חוזרים לאותו דיון... משרשור לשרשור.
אני מבין שיש לך GS ואתה מבסוט. גם לי היה דיוורז'ן נבלה, והייתי מבסוט. ואז היה לי בנדיט נבלה, והייתי מבסוט. רק "סידרתי" אותו פה ושם, ובמצטבר השקעתי בו סכום לא מבוטל.
אז נכון, מבין כלים ישנים עם ק"מ גבוה יש 1% שמגיע מרוכבים פדנטים, והם שלמים ומתנהגים טוב גם עם 400 אלף ק"מ. ה-99% האחרים לא. ומי שמחפש לרכב על כלי סטנדרטי ומשעמם (סטייל KLE ודומיו), עם ראש שקט וטיפולים במוסך, טוב יעשה אם ירכוש את הכלי החדש ביותר שכספו יכול להשיג (בלי להתפשר על מצב הכלי בפועל כמובן).
מי שמחפש הרפתקאות וייחוד - זה משהו אחר.
אני האחרון שיגיד למאן דהוא לא לרכוש דוקאטי מזדקן, ימאהה סופר-טנרה 750, סוזוקי DR BIG או בנדיט, או למשל ג'יקסר ישן.
מי שרוצה לשפץ כלי מיוחד, או לרכוש אותו במצב נסיעה סביר ולשפצר תוך כדי - אמור לדעת למה הוא נכנס.
רכישה של KLE עם מעל 100 אלף ק"מ (הם כולם כאלה, חוץ מאלה שמעל 200), עם מעל לעשור על הכביש - היא רכישה מאוד לא הגיונית בעיניי.
זה לא אופנוע מעניין או סקסי, ברכיבה בכביש הוא משעמם ולא נוח במיוחד. סביר להניח שלפחות חלק ממערכות האופנוע עם בלאי מתקדם (בולמים/בלמים/מע' קירור/קרב' ומע' הזנת דלק/מיסבים) - והתיקון לא זול.
ה-KLE הוא גם ממש לא אופנוע גרוע. במחיר הנכון, הוא יכול לתת שירות טוב גם בגיל מתקדם, כל עוד הוא עבר יישור קו יסודי. האם זה משתלם? תלוי בנסיבות, ובמחיר.
כשבתוספת של עשיריה אפשר לרכוש ורסיס בן 5 או CB500 בן 3, קשה לי לראות את ההיגיון בקניה של KLE.



ציטוט ההודעה בתגובה