השרשור הוסט במקצת לדגמים היותר גדולים של הבאווארים, ואם כבר ערבלו לך את הקלפים - אוסיף שוב את מה שציינתי בפניך: RT גם בן 6~7 שמור ומתוחזק (רובם הגדול כאלו, כלי טורינג שלא פוזל כמעט כלל לספורט..) יסגור הרבה פינות ויהיה יותר זול לאחזקה ותחזוקה מה GTR, וגם מהכלי שלי. שני האחרונים 4 בשורה עם כל מה שמשתמע מכך - הדוגמא הקלאסית של כיוון/בדיקת שסטומים בבוקסר שראשי המנוע חשופים קלה מאוד, ביחס ל K ששם צריך להוריד פיירינגים ורדיאטור.
הזכרת K1600, לדעתי אפילו יותר יקר לתחזוקה ואחזקה.