כעיקרון, כל עוד האופנוע שמור ונרכב רגוע (אין לך דרך לבדוק את זה) - מנוע של ויסטרום יכול להגיע גם ל-300 אלף.
יש הרבה רכיבים אחרים, שיתבלו לפני וידרשו שיפוץ או החלפה.
בכלי עם 100 אלף, סביר להניח שיש כבר בלאי מורגש במתלים ובמיסבים השונים. אם הכלי גם זקן (מעל 7-8 שנים) - כנראה גם חלקי הגומי (סעפות יניקה, צנרות דלק וכו') כבר עייפים.
ככלל, מה שהכי חשוב בקניית אופנוע משומש זה המצב בפועל, ולא היד, הק"מ או השנתון.
עם זאת, סטטיסטית - אופנוע שמור ומטופל עם יד נמוכה וק"מ נמוך יהיה לרוב במצב טוב יותר מאופנוע שחצה את רף ה-100 אלף.
יש גם חשיבות לצורה שבה נצבר הקילומטראז' - נסיעות בינעירוניות ארוכות מקפיצות את הק"מ מהר, אבל הבלאי בתוואי זה נמוך משמעותית מרכיבה עירונית.
רק כדי להמחיש כמה יכול להחזיק ויסטרום 1000 שנרכב רגוע בבין-עירוני ומטופל כראוי (לא סביר למצוא כזה בארץ). דו"ח 400 אלף מייל (600 אלף ק"מ) של בעלים קנדי.
https://advrider.com/index.php?threa...strom.1136108/



ציטוט ההודעה בתגובה