כנראה שהונדה חשבו על אנשים כמוך (ומסתבר שכמוך יש רבים..) כשתיכננו את ה NC

כבעל NC ידני הייתי אומר כך :
אם אתה מחפש באופנוע בעיקר את הכיף,הריגוש ולתת בגז בכל הזדמנות, ה NC לא בשבילך - בערך כל אופנוע אחר יתאים יותר.
אבל :
55 כס' ומומנט גבוה שרובם מרוכזים בסל"ד נמוך יתנו לך כמה כח שאתה צריך. וגם תאוצה יפה. וגם מהירות סופית. ב 3000 סלד רגועים מאוד בהילוך שישי אתה על 100 קמש".
ב 4000 - 5000 סלד אתה כבר במהירויות מאוד לא חוקיות. בהונדה CB500X שהיה לי קודם לא אהבתי שהאופנוע מרגיש מתאמץ כשהוא מגיע ל 90 -100 קמש" (גם אם הוא לא מתאמץ באמת). ובכלל , לא אוהב אופנועים צרחניים. לא אוהב לחפש עוד הילוך כשאתה כבר בשישי על 90 קמ"ש. אתה מתחבר למה שאני אומר?

חודשים חיכיתי לוורסיס 300 שיגיע לארץ ונסיעת מבחן אחת מאכזבת וצרחנית במיוחד שכנעה אותי שזה לא הכיוון שלי. כנ"ל ה CB500X שהיה ברשותי 3 חודשים. הם צעצועים לעומת ה NC , לפחות בתחושה הכללית.

ועוד:

מקום איכסון אמיתי שמספיק לקסדה מלאה גדולה וחוסך ארגזים מכוערים.
צריכת דלק אמיתית של 1-35 בין עירוני ו 1-24 עירוני.
אמינות ואיכות של הונדה.
תנוחת ישיבה זקופה ונוחה.
מיגון רוח אמיתי (מותנה ברכישת מגן רוח מחברה אחרת)
טיפולים כל 12 אלף
מראה יפה (הרבה מחמיאים)
לא מתחמם בעיר
מחיר (60 אלף במבצע לדגם הידני)

בקיצור - אופנוע שונה ומיוחד. לא כמו כל השאר. מאוד שימושי איכותי וחסכוני , אבל גם כזה שאפשר להנות איתו אם רוצים.
מתאים לרוכב היותר סולידי.