...הקרנף משנה לאחרונה פניו, לא מדובר בבחירה חופשית שלי אלה דווקא בהתאמה שלי למציאות
שהכתיב הקרנף, לא היה נוח לו עם סט המזוודות, אז הוא בחר להשיל אותם מעליו.
היו בידי שתי אפשריות שנשקלו בכובד ראש, האחת להחליף את הקרנף במבוגר גרמני מבית נהדר
כזה שחלמתי עליו שנים 400 סמ"ק פחות, רק שני צילינדרים משני צידי המנוע, קירור אוויר,
כזה שחצה מדבריות, גברים דיברו עליו ברטט ובלחישה מעל המדורה וכוס הקפה החם. מתבגרים
פנטזו עליו בלילות כשהיה צעיר, והחיסרון היחידי שלו הוא שעות ההגבלה בנסיעה בגלל תואר הכבוד
"רכב אספנות".
האפשרות השנייה הייתה לזרום עם הקרנף ורצונו ולבצע שינוי תדמית הולם את רצונו וצרכי.
לצד הבעד באפשרות זו, הצטרפה כמובן תכונתו המובנת לנאמנות, אמינות מפליגה, ובנייה
כל כך איכותית שהנבל נראה ומרגיש חדש וצעיר גם אחרי 14 שנים. ניתן להגיד בשקט שגם
התמכרתי לכוח ולנוכחות שהוא משדר וליתרונות הרבים שלו, בשעה שאני נועץ עקביי בצלעותיו
ומאפשר לו לפרוץ את כל הגבולות האפשריים שמציבה לנו הדרך.
על הבחירה הקלה גם תווית המחיר שנדרשה למועמד החדש והמחסור במיכל מדברי גדול,
בולמי אלוהיינס מוזהבים אחוריים וסט מזוודות מסע תואמות שהיו מוסיפות למחיר סכום לא
מבוטל.
אז החלטנו על מנת למסד ולבסס את יחסנו על שדרוג נוסף.
בשלב הראשון הוסף לקרנף סט תואם של סיסי בר עם סבל קטן אחורי, על מנת למקם
תיק דמוי עור (בעתיד יהפוך לעור אמתי או ארגז מיוחד מראה שאני פתוח להצעות לגביו)
כל מי שמאמץ עיניו בחיפוש אחרי תמונות, מבזבז זמנו לשווא, הסט יורכב במהלך השבוע.
יוזמנו קפיציים פרוגרסיביים למזלג הקדמי וסט שיפוץ מושלם של מחזרי שמן ואטמי אבק
מקוריים, אני מקווה שרביעיית סנדלי הבלם הקדמי שנמצאת בארץ (yamaha מקורית).
תגיע כבר לידי. בנוסף מתוכנן כיוון שסתומים תקופתי ותאום מנוע. וככה השלמנו את ההערכות
לשנה שנתיים הבאות עד שנראה מה ילד יום.
את נושא הפרקטיות והצורך לנדידה למרחקים ארוכים עם ציוד פתרתי בסט מזוודות צד רכות
שיולבשו על הקרנף בשעת הצורך, ובחיי היום יום נסתדר עם תיק העור או ארגז מיוחד שיותאם
אחרי המשענת לג'ינג'ית.
מה שמשאיר אותי עם סט של 3 ארגזי "קוורזאר" גרמני הכוללות שליפה מהירה, מפתחות,
אתתים אחוריים מובנים בתת שלידה הניתנת להרכבה והתאמה לאופנועי תיור. (נמכרים במחיר
הוגן אם מישהו מעוניין).
וה-bmw r80 גרסת הדאקר אתם שואלים?
...
בקיצור יהיה מעניין...