תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: קניית אופנוע עזרה בהתלבטות - honda nc750x / kawasaki versys 650 או אולי משהו אחר...

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4

    קניית אופנוע עזרה בהתלבטות - honda nc750x / kawasaki versys 650 או אולי משהו אחר...

    שלום לכולם.
    אני בעל רשיון "של פעם" - עד 500 סמ"ק ועכשיו עושה שיעורים (ובקרוב טסט) לרשיון ללא הגבלה.
    בעבר רכבתי 3 שנים בערך על GS500 וב7 שנים האחרונות אני על בורגמן 400 (2 שונים)

    לאחרונה החלטתי לעלות מדרגה ואני לא ממש יודע לאיזה כיוון ללכת,
    אני רוכב כל יום 30 ק"מ לכיוון ל ו מ העבודה, מידי פעם נסיעות קצת ארוכות יותר של 60 ק"מ לכיוון (בערך פעם בשבוע)
    אני גבוה (1.93) ומצפה לרכב בנוחות יחסית
    אני לא מחפש להתפרע או ביצועים מרגשים, מחפש לרכב בנוחות, בלי לקרוע את האופנוע, ומאד חשובה לי האמינות של הכלי - במצב אידיאלי אשמח להגיע למוסך לטיפולים סדירים ומעבר לזה לשכוח מהמוסך ובגדול לא לבכות כל ביקור במוסך במידה ויש איזה תקלה...
    אני לא מחפש להחליף כלי כל שנה או שנתיים, להפך, בגדול מעדיף לנסוע על האופנוע עד שכבר ממש אין ברירה ולהחליף.
    בתכנון שלי לקנות כלי לא חדש מהיבואן, אלא אחד שהיה שנה שנתיים על הכביש ככה שהמחיר יהיה נגיש יותר.
    אחרי התקופה עם הבורגמן, יהיה לי מאד חשוב להוסיף מקום איחסון, אני לא בטוח שארגז קטן מאחור יספיק לי.

    במוסך שלי בהתחלה המליצו לי על הורסיס, ממישהו אחר קיבלתי המלצה על ה NC750 (שהאמת קסם לי גם במראה וגם בקצת מידע שמצאתי עליו און ליין), לא עשיתי על אף אחד מהם עוד נסיעת מבחן (כאמור עוד אין רשיון תואם)

    מחשבות?
    המלצות?
    עוד דברים שכדאי לי לדעת לפני?

    תודה מראש.
    אייל

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    אני בדיוק באותה ההתלבטות (רק שאני פוזל גם לכיוון הטרייסר 700).
    כל מה שקשור לאחזקה, טיפולים ואמינות - נגיש אונליין.
    לעניין התחושה, ההנאה והנוחות - לדעתי רק נסיעת מבחן אישית שלך יכולה לעזור.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    לדעתי תרד מהוורסיס רק בגלל מרווח הטיפולים,
    הנסיעה שלך לעבודה + טיולים או שימוש אישי תגיע ל2 או 3 טיפולים בשנה, אשר בNC750 זה טיפול 1.
    יכול להמליץ לך גם על הויסטרום 650, במידה ומדובר בשנתון גובהה, ליו דווקא הדגם האחרון, מכיוון שמרווח הטיפולים בדגמים האלה הוא גם כל 12K,אם אני לא טועה זה החל מ2015, אך תבדוק לפני רכישה, ובכלל מה התקציב שלך? יהיה יותר קל לכוון.

    הNC750 יהיה טיפה יותר חסכוני, אולי גם הטיפולים זולים יותר, ויהיה לך תא אחסון נוסף במקום האופייני לטנק הדלק,
    בוי סטרום יהיה עדיף מבחינת נוחות, התנהגות, מנוע, ואם מדובר בדגם החדש אז גם בקרת יציבות.

    כמובן מומלץ ללא קשר לבצע נסיעת מבחן, באופנועים זה ממש כל מקרה לגופו, תלוי מה קורץ לך יותר.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    +1, לך על נסיעת מבחן.
    עשיתי כזאת לפני שבועיים על הnc. הוא מגיע למנתק לפני שהספקת להבין מה קורה וחייבים להעביר הילוך בסלד נמוך (אגב, תופעה דומה היתה לי בזמנו עם cb500 "של פעם"). ממש לא מתאים לכל אחד, וזה גם מסביר למה אתה רואה כלים כאלו ביד2, שנמכרים חודש אחרי שנקנו, והבעלים הבין שזה לא בשבילו.
    עם המחירים המצחיקים שהסוזוקי sv נמכר בהם, הייתי מכניס גם אותו למשוואה (לא יודע איך הוא יתאים לך מבחינת מידות).

