המאמר שאתה מדבר עליו פורסם בדוגיגים, לדעתי. אולי אפילו כמה.
גם שם לא הסכמתי עם הכותבים.
קודם כל - כל ביקורת היא חשיפה נוספת עבור היבואן. גם אם הכלי לא זוכה במבחן השוואתי - עדיין, אנשים יקראו על הדגם, והוא יתפס כ"מוכר". אופנועים גרועים כמעט ולא מייצרים יותר בימינו, ולכן קשה לי להאמין שדגם כזה או אחר צריך "להיקטל" במבחן לרמה שזה יבריח קונים. כך שמאוד קשה לי להאמין שהיבואנים מסרבים לשתף פעולה ברמה שאתה מתאר. זה נוגד את האינטרס שלהם "להכיר" את המוצר לקהל היעד.
אם בכל זאת המבחנים (אפילו בצורה של רשמי רכיבה - לא בהכרח השוואתיים) לא רלוונטיים עבורך - זכותך. אני מרגיש שיש וואקום ללא במבחנים, ונאלץ לרעות בשדות זרים (מגזינים בחו"ל). נראה לי שזה קצת מנוגד לאינטרס של האתר, הרי מבחנים מביאים איתם קוראים, דיוני פורום או אנשים חדשים, שמגיעים לאתר כי הם מחפשים מידע על דגם מסויים.
אני יכול למצוא ברחבי הרשת מבחן בשפה זרה כמעט לכל אופנוע שקיים בעולם. אחרי הכל, אני איש מחשוב ואני יודע להשתמש בגוגל. אם זה היה מספק - כנראה שלא הייתי נכנס לפולגז יותר מפעם בכמה שבועות כדי להעיף מבט בחדשות המקומיות.



ציטוט ההודעה בתגובה