הוא אופנוע סבבה. ה-F800GS מאוד מוצלח, ופוגע בול לטעם של לא מעט רוכבי אדוונצ'ר. ה-F800R לעומתו, רחוק מלקלוע בול לטעם של רוכב הכביש הממוצע.
במחיר הזה, יש כלים הרבה יותר מלהיבים - וזאת הסיבה שנדיר שמישהו ידרג את ה-F800 ראשון. הוא גם די יקר כחדש, מה שמצמצם עוד יותר את כמות המתעניינים.
אני אישית, כשרכבתי על ה-F800ST (מודל 07') - הרגשתי שהאופנוע משעמם אותי. לא שהוא לא אופנוע טוב - הוא דווקא כן. ביצועים טובים, תנוחת רכיבה מוצלחת, התנהגות צפויה ובטוחה (פיהוק)... תוסיף צריכת דלק נמוכה ועלויות אחזקה די נמוכות כבונוס.
ה-F800 ההוא הזכיר לי גרסה מוגדלת,משופרת ומאובזרת של הונדה 500. זה לא מה שמחפשים רוב הרוכבים שרוצים אופנוע "כמעט ליטר".
בגרסה החדשה, נשמע שב.מ.וו עשו עבודה כדי להקנות לאופנוע יותר אופי וייחוד. נראה בהזדמנות מה יצא מזה.