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    כנראה שהונדה חשבו על אנשים כמוך (ומסתבר שכמוך יש רבים..) כשתיכננו את ה NC

    כבעל NC ידני הייתי אומר כך :
    אם אתה מחפש באופנוע בעיקר את הכיף,הריגוש ולתת בגז בכל הזדמנות, ה NC לא בשבילך - בערך כל אופנוע אחר יתאים יותר.
    אבל :
    55 כס' ומומנט גבוה שרובם מרוכזים בסל"ד נמוך יתנו לך כמה כח שאתה צריך. וגם תאוצה יפה. וגם מהירות סופית. ב 3000 סלד רגועים מאוד בהילוך שישי אתה על 100 קמש".
    ב 4000 - 5000 סלד אתה כבר במהירויות מאוד לא חוקיות. בהונדה CB500X שהיה לי קודם לא אהבתי שהאופנוע מרגיש מתאמץ כשהוא מגיע ל 90 -100 קמש" (גם אם הוא לא מתאמץ באמת). ובכלל , לא אוהב אופנועים צרחניים. לא אוהב לחפש עוד הילוך כשאתה כבר בשישי על 90 קמ"ש. אתה מתחבר למה שאני אומר?

    חודשים חיכיתי לוורסיס 300 שיגיע לארץ ונסיעת מבחן אחת מאכזבת וצרחנית במיוחד שכנעה אותי שזה לא הכיוון שלי. כנ"ל ה CB500X שהיה ברשותי 3 חודשים. הם צעצועים לעומת ה NC , לפחות בתחושה הכללית.

    ועוד:

    מקום איכסון אמיתי שמספיק לקסדה מלאה גדולה וחוסך ארגזים מכוערים.
    צריכת דלק אמיתית של 1-35 בין עירוני ו 1-24 עירוני.
    אמינות ואיכות של הונדה.
    תנוחת ישיבה זקופה ונוחה.
    מיגון רוח אמיתי (מותנה ברכישת מגן רוח מחברה אחרת)
    טיפולים כל 12 אלף
    מראה יפה (הרבה מחמיאים)
    לא מתחמם בעיר
    מחיר (60 אלף במבצע לדגם הידני)

    בקיצור - אופנוע שונה ומיוחד. לא כמו כל השאר. מאוד שימושי איכותי וחסכוני , אבל גם כזה שאפשר להנות איתו אם רוצים.
    מתאים לרוכב היותר סולידי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    כל הקטע של הריגוש הוא נורא סובייקטיבי.
    רכבתי כמה חודשים על טימקס עם וריאוטור משופר ויש לי הרבה דברים טובים להגיד עליו אבל הוא עדיין הרבה פחות מרגש מה-NC.
    יש משהו ממכר במכת מומנט מהרגע שאתה מסובב את המצערת.

    אם אתה מחפש אופנוע ככלי תחבורה, קשה להתחרות ב-NC, במיוחד עם התא מלפנים שיכול להכיל קסדה שלמה ומנוע שגדול ב50 ל-100 סמ״ק יותר מהמתחרים.
    כדי להקל עליך, אלה החסרונות ביחס למתחרים:
    - אחרי 140 חצילים, אין יותר מדי כח רזרבי.
    - יחסית לויסטרום הוא פחות מרווח ברכיבה בזוג.
    - הוא לא ממש מכוער, אבל לפחות עד הדגם החדש של 2017, קשה להתאהב בו.
    - מיגון רוח לא מתכוונן.
    - הגיר האוטומטי עובד די רע בתנועה איטית בפקקים (15-25 קמ״ש).
    - נורת הדלק מהבהבת כבר אחרי 10 ליטר (מתוך 14).

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אני לא יודע מה התקציב שלך, אבל עם רישיון לא מוגבל הייתי במקומך שוקל וורסיס 1000. יש בו את כל מה שאתה מחפש. הסיכון העיקרי הוא שכל כך תיהנה מהרכיבה שתתחיל לרכב בשביל לרכב ולא בשביל להגיע.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    חזרתי היום מנסיעות מבחן על הורסיס 650 ועל הטרייסר 700 - חייב לומר שהטרייסר קנה אותי בגדול מבין השניים.
    ממליץ בחום להוסיף אותו לשיקולים שלך.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    I was about to buy new NC in Feb 2017but in the end I bought the tracer 700.
    you must try it . its amazing bike . if its too small for you , try the tracer 900

