עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: כלים מוגבלים לA1 - איך נהיה להם שוק כזה גדול ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353

    כלים מוגבלים לA1 - איך נהיה להם שוק כזה גדול ?

    אני רואה הרבה מאוד כלים ביד2, דוקאטי, סוזוקי וכו'... עם הגבלות לA1, עכשיו אני שואל את עצמי... האם קנה אותם בחור בן 20, אם כן, סחטיין על עומק הכיס...
    אם לא, מה ההגיון לקנות כלי מוגבל ? בשביל להמנע מלעבור טסט פשוט וקל לרשיון ללא הגבלה ? או בגלל שהם רק עכשיו הוציאו A1 וישר בא להם לקפוץ לכלי ראשון גדול ?

    סתם סיקרן אותי... פשוט השוק הזה לא ברור לי...

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני רואה הרבה מאוד כלים ביד2, דוקאטי, סוזוקי וכו'... עם הגבלות לA1, עכשיו אני שואל את עצמי... האם קנה אותם בחור בן 20, אם כן, סחטיין על עומק הכיס...
    אם לא, מה ההגיון לקנות כלי מוגבל ? בשביל להמנע מלעבור טסט פשוט וקל לרשיון ללא הגבלה ? או בגלל שהם רק עכשיו הוציאו A1 וישר בא להם לקפוץ לכלי ראשון גדול ?

    סתם סיקרן אותי... פשוט השוק הזה לא ברור לי...
    ההבדל בין כלי מוגבל לבין כלי 300 סמ״ק הוא בערך 25% כאשר אתה מקבל אופנוע טוב יותר בכל כלי מידה.
    הדבר בולט במיוחד בדגמי ה500 של הונדה שעולים כמו ה-650 בני שנה של שאר היצרניות.

    תזכור שמה שמעניין בכלים האלו הוא המומנט והוא לא מוגבל כלל.
    מה שאני לא מבין זה מי לעזעזל קונה את כל הנינג׳ה 300 עם השוק של היום.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    מה קרה?
    הפסקתם לעבור טסטים זה מה שקרה

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אז אתה אומר שאם עכשיו הוצאתי רשיון, כבר יותר שווה לי פשוט לקנות כלי בנפח מלא שהוגבל, כשמבחינת תקציב, זה מתקרב לכלים של ה300 ?

    יש לי A אגב, סתם עניין אותי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני רואה הרבה מאוד כלים ביד2, דוקאטי, סוזוקי וכו'... עם הגבלות לA1, עכשיו אני שואל את עצמי... האם קנה אותם בחור בן 20, אם כן, סחטיין על עומק הכיס...
    אם לא, מה ההגיון לקנות כלי מוגבל ? בשביל להמנע מלעבור טסט פשוט וקל לרשיון ללא הגבלה ? או בגלל שהם רק עכשיו הוציאו A1 וישר בא להם לקפוץ לכלי ראשון גדול ?

    סתם סיקרן אותי... פשוט השוק הזה לא ברור לי...
    אתה מפספס. זה אומר שיש הרבה רוכבים חדשים שנכנסו לשוק או קיימים בעלי רישיון A2 (מוגבל ל-125 סמ"ק) ששדרגו רישיון ל-A1. הם לא יכולים לרוץ לרישיון בלתי מוגבל, לפני שסיימו שנה שלמה על A1. וזו הסיבה שנמכרו הרבה כחדשים וזו הסיבה שיש הרבה שיוצאים לשוק המשומשים.
    דבר נוסף - אתה יוצא מנקודת הנחה שאופנועי רישיון A הם שאיפת הפסגות האולטימטיבית של כל הרוכבים באשר הם. זה פשוט לא נכון. יש הרבה רוכבים שבהיצע הקיים, לא רואים שום צורך להחליף לאופנוע גדול יותר או בכלל להגדיל רישיון.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ברור לי, גם אני עם רשיון בלי הגבלה, מתעניין בכלים כמו DUKE 390, זה נראה לי אחלה כלי לעיר, זול, לא יקר מאוד לתחזוקה...
    אבל אם הייתי חושב על מונסטר, SV650, אפריליה למניהם... והרגע הוצאתי A1, לא הייתי מוותר על אף כוח סוס, נראה לי הגיוני להתחיל עם כלי בנפח בינוני ואז לשדרג לA ולהחליף.


    אבל אולי זה רק אני...

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אבל אולי זה רק אני..(c)
    לי יש A1.אין לי רצון ללכת...ללמוד..שערים ..בחינות .כאשר מלא כלים בנפח "מספק" .
    47 כ"ס?
    ברכב שלי רק 100
    כ"ס-מספיק.


