ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
תקציב של 30K יקנה לך אופנוע משומש בגרסת ה-650 ומשומש מאוד בגרסת ה-1000. מה שישפיע על ההחלטה בנושא האחזקה, הוא כמות הקילומטרים שעבר האופנוע. בתקציב זה מדובר כבר על כלים שנמצאים יותר מ-5 שנים על הכביש, כך שנושא האחזקה והתקלות "האופייניים" לכלים הללו (אין כאלו, אגב) - כבר לא רלוונטיים אחרי כמות הקילומטרים שהם צברו על הכבישים. אם היו תקלות, הם כבר צצו ונפתרו על ידי הבעלים הקודמים. במילים אחרות - כל מקרה לגופו, וכל אופנוע מצריך בדיקה בהתאם כדי לגלות את מצבו. אין משהו כללי שניתן לספר עליו באופן גורף על 2 הדגמים הללו, כאן בפורום.
דווקא על ה1000 הישנים יש כמה דברים גורפים כמו הקונקטור של הצמה בצד שמאל רגיש למים ונוטה להישרף, גוף המצערת האחורי עלול להחליק החוצה ולשאוב אוויר, סלסלת קלאץ מרעישה, מפת הזרקה מקורית שמגיעה עם האופנוע מסרסת חזק את כל הכח בס"ל נמוך מה שהופך את ההתנהלות בעיר ללא נעימה וגם הקלאץ' ההידראולי דורש כח כדי לשמור אותו לחוץ (הכבל ב650 טוב בהרבה)

בקיצור בשנתונים האלו ה650 הוא האופנוע הטוב מבין השניים וגם בהשוואה לאופנועים אחרים בקטגוריה מאותו שנתון.