הRC390 לא ייתן לך מהירות סופית גבוהה יותר. (היא עומדת בסביבות ה175 קמ"ש, הr3 יגיע ליותר מזה)
מלבד זאת הוא עולה בשאר הפרמטרים על המתחרים שהזכרת.
הוא היחיד עם מזגל קדמי הפוך. ובקוטר העבה מכולם. (43 מ"מ)
הוא בעל הדיסק הקדמי הגדול מכולם 320 מ"מ. וכמובן היחיד עם אופציה לניתוק ABS
הוא בעל הצמיגים בעלי האופי היותר ספורטיבי מהמתחרים. מצלר m5. והצמיג האחורי רחב יותר מהמתחרים שהזכרת ( רוחב 150)
הוא יאיץ משמעתית חזק יותר מהמקום. יש לו כ3 סוסים יותר, שמגיעים מוקדם יותר, כבר ב9,000 סל"ד, על משקל נמוך יותר.
הוא בעל מרווח הטיפולים הגדול ביותר (כל 7.5 קטן כל 15 גדול)
נוסף לכך הוא המאובזר ביותר, מחשב דרך, תאורת לד, מצערת חשמלית, סליפר קלאץ', ידיות מתכווננות, ועוד.
ואם כל זה לא מספיק, אז הוא גם הזול מביניהם.