ואף אחד לא אמר duke 790?
אופנוע אוסטרי, מרווח טיפולים כל 15 אלף קטן כל 30 גדול, צריכת דלק ממוצעת של 1:22, אופנוע מאוד דינמי ומהנה, מרווח, נעים וחלק, עם שלל בקרות שינעימו את הנסיעה וישמרו על הרוכב.
רוצה להתייחס ל- BMW F800FS , רכבתי עכשיו על אחד כזה שבוע בדולומיטים, מאוד לא נהניתי. ביום יום אני רוכב על NC750 , יחסית אליו הבימר נוסע חלק מאוד....עד שמעלים סל"ד עד 5000, ומשם זה כאילו לרכב על מכסחת דשא....צועק ורועד ומווברץ. בנסיעה בכביש מהיר ב140 כל הגוף מתחיל להתגרד מהרעידות. בNC הנסיע כמו על אופניים עד 170....התגובה של המצערת מאוד עיייפה בבימר. על הנייר האופנוע הרבה יותר מה NC, במציאות....ירדה עוד אופציה לשדרוג ה-NC. הGS1200...סיפור אחר לגמרי..יצא לי לטעום לאיזה שעתיים, אבל גם הצריכת דלק בהתאם...ליטר ל18 ק"מ.
לדעת עם הגובה שלך..190, אין לך בעיה עם אופנוע גדול, הייתי הולך על טרייסר MT09, אופנוע מאוד מהנה, וככלל אצבע הייתי הולך על הנפח הכי גדול שהכיס מאפשר....(אצלי יש גם בעיית גובה).
בהצלחה
ואף אחד לא אמר duke 790?
אופנוע אוסטרי, מרווח טיפולים כל 15 אלף קטן כל 30 גדול, צריכת דלק ממוצעת של 1:22, אופנוע מאוד דינמי ומהנה, מרווח, נעים וחלק, עם שלל בקרות שינעימו את הנסיעה וישמרו על הרוכב.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
מרווח טיפולים של 15 זה בשביל מי שמעיף את האופנוע לטרייד בעוד 3 שנים. אותי זה לא קונה.
צריכה ממוצעת של 1/22 ברכיבה רגועה - זה נחמד, אבל לא מדהים בימינו. הדוקאטי שלי עושה 1/19 ברגוע. בכל מקרה, זה לא שיקול משמעותי בקניה של אופנוע שעולה 80 אלף שקל.
וכל דגם חדש שיוצא, עדיף שלקנות אחרי שנה-שנתיים... כשיעברו מחלות הילדות והריקולים הראשונים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual