT1200 ?
אחרי 2 אופנועי BMW שהחזקתי , דבר אחד אני יכול לומר שמעולם לא חזרתי למוסך על ריג'קט (2 האלכסים) , מה שכן כשאכלתי מרורים בגלל תקלות (כגון ABS או מחזיר שמן מנוע - גיר ) זה היה יקר עד כאב. בשוטף האחזקה היתה יותר מסבירה (!) .
את זה אני לא יכול לומר לגבי מטרו שאני מחזיק שני מותגים שלהם (קאווסקי + ימאהה) . ידה העמוקה של מטרו נשלחת עמוק עמוק לארנק כמעט בכל דבר...
לכן, שקלתי לחזור ל BMW, והנה השרשור הזה צץ ומערער לי את הבטחון לגבי חזרה למותג.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
מיקי מאחר ואתה רוכש משומש השאלה היא מי יותר אמין יפן או גרמניה.
הריג'קטים באופן טבעי יופיעו בכלי זקן יותר והם בחלקם גם תלויים ברמת האחזקה של בעלים קודמים.
לגבי הGTR גם בעולם הוא נחשב יקר לאחזקה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי ... נגמרו הימים בהם אני רוכש משומש בן יותר מ 3 שנים. אחרי 3 (!) אופנועים בהם הלך ABS בגלל בעלים קודמים שהזניחו את האופנוע ולא החליפו נוזל בלמים.
משפחת ה BMW מהנה לרכיבה בכמה הבטים: אופנועים נוחים, ארגונומטריה מעולה, מרווח טיפולים של כל 10K ועלות אחזקה סבירה.
לגבי ה GTR הוא יקר לאחזקה... מאוד ... אבל הקש ששבר מבחינתי את הגמל זה שוב בעיית ABS. מצד שני, האופנוע שלי מתוחזק ברמה הכי גבוהה שניתן. לכן מכירה בנקודת הזמן הזאת עשוייה להתברר כמקח טעות.
כפי שכבר רשמתי - כבר מס' חודשים שאני בלבטים רבים אם למכור את שני האופנועים לחזור ל BMW הכי חדש שאוכל להרשות לעצמי, אחד משני דגמים: RT או K1600 ואז צץ השרשור הזה , ואני רואה שיש כאן ביקורת רבה על המותג מפי אנשים שאני מעריך מאוד את דעתם ולוקח אותה לתשומת ליבי.
אם לפני שרשור זה הייתי בדילמה, הרי שהשרשור בכלל ערבל לי את כל הקלפים פעם נוספת ...
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
השרשור הוסט במקצת לדגמים היותר גדולים של הבאווארים, ואם כבר ערבלו לך את הקלפים - אוסיף שוב את מה שציינתי בפניך: RT גם בן 6~7 שמור ומתוחזק (רובם הגדול כאלו, כלי טורינג שלא פוזל כמעט כלל לספורט..) יסגור הרבה פינות ויהיה יותר זול לאחזקה ותחזוקה מה GTR, וגם מהכלי שלי. שני האחרונים 4 בשורה עם כל מה שמשתמע מכך - הדוגמא הקלאסית של כיוון/בדיקת שסטומים בבוקסר שראשי המנוע חשופים קלה מאוד, ביחס ל K ששם צריך להוריד פיירינגים ורדיאטור.
הזכרת K1600, לדעתי אפילו יותר יקר לתחזוקה ואחזקה.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אכן, אך פותח השרשור החל באקסיומה המקובלת על חלקנו כמובנת מאליה שהמותג משדר איכות, ובאותה נשימה הצביע על כשלים לכאורה בדגמים מסויימים.
בהמשך השרשור הוזכרו דגמי העל וכשלים, ואני תוהה... אם בארזים נפלה שלהבת... הרי שזה משליך גם מטה. אולי אני טועה, אבל חברה המשדרת יוקרה נמדדת בראש ובראשונה במוצרי הפרימיום שלה, ואם יש בעייה ולקוחות נאמנים עזבו, הייתי בוחן בשבע עיניים את המוצרים הזולים יותר.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
לא בדיוק, כי סדרת ה 700/800 (מכיר יותר את סדרת ה F800/GS/ST/GT מרוכבים במפגשים אצל האלכסים ומועדון האופנועים - המוביל והמאסף הקבועים של טיולי פסק הזמן עם אותו דגם, ה F800GT למשל) נחשבת למאוד אמינים ובעיקר זולים לאחזקה ותחזוקה משמעותית (!!) מהבוקסרים ובוודאי מה K הספורטיבים יותר.. ועם פחות בקרות וכל שלל האלקטרוניקה של הבוקסרים הגדולים כי הם בגוורדיית הפרמיום של הבאווארים, אפשר להבין שיש הרבה פחות תקלות.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אמינות של הבימירים היא סוג של אגדה המלווה בהערצה לדגמים מסוימים שהתחילו את הסיפור
הכוונה כמובן למנוע קירור האוויר ה- R לשלל נפחיו בשנות השמונים והתשעים, אז מול המתחרים
האירופאים נחשבה החברה לאמינה ויוקרתית, מאז צמח לו הענק מהמזרח, שמכר אופנועים לא
פחות אמינים והרבה יותר זולים, השם נשאר אבל תקנות איכות הסביבה, הרצון לשמור על רמה גבוהה
ותחרות אל מול המתחרים מבית ומחוץ, גרמו לייצרן ללא מעט פשרות וטעיות שיצרו בעיות אל מוכרות.
כל מי שקונה היום את אחד מאופנועי הדגל של החברה מצפה ובצדק שהסכום ששילם ייתן לו הגנה
מפני ליקויים ותקלות כמו באופנועי מדבקה, אבל המציאות מראה אחרת, אף אחד בעידן המודרני לא
באמת מושלם או חף מתקלות, הבעיה בגרמנים שהמחיר על תיקון הליקויים האלה, בשמיים. כיאה למוצר
פרימיום...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רוצה להגיד כמה מילים בקשר לכמה פגשתי בעלים של ב.מ.וו לאחרונה,לא יצא לי לשמוע סיפורי אמינות או משהו כזה.אמינות של הבימירים היא סוג של אגדה
מה אני כן שומע...ככלל, הבעלים אוהבים אותם בדרך כלל ,מסכימים בתמורה לכך לסלוח על תקלות פה ושם... שמעתי ,כן שתיקונים ותחזוקה של דגמים גבוהים של אותה הונדה לא ממש "יפנים" ,לא זולים בכלל,ולתחזק ב.מ.וו לא מי יודע מה יקר.