ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
מצטרף להמלצות החמות על ה NC ידני.. אחרי שנה ו-4 חודשים עם 37 אק"מ (הרוב על 443)..

אמנם אני רוכב על גרסה 700 ולא 750 אבל אני לא ממש מסכים עם אלכס בחלק מהדברים..
הקסדה שלי (LST נפתחת עם דיבורית סקאלה) לא נכנסת לתא מקדימה - בעסה, אבל מתמודדים..
גם אחרי 140 עגבניות, אפשר בכיף להרביץ עוד 30-40 עגבניות..
לא מרכיב הרבה בכלל, אבל מהפעמים שכן - למורכב לא נוח מאחורה. מיקומי הרגליות מורכב וידיות האחיזה בשילוב שמחייב את המורכב להחזיק חזק ולאמץ את הרגליים או לחבק את הנהג טוב..
מתחיל לחשוב על הכלי הבא - אם לא אגדל בנפח (אפריקה טווין ?) אז כנראה אשדרג ל NC שנתון חדש יותר..
טוריסמו וולוצ׳ה 800 עם הקלאצ׳ של rekluse.
אתה מקבל את כל השליטה של הילוכים בלי הבאסה של להחזיק את הקלאצ׳ בכל פעם שהתנועה יורדת ל-0 קמ״ש.
אם הם רק היו מוציאים ניאו-קפה רייסר או ספורט-תיור על בסיס האפריקה טווין DCT... אפשר להמשיך לחלום


משהו קטן שאני אוסיף על ה-NC, נראה שהם שיפרו את המנגנון בדגמים של 2018:

Available Dual Clutch Transmission (DCT) features two automatic modes—DRIVE and SPORT—plus the manual mode. Adaptive Clutch Capability Control manages the amount of clutch torque transmitted, adding a “feathered” clutch feel when opening or closing the throttle, for a smoother ride. For 2018, the DCT rev ceiling for upshifts has been raised to 7,500 rpm to make more use of the engine’s peak power

http://www.hondaprokevin.com/2018-ho...tomatic-nc-750