 
			
			מה שמנסים להגיד לך שהפעולות שלך שנועדו ל"חיסכון" הן בעצם ההיפך.
אבל היי, זה הכסף שלך. רק שהגישה שלך מתנגשת עם חיפוש אופנוע בתקציב מסויים.
מה הכוונה? לך תגדיל רישיון, תקנה כלי יותר אמין/חזק/מספק מאשר הR3 ותהיה מבסוט עד הגג.
שוב, שא ברכה, זה הכסף שלך, רק אל תבוא להתייעץ כאן ולשלול את העצות שנותנים לך. ולא אומר זאת בזלזול.
 
			
			 
			
			אוסיף עוד משהו.
בדרך כלל, מנוע גדול יותר ישייט על סל"ד נמוך יותר, יתאמץ פחות ביומיום והסיכוי שלו לעבור קילומטראז' גבוהה גדול מכלי קטן, במיוחד כשמגיעים לק"מ מכובד (80 אלף וצפונה).
אם אתה עושה את מה שאתה עושה כדי למזער את הסיכויים לתקלות/תיקונים שישביתו לך את הכלי, ורוצה לחסוך כסף - לך להוציא רשיון A ותיקח לך 650/700 סמ"ק שישמש אותך להרבה, הרבה זמן.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
 
			
			שוב, כסף שלו. אני פשוט לא רואה את ההגיון פה מעבר לרצון לקרוע ניילונים כל שנתיים-שלוש מאותו האופנוע .ובינינו, איזה כבר תקלות יכולות להיות ל-R3 שישביתו אותו לתקופה? כל החלפים בגדול נמצאים בהישג יד, רק להקפיד על תחזוקה נכונה. אבל אולי זה משהו במנטליות שלי שאני פשוט לא מבין, אבל במידה ואקנה ביום מן הימים אופנוע חדש אני לא מבין למה לא לרכב עליו עד שיתפגר, לפרק, לשפץ ולהמשיך לרכב.
אבל כל אחד והראש שלו.
מהנסיון שלי זה לא המצב.
באופנועי תקציב, מה שאני ראיתי, לוקחים חלקים פשוטים ואמינים שהוכיחו את עצמם, ואולי לא נותנים ביצועים מרשימים, או שוקלים קצת יותר, אבל בהחלט שורדים יפה.
וזה ההבדל הגדול בין אופנוע תקציב לאופנוע זול.