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    עברתי מוורסיס 1000 ל-nc750x. אין ספק שהוורסיס עולם אחר מכל מה שהוזכר כאן, אבל יקר בהרבה לאחזקה.
    אחרי 3 שעות רכיבה על הטרייסר 700, הדבר היחיד שאהבתי היה המנוע. האופנוע כמו שאר סדרת ה-MT באיכות די נמוכה. בולם הזעזועים האחורי
    פשוט גרוע ובכלל רואים שמדובר באופנוע תקציב. לא אהבתי.
    הויסטרום 650 תמיד היה ונשאר אופנוע מוצלח ומכוער, פשוט ככה.
    היום אחרי שנתיים על ה-nc ו-32,000 ק"מ, לדעתי זהו האופנוע היומיומי המתאים ביותר לשוק הישראלי מכל הבחינות, גם אם הילוכים 2,3
    צריך להעביר מוקדם יותר מבאופנוע מקביל אחר בשל קו אדום ב-6,400 סל"ד.
    האופנוע נוח, אמין בצורה מדהימה (הונדה..), זול לאחזקה יותר מאשר הסוזוקי קרוסאובר של אישתי (אמיתי לגמרי, טיפול גדול במוסך המרכזי, 24K עולה 1,300 ש"ח).
    למרות שמדובר באופנוע ה-12 שלי, אחרי הרבה שנים על אופנועים זהו האופנוע היחיד עד כה שנמצא אצלי מעל לשנתיים ואין לי כל כוונה להחליפו בזמן הקרוב.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    במיוחד עם התא מלפנים שיכול להכיל קסדה שלמה...
    כדי להקל עליך, אלה החסרונות ביחס למתחרים:
    - אחרי 140 חצילים, אין יותר מדי כח רזרבי.
    - יחסית לויסטרום הוא פחות מרווח ברכיבה בזוג.
    - הוא לא ממש מכוער, אבל לפחות עד הדגם החדש של 2017, קשה להתאהב בו.
    - מיגון רוח לא מתכוונן.
    - הגיר האוטומטי עובד די רע בתנועה איטית בפקקים (15-25 קמ״ש).
    - נורת הדלק מהבהבת כבר אחרי 10 ליטר (מתוך 14).
    מצטרף להמלצות החמות על ה NC ידני.. אחרי שנה ו-4 חודשים עם 37 אק"מ (הרוב על 443)..

    אמנם אני רוכב על גרסה 700 ולא 750 אבל אני לא ממש מסכים עם אלכס בחלק מהדברים..
    הקסדה שלי (LST נפתחת עם דיבורית סקאלה) לא נכנסת לתא מקדימה - בעסה, אבל מתמודדים..
    גם אחרי 140 עגבניות, אפשר בכיף להרביץ עוד 30-40 עגבניות..
    לא מרכיב הרבה בכלל, אבל מהפעמים שכן - למורכב לא נוח מאחורה. מיקומי הרגליות מורכב וידיות האחיזה בשילוב שמחייב את המורכב להחזיק חזק ולאמץ את הרגליים או לחבק את הנהג טוב..
    מתחיל לחשוב על הכלי הבא - אם לא אגדל בנפח (אפריקה טווין ?) אז כנראה אשדרג ל NC שנתון חדש יותר..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    מצטרף להמלצות החמות על ה NC ידני.. אחרי שנה ו-4 חודשים עם 37 אק"מ (הרוב על 443)..

    אמנם אני רוכב על גרסה 700 ולא 750 אבל אני לא ממש מסכים עם אלכס בחלק מהדברים..
    הקסדה שלי (LST נפתחת עם דיבורית סקאלה) לא נכנסת לתא מקדימה - בעסה, אבל מתמודדים..
    גם אחרי 140 עגבניות, אפשר בכיף להרביץ עוד 30-40 עגבניות..
    לא מרכיב הרבה בכלל, אבל מהפעמים שכן - למורכב לא נוח מאחורה. מיקומי הרגליות מורכב וידיות האחיזה בשילוב שמחייב את המורכב להחזיק חזק ולאמץ את הרגליים או לחבק את הנהג טוב..
    מתחיל לחשוב על הכלי הבא - אם לא אגדל בנפח (אפריקה טווין ?) אז כנראה אשדרג ל NC שנתון חדש יותר..
    טוריסמו וולוצ׳ה 800 עם הקלאצ׳ של rekluse.
    אתה מקבל את כל השליטה של הילוכים בלי הבאסה של להחזיק את הקלאצ׳ בכל פעם שהתנועה יורדת ל-0 קמ״ש.
    אם הם רק היו מוציאים ניאו-קפה רייסר או ספורט-תיור על בסיס האפריקה טווין DCT... אפשר להמשיך לחלום


    משהו קטן שאני אוסיף על ה-NC, נראה שהם שיפרו את המנגנון בדגמים של 2018:

    Available Dual Clutch Transmission (DCT) features two automatic modes—DRIVE and SPORT—plus the manual mode. Adaptive Clutch Capability Control manages the amount of clutch torque transmitted, adding a “feathered” clutch feel when opening or closing the throttle, for a smoother ride. For 2018, the DCT rev ceiling for upshifts has been raised to 7,500 rpm to make more use of the engine’s peak power

    http://www.hondaprokevin.com/2018-ho...tomatic-nc-750

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. צינורות גומי ב honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2017, 21:46
  3. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 20:32
  5. עזרה בהתלבטות
    על ידי eli26033 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-06-2015, 13:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO