עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: רוצה להתיחס לכתבה של דני קושמרו בבליזר

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה

    הוא לא יודע? חמוד הבחור. הסיבה היא פשוטה מאוד, וידועה לכל אחד שמעוניין לדעת (ולא לחפש תרוצים) - וזה הרגל מגונה. מי שהתרגל לנהוג/לרכב בצורה אגרסיבית, יעשה זאת מבלי לחשוב. 1000 פעם זה מצליח, בפעם 1001 - "לא יודע מה סיבה"
    כן, ללא ספק ההסבר הפשוט הוא הנכון במקרה הזה. קושמרו התחמק ומילא כתבה בתירוצים זה ההימור שלי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נו באמת... אל תהיו ליצנים.
    הבן אדם אומר לכם שהוא רוכב 35 שנה ועשה רק 2 תאונות עם שברים ושניהם במגרש חנייה כשהאופנוע נפל עליו.
    כל מי שאני מכיר שרוכב אגרסיבי עושה כמה תאונות כל שנה.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    נו באמת... אל תהיו ליצנים.
    הבן אדם אומר לכם שהוא רוכב 35 שנה ועשה רק 2 תאונות עם שברים ושניהם במגרש חנייה כשהאופנוע נפל עליו.
    כל מי שאני מכיר שרוכב אגרסיבי עושה כמה תאונות כל שנה.
    וואלה,
    רוכב כבר 15 שנה בגוש דן.
    לפעמים כמה שעות רצוף ולא רק לעבודה וחזרה.
    שתי תאונות, אחת עם פציעה, אבל בשטח.
    שהחברים שלך יפיקו לקחים.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    רוכב אגרסיבי זה לא מי שרוכב הרבה אלא מי שרוכב חזק.
    מי שהולך על הקצה הרבה כל הזמן נופל מדי פעם, ככה זה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    רוכב אגרסיבי זה לא מי שרוכב הרבה אלא מי שרוכב חזק.
    מי שהולך על הקצה הרבה כל הזמן נופל מדי פעם, ככה זה.
    מי שהולך על הקצה בכביש ציבורי... זאת בעיה שלו.
    לא שופט חלילה, אבל לא יצא לי להכיר אנשים שעשו את זה במשך שנים רבות ללא פציעה.
    יש את אלה שנפצעו ונרגעו, יש את אלה שירדו מזה שלמים אחרי זמן קצר, ויש את אלה שכבר לא איתנו.
    כמות הכישרון והמזל שנדרשות כדי להתקרב לגבול ולהישאר שם בלי לחצות אותו, פעם אחר פעם, בכביש הציבורי שבו ישנם אינספור גורמים זרים שמשתנים כל הזמן - התברכו בה אולי אחד למיליון. אם כך, יש 8 כאלה בישראל - וגם אם כל ה-8 רוכבים על אופנוע, כנראה שאני, אתה, וכל החברים שלי ושלך לא שייכים לקבוצה המצומצמת הזאת.
    והשאר... נופלים, כמו שאמרת. לאור זה שהכביש אינו סלחני לנפילות בכלל, ולנפילות במהירויות גבוהות במיוחד - רוב התאונות האלה מביאות לפציעה או מוות.
    אני בזמנו יצאתי בזול. שבר פתוח בשתי העצמות של השוק, שבר ללא תזוזה בעצם הבריח ובשכמה. "פצוע קל-בינוני" בשפת המבזקים בווינט.
    לי זה הספיק כדי להבין שעם כל המזל (יש הרבה) והכישרון (כנראה שיש ממנו קצת) - אני לא אחד מה-8.

    בכל מקרה - ה"קצה" לא קשור לדיון. בשרשור לא מדברים על תאונה שהתרחשה עם הגשש באספלט, אלא "סתם" על עוד תאונה (קשה) עקב שיקול דעת לקוי בהשפעת עייפות, לחץ ותחושת ה"מה כבר יכול לקרות".
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-06-2018, 10:26
  2. MotoGP: דני קושמרו מראיין את מארק מרקז
    על ידי rusty james בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-10-2017, 15:09
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-06-2016, 10:34
  4. הרוכבים בסכנה (קישור לכתבה ב Ynet)
    על ידי idan_g בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 22:39
  5. מחיקת תגובות לכתבה
    על ידי walther בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-01-2016, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO