
נכתב במקור על ידי
ItayK
מג'יימס נפרדתי ב-01 במאי.
לתקופה קצרה חשבתי שלא אעלה שוב על אופנועים. זה הרי מסוכן מיותר וממש לא תמיד בשליטתו של הרוכב. חוויתי על בשרי מקרה שבנס יכול היה להיגמר, איך אומרים - אחרת.
אבל! אומרים עוד דבר: מי שנדבק בחיידק חולה לעד. אז כאמור מהר מאד אני מוצא עצמי משוטט ביד 2 ובפורומים כדי לאתר את האופנוע הבא.
עוד מימי ה-gs חשבתי לעצמי שוי-סטרום הוא כלי שארצה לרכוב עליו. הוא גדול, אמין, חזק, יפה וארגזי צד נראים עליו בובה. אממה, המחירים שערורייתיים. כמה אלפים טובים מעל המחירון פשוט חסמו אותי מלקנות. לכן פזלו המבטים לורסיס ואפילו לכיוון הen500 או vn900.
נעשה לכם את זה קצר:
בסוכנות "פרפר" בתל אביב ישב לו וי-סטרום חביב. הוא ישב שם כבר כמה חודשים טובים (לדעתי מעל חצי שנה) ואף אחד לא הסתכל בו. ראיתי אותו קורץ לי מיד 2 והתמונה היתה נוראית. הוא היה נראה חצי גמור. החלטתי להתקשר ליורי לשמוע מה בנמצא והלה סיפר שמדובר בכלי תיווך והמוכר נמצא בחו"ל בטיול גדול.
מן הון להון מצאתי את עצמי עם ארוסתי היקרה (גם את זה הספקתי לעשות) כפרה עליה בסוכנות ואני בוחן את הכלי.
מדובר ביפיוף שמור ומטופח שנת 2008 עם 117 אק"מ, יד 2. האופנוע נשמע תקין ונראה שהמכלולים מתפקדים ממש יופי. יחד עם תג מחיר שנמוך משמעותית מהמחירון (והגיע עד עשירייה מתחת למקבילים בשוק) הדרך להעברת הבעלות היתה קצרה מאד.
תוך כדי תנועה התחדשנו שנינו בקסדות. הכפרה בסקורפיון exo500 ואני בhjc is17. לכפרה גם מעיל חדש - זה שהיתה עליו ביקורת באתר.
מסתבר שהיו איתו ארגזי צד של הפקו&בקר ונראה שאיכותם גבוהה מאד.
למה גיבן? קואזימודו קיבל את שמו בגלל קמט במיכל הדלק. נראה שהגיבנת (בעצם גיבנת בנגטיב) הזו נגרמה כתוצאה מהחלקה אבל היא לא ממש מפריעה לכלי לעבוד ובטח שלא מפריעה לי בעין. למעשה כמעט לא רואים אותה.
אז הנה תמונות כדי שנהפוך את זה ל"התחדשתי רשמי".
התרשמויות מהרכיבה יבואו בהמשך.