ככל הנראה - מדובר בזבל סיני.
צעצוע שמתפרק אחרי 20 שעות.
בארץ, היבואן מחוייב לספק אחריות - ואנשים כאן לרוב קונים אופנוע כדי לרכב עליו, לא "צעצוע לילד". אם הכלי לא יוצא מהמוסך - היבואן מפסיד (מעבר לזה, שבשוק הישראלי זה קובר את המכירות).
מה גם, שליבואן צריך להישאר מתח רווחים סביר, לפחות כמה אלפי שקלים לכלי - הוא עסק כלכלי, ולא נמצא כאן כדי לספק לאנשים אופנועים בחינם.
יש את כל הסיבות שבעולם למה לא להביא את הכלים ה"זולים" האלה.

דרך אגב - למי שמכיר את הפינות הנסתרות של היסטוריית שוק האופנועים הישראלי:
בזמנו, ניסו להביא לכאן כלים זולים ונחותים.
ניסו להביא את טוסטוסי ה"הירו" ההודים, שעלו קצת יותר מאופניים.
ניסו להביא את אופנועי "טומוס" היוגסלביים.
ניסו להביא את הכלים הבסיסיים של ליפאן הסינית.
ניסו להביא את רכבי "ארו" ו"דצ'יה" בשנות ה-80.
ניסו להביא לאדות "קלאסיות" 2104, 2107 בתחילת שנות ה-90.

כל אלה היו כישלונות שיווקיים. השוק הישראלי הצביע ברגליים, והעדיף כלי משומש אך מוכח ומודרני על כלי חדש - אבל מיושן ופרימיטיבי.
המינימום שהצליח כאן היו כלים ברמה של:
*יאווה בשנות ה-80 וה-90. כלי שבשוק המזרח אירופאי נחשב לפסגת השאיפות - בישראל נתפס בתור הכלי הבסיסי ביותר, שעדיין שווה להוציא בשבילו כסף מהכיס. יאווה חדשה עלתה באותן שנים שליש ממחירו של GS500 חדש.
*MZ - אופנוע שהוכיח אמינות יפה, ונתן ביצועים לא רעים למרות שהיה מיושן. עלה חצי מ-GS.
בימינו - הרכבים של דאצ'יה. מפגינים אמינות יוצאת מן הכלל, מיושנים רק בדברים זניחים כמו "איבזור בטיחותי מתקדם" ו"איכות הפסטיקה בתא הנהג" - וזולות בכ-30% מרכבים של יצרניות אחרות באותו גודל. השוק הישראלי מצביע "בעד" עם הארנק.

בקיצור, כלים מאוד זולים, עם אמינות מפוקפקת וביצועים נחותים מאוד - מעולם לא תפסו בישראל, ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה.