...אני רק יורד לחזק את הברגים באופנוע, מכירים את זה?
אז ככה התחיל היום שלי, כבר כמה זמן שהספידומטר בקרנף מקרקש בנסיעה, הנחת יד יציבה עליו
מפסיקה באחת את הרעש המסקנה שמשהו השתחרר בחיבורים בינו לבין הכידון והיא מקבלת משנה תוקף
כי כאשר מנדנדים את השעון ישנו חופש מוגזם, מתוך ניסיון ישנם ארבעה ברגים שמחברים בניהם 2 לכידון
ושתיים בשעון עצמו מבפנים.
את מרפי אני מכיר מקרוב, לא שלום שלום, אלה היכרות הדדית טובה כמו החברה מהצבא, לכן מראש נערכתי
שדווקא הברגים הפנימיים יהיו הבעתיים, סבבה? סבבה!
בכדי להגיע לברגים האלה יש להסיר תחילה את המשקף, ארבעה ברגים (אלן ראשי דיסקה פלסטיק דיסקה מתחת ובורג
כובע כל זה כפול 4) משם יש לפרק שני ברגים של מוביל הכידון זה שיוצר מראה אחיד ואסתטי לכידון עצמו, אחרי פירוק
המוביל מגיע לשתי הברגים התחתונים של השעון עכשיו נישאר רק לפרק כבל ספידומטר, בורג ארוך שתופס את הכוסית
של השעון ועכשיו ניתן להגיע לשתי הברגים הסוררים שהשתחררו. פשוט לא?
עכשיו...זוכרים את מרפי מהטירונות? הבורג הארוך של הכוסית קופץ ראש לתוך המנוע איפשהו בין המאוורר לרדיאטור
(מיקום משוער) כיוון שעל הרצפה הוא לא...את זה ווידיתי אחרי חצי שעה של חיפושים. פירוק כונס אוויר שמאלי, מכסה
רדיאטור שמאלי פלטת החשמל וניעור חזק והופ...תראו מי קפץ לבקר...עכשיו להרכיב הכל אחרי ניקוי יסודי בסדר הפוך!
חיזוק הברגים ותחילת הרכבה ו....מרפי חוזר, בורג חיבור השעון לשלדה מקפץ תוך המנוע הפעם לצד ימין...פירוק כונס
אוויר ימין,פלסטיקים שמגנים על כניסת הפתח מילוי נוזל קירור פלסטיק עוטף סוויץ' עד לגומי מעל המנוע הכנסת אצבע
עיוורת סטייל "תרגיל לגינקולוג מתחיל" ובזהירות מפיל את הבורג לרצפה. שוב הרכבה בסדר הפוך אחרי ניקוי יסודי של
החלקים ורשת הרדיאטור. כמות החרקים שהחליטו לנפוש שם עצומה ואחרי ניקוי במים חמים וסבון בלחץ עדין ניתן סוף סוף
להבחין שוב בשביבי אור מבעד לרשת. הצלחה. עכשיו החזרת שאר החלקים למקומם ניקוי מהיר של האופנוע ו....
מרפי יצא לשק"מ, הכל תקין ניתן לרשום עוד תיקון מוצלח, בנסיעה למחרת למכמורת מפגין הקרנף דבקות במשימה, אורך
רוח, וטמפרטורות נוחות הרבה יותר מהרגיל....


ציטוט ההודעה בתגובה