  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    היית קונה פורש או פרארי מוגבלת ? (בוא נעזוב רגע שיקולי תקציב, אני יודע שהשאלה קצת קשה לעיכול :-))

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    היית קונה פורש או פרארי מוגבלת ? (בוא נעזוב רגע שיקולי תקציב, אני יודע שהשאלה קצת קשה לעיכול :-))
    תצחק,אבל התחלתי לכתוב על פורש ופרארי...מחקתי.
    אני עוקב בפייסבוק אחרי ushops וממש אתמול הם פרסמו 911 - כזה שתמיד רציתי.
    זה - שלב אחר בחיים.
    דו גלגלי - עולם אחר לגמרי,דעתי.
    אני לא בטוח שכל אלה ש קופצים על 750-1000-1200 יודעים לנצל 500 בצורה טובה.רוכבים מספיק טוב,ש כבר ...כל אלה שקונים פורש 911 - מנצלים את הכוח המנוע שלו?
    חלק מהם?...אולי קטן.
    גם נקודה לגבי כייס הארלי -מספרים אצלם מעניינים .
    אבל בטח אני דוגמא לא קלאסית מהנושא שלך.
    אני עכשיו עם 250....כמה וכמה פעמים חשבתי לעלות בנפח,אבל מצד שני אומר לעצמי:
    -אתה עוד צריך ללמוד ,רוכב לא מספיק טוב.
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 19-09-2017 בשעה 08:24.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    השוק מתחלק לרוכבים שכבר רכבו על כלים קטנים יותר ורוצים לשדרג למשהו קצת יותר גדול בלי לעבור את הטרחה של שיעורים וטסט מחדש, לכן עולים בנפח מ-250/300 לכיוון ה-650/600 מוגבלים ורוכבים, לרוכבים מתחילים מבוגרים שרק הוציאו רשיון A1 ולא רואים את עצמם רוכבים על כלי בנפח קטן ורוצים "להרגיש את החלום" (ובגלל זה רואים ג'יקסרים וספורטסטרים וויסטרומים מוגבלים למיניהם), וגם לילדים בני 18-21 שלא יכולים לעשות רשיון A אז הם קונים כלי מוגבל, מסירים את ההגבלה ורוכבים עם כלי "מוגבל על הנייר" עם כ-90 כ"ס ומנוע ארבע בשורה שצורח בסל"ד הגבוהה ונמרחים על הכביש ב-250 קמ"ש.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    התשובה די פשוטה, והיא מתחלקת לשניים:
    1. אופנוע פול-סייז מוגבל מגיע עם מכלולי שלדה, מתלים ובלמים איכותיים יותר מכלי A1 "נטו", שהם ברובם אופנועי תקציב מובהקים. הם תוכננו לעמוד בעומסים שמפעיל רוכב "מנוסה" (בעל רישיון A) עם מנוע שמפיק 70-90 סוסים. כמו שציינו מעליי - השוואה של סדרת ה-500 של הונדה (שזה בערך הכי הרבה שניתן להשיג היום ב-A1 ללא הגבלות) לאופנועי ה-600+ המוגבלים ממחישה זאת היטב.
    2. נקודה שעוד לא עלתה כאן. ברוב הכלים, ניתן להוריד את ההגבלה בקלות יחסית, ולקבל אופנוע עם ביצועים הגונים. נכון שזה לא בדיוק חוקי (אם כי - אף אחד לא בודק את זה), אבל אם נתעלם לרגע מהצד הזה - אז זה מענה מצויין לקטגוריות מסויימות של רוכבים שמוגבלים ברישיונם. כך למשל, אני רכבתי 4 אלף ק"מ בחודש על דיוורז'ן 400 על 42 הכ"ס שלו בתקופת ה-A1, רובם ככולם בכבישים מהירים. אמנם הדיוורז'ן היה אופנוע עמיד בצורה יוצאת דופן, אך כשבשיוט לילי בכביש 6 החזקתי אותו במהירויות של 140-150, הרגשתי שהאופנוע מתאמץ. בין היתר, זה בא לידי ביטוי בצריכת דלק ואכילת שמן מוגברת.
    עוד 200 סמ"ק ו-20 כ"ס היו משפרים את החוויה שלי כרוכב ומקטינים את הבלאי של האופנוע - מבלי לפגוע באופי הלא-מאיים שלו. במקרה של הדיוורז'ן, זה דרש להחליף את המנוע העליון למנוע של דגם ה-600 ולהחליף קרבורטורים. יצא לי להכיר בחור אחד שעשה את זה. היום, רוכב כמוני יכול לרכוש ויסטרום מוגבל ופשוט להחליף מחשב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ובקרוב גם z900 מוגבל

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    שיעורים, צרכים מהכלי, תקציב (לא מדבר על דגמי אנטרי לבל במחיר של A1 מוגבל), אי כשירות רישויית למשל מבחינת ראיה, עלויות אחזקה וביטוח.

    A זה בהחלט נחמד אבל לאו דווקא הכרחי וחסרונו אינו מגביל אותך באופן מהותי.

  14. #14
    נקודה שלא עלתה ואצלי לפחות היא סיבה מרכזית להחזיק אופנוע מוגבל.

    אופנוע מוגבל A1 מסווג כהוצאה מוכרת מלאה בעוד אופנוע בדרגה A חייב בשווי שימוש.

    וזה חיסכון משמעותי.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    באמת ??? טוב לדעת!

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 14:43
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 07:31
  4. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 12:58
  5. מכירים את זה שפתאום נהיה מעניין?
    על ידי shaig בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 00:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO