ק"מ גבוהה הוא לא אינדיקטור בהכרח למצב הכלי. מה שבאמת משפיע זה מה קרה לכלי באותם ק"מ. איך תוחזק, האם טופל לפי הספר, בתחזוקה מונעת, האם חלקים עייפים הוחלפו בטרם מועד, היסטוריית טיפולים (או בעלים שטיפל לבד עם ידיים טובות). עם כלים ישנים יש בעיה נוספת - אתה מגלה שהרבה מאותם "מכונאים" אינם בעצם מכונאים, ואינם יודעים להתעסק עם כלים ישנים ופרוצדורות רציניות (וזה אני אומר לך מנסיון אישי שלי ושל חברים קרובים שרוכבים/רכבו על כלים מאוד זקנים).

אם הכלי במצב שמור, מטופל ומטופח ואתה יודע טוב מאוד אצל מי לטפל בכלי (או איך לטפל בו לבד) - לא רואה סיבה שלא ללכת על זה. כמובן שבדיקה במוסך תעזור אבל בגילאים כאלה רוב הסיכויים שגם בדיקה במוסך יכולה לפספס משהו.

אבל כלי ישן יכול להיות פרטנר מצויין ליומיום, אומר את זה כאחד שרוכב כבר שנתיים על GS500 ככלי תחבורה עיקרי וכמעט 35 אלף ק"מ באוכף. התחזוקה עושה את כל ההבדל.