סבבה, הגיוני.
אתה לא מייצר במפעל משלך , יש לך בקרת איכות וחוזה.
אתה תבדוק את המוצר עד לפרט ותראה אם המפעל עמד בחוזה ואם לא הוא יפצה אותך ואת הלקוחות שלך.
קצת סבלנות זה הכל.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אופנוע bmw ידוע לכולם.אני לא יכול לומר שהם דוגמה לטובים ויותר,אבל יש להם מוניטין מסוים,נישה.
לא מזמן יצא דגמים חדשים F750GS וF850GS ש יחליפו את ה700\800.
מזמן היו שמעות שהמנועים לדגמים החדשים יצרו בסין.
אמת,אני לא התלהבתי מחדשות האלה.
על תגידו "איפון גם מייצרים בסין"
לפני כחודש היו שמועת על יקוב בהספקה של דגמים החדשים ו אכשיו היגיע הסבר.
1385 מנועים בנו סינים ,שלחו להתקנה לגרמניה.חלק מהם -דפוקים.
50 יח כבר נמסרו לקונים שיחליפו לחדשים.
מסיבו זו יש עיכוב בהםפקה דגמים האלה.
כך..."גלובליזצייה"
סבבה, הגיוני.
אתה לא מייצר במפעל משלך , יש לך בקרת איכות וחוזה.
אתה תבדוק את המוצר עד לפרט ותראה אם המפעל עמד בחוזה ואם לא הוא יפצה אותך ואת הלקוחות שלך.
קצת סבלנות זה הכל.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
הלקוח מצביע רגליים.
פחות מעניין אותו הסכמים שלך עם ספקים.
אף אחד לא ירצה ריקול כל חודש במוסך עם כלי לא זול וכילו "גרמני"
התחלה ב"רגל שמאל"
עם מנועי ה650 (חד צילינדר) של במוו שיוצרו ע"י לונסין בסין לא היום בעיות והם דווקא נחשבו למאד אמינים.
אולי בבמוו שיחררו קצת את הרסן כי פעם אומנם המפעל היה בסין אבל הגרמנים שלטו שם בכל נושא האיכות.
לגבי שמועות על היצור בסין, במוו מעולם לא הסתירה את זה, שהדגם החדש יצא ברוב המגזינים כתבו על זה
ממש לא נכון.
חברות שיש להן שירות טוב - הלקוח נשאר כי הוא יודע שעלולות לקרות תקלול מהסוג הזה (ועוד רבות אחרות) וגם במצב הזה הוא יקבל את השירות הטוב ביותר.
או שאתה מעדיף קוואסקי, עם חצי התנערות מהירה מאחריות על מנוע ולתת לך לשבור את הראש ? (סתם דוגמה מדברים שדמעתי על קווסאקי העולמית).
Sent from my MI 5X using Tapatalk
זאת לא פשלה ראשונה שלהם.
הנסיון האישי שלי עם הדור הראשון של המגה סקוטר שלהם (c600) הראו שגם בעסקה עם קימקו הם לא השגיחו מספיק מקרוב.
לא יכול לערוך, אבל בbmw, בהחלט נהנים ממוניטין שמשאיר (או מביא) לקוחות.
אממה? לא לעולם חוסן, ואם ימשיכו להיות פאלטות, הקהל יתחיל לייצר דעה שלילית והם עלולים להקלע למצב לא נעים.
אני מכיר כמה אנשים שנכוו מהbmw1200, בכל מיני תקלות שלא ציפו להן (בכל זאת, ספינת הדגל של החברה הוותיקה והאמינה), ועברו למתחרים.
אני זוכר אותך...
לפי דעתי היה לך חוסר מזל.
היום אני רואה את ה ak550, בעיה אחת במנוע לא שמעתי (גם לא בטיוואן), הבעיות היחידות שהוא חווה זה בעיות התנעה עם השיטה ללא מפתח (כאילו כל החברות משתמשות באותו צ'יפ שהן מפשלות אחת אחרי השניה בזה).
לא החליפו לך מנוע בסוף ?
לא פתחו ובדקו ?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
הם השתפרו אבל תראה את הפורומים של במוו, עד שיצא ה-c650, היו מלא תלונות על איכות ההרכבה והמנוע עצמו שנכבה בעצירה.
הבאתי רשימה קצרה של דברים, חלקם קיבלו ריקול:
1. Front body panels fly off (recalled)
2. New top box assembly bolts shear-off..BMW stopped selling to address issue
3. If the gas cap cover is open, you shear it off opening the seat
4. Front strut seal blew
5. Multiple riders stranded with loose/falling-off kickstands
6. Chronic stalling problem
7. Coolant leaks
8. Oil leaks from rear chain housing
9. Oil leak from DEFECTIVE engine castings, porous, must REPLACE ENTIRE ENGINE
10. Anti-theft stopped recognizing key...stranded
11. Front tire wore out at less than 4,000 miles
12. Brake reservoir cap vibrated-off. Dealer COULDN"T find part to stop leak, not in catalog
13. Burning rubber smell after riding
14. Clutch problems,; function, dusting, judder, etc.
דווקא על ה-ak550 שומעים רק דברים טובים בינתיים.
תראה את המספרים, רוב ה-BMW שנקנים הם ה-R1200GS למיניהם.
אם הכוונה אלי אז לא החליפו מנוע. החליפו מלא דברים אחד אחרי השני, כולל שיפוץ מנוע מלא (תכלס השירות היה סבבה אבל זה עדיין מבאס).
זה לא חוסר מזל. בזמנו חיפשתי מידע ברשת ונתקלתי בהרבה מידע.
ושלישית, לדעתי הקימקו 550 זה מנוע אחר לגמרי (אולי אני טועה, אבל גם אם זה אותו מנוע פשוט מוגדל, הרי שהוא יתנהג אחרת מכל הבחינות, כולל אמינות- עומסים שונים, פינוי חום אחר, טולרנסים יותר צפופים וכו.. )
לא ראיתי את זה אבל...
הזוי...זה לא חבלי לידה זה מיתרי לידה.
הדבר היחידי שאני יודע שיש ל c650gt היום הוא השמן שנשפך החוצה מהפילטר אויר וזהו.
אני משער שזה בגלל הפליטת שמן של המנוע למקרה של הצפה. לא ראיתי את המדריך מוסכים אבל אני משער שגם המנוע הזה בנוי בשיטת Positive Crankcase Ventilation - כל המנועי אופנועים ככה משנות השמונים (לועסים טכנולוגיה).
Sent from my MI 5X using Tapatalk
במוו מעולם לא היו סופר אמינים, הכל בזכות מחלקת שיווק שלא נופלת מזאת של אפל.
לא שהאופנועים באיכות גרועה אבל הם לא מצטינים כמו שהאגדה מספרת.
מצד שני במוו דואגת ללקוחות שלה בשירות טוב מעל הממוצע.
לפי מגזין גרמני כל הלקוחות שיש להם אופנוע שנמצא בתוך ה"ריקול" הזה קיבל אופנוע זמני ולרוב ברמה גבוהה יותר מהאופנוע שנימסר, כלומר נתנו לאנשים gs1200 כנראה.
בהמשך לתגובות שכתבו פה - כאן בדיוק נמצאת הנקודה המרכזית:
SHIT HAPPENS
ודווקא על זה הרוב יסלחו, כי אין מה לעשות, SHIT HAPPENS.
על מה לא יסלחו? על שירות גרוע!
בכוחו של שירות טוב (ורצון אותנטי לסייע) להחליק הרבה תקלות...