ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אלה נתונים גנריים.
במציאות על מנת שהנוזל יגיע למצב שהוא לא יבלום או ירתח לוקח כמה שנים טובות.
זה גם תלוי כמה לח האוויר באזור שאתה גר.

רתיחה בכלים קטנים לא נפוצה.
בגלל המשקל הם עוצרים מהר ובלי הרבה מאמץ מצד הבלמים,זה גם מקצר את זמן החימום ומאריך את חיי הנוזל.

אם אתה לא רוכב כאילו אתה במירוץ הבלימות בעיר קצרות ורובן גם חלשות.
אז להחליף טוב אבל גם לא מסוכן לדחות.
תראה...
לא עשיתי מחקר בנושא וזה גם משהו שדי קשה לבדוק.
כן קניתי מכשיר כזה פשוט שבודק (לטענות) אחוזי לחות בנוזל בלם.
כשהכנסתי אותו לנוזל חדש שרק נפתח הוא הראה ירוק (כלומר לחות אפסית) וכשהכנסתי לנוזל בכוסית שלי (בן כשנה) הוא הראה אדום, כלומר המצב הגרוע ביותר שהוא יודע למדוד.
אני לא יודע מה הדיוק של המכשיר, אבל עובדתית הוא הציג הבדל, וזה נוזל בן שנה.
אמנם אני רוכב בשטח, ואולי בולם יותר מקטנוע ממוצע (לא בטוח) אבל האופנוע שלי גם שוקל פחות.

ורתיחה זה אכן ארוע קיצוני, אבל נוזל ישן עלול גם לגרום לבלם להיות ספוגי ופחות יעיל.