עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 דיוק

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 דיוק

    ה-790 דיוק מגיע לישראל ומצטרף למשפחת ה'דיוק' המתרחבת; כשטכנולוגיה וכיף נפגשים רק דברים טובים יכולים לקרות.

    http://fullgaz.co.il/?p=133622


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    נשמע מעולה, הייתי מציע למטרו להוזיל את ה 09 SP ...
    Tracer 900

  3. #3
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    מה צריכת הדלק? או במילים אחרות כמה פעמים בשבוע צריך לתדלק עם מיכל כזה קטן.

  4. #4
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    מה צריכת הדלק? או במילים אחרות כמה פעמים בשבוע צריך לתדלק עם מיכל כזה קטן.
    היצרן מדבר על כ24 ק"מ ממוצע.

    ברכיבת כסאח הכי גרוע שהשגתי איתו היה 18 ק"מ לליטר (מדוד, לא על פי המחשב) ותאמין לי שניסיתי.
    ברכיבה טיפה יותר רגועה ראיתי מדוד 20 קמ"ל
    אנשים שרוכבים קצת יותר רגוע ממני דיווחו אפילו על יותר מ24 קמ"ל

    זה אומר שאפשר להגיע גם ליותר מ300 ק"מ למיכל.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אני לא נהנתי ברכיבת מבחן על הדיוק 790.

    באתי עם המון ציפיה ועם כרטיס אשראי מוכן לגיהוץ, סיימתי את הרכיבה עם רגליים כואבות ותחושה של פספוס ענק מהאופנוע הזה.

    תנוחת רכיבה לא נעימה, הרגליים הולכות יותר מידי אחורה מה שמקשה על חביקת מיכל הדלק, ובנוסף לזה הרגליים שלי לא הגיעו למיכל דלק ובעצם חבקו את התפר בין השלדה למיכל דלק וזה כאב מאוד, כן אפשר לציין את המושב הדי נוח. הרגלית הילוכים וגם זאת של הבלם האחורי היו רחוקות מידי קדימה מה שגרם לתנועת רגל ארוכה מידי ואיבוד אחיזה בין הרגל לאופנוע.
    המנוע הרגיש כמו זה של MT07 מבחינת כוח ופחות עירני ובשרני כמו זה של ה-09, וזאת למרות שהאוסטרי שוקל פחות ואמור להציג ביצועים טובים יותר. מה שכן הורגש לטובה זה המשקל בתנועה עירונית. לא התעמקתי כלכך למה, אבל רגל שמאל הרגישה רוח חמה נזרקת לכיוון שלה ברמזורים, בניגוד לרגל ימין שהרגישה בסדר גמור.
    הגיר היה נעים מאוד בהעברות כל עוד השתמשתי בידית של הקלאץ (ידית לא קלה יחסית כי בסופו של יום מדובר בכבל), ברגע שנתתי ל-QS לעבוד, זה הרגיש גרוע יותר מזה של MT09, גרוע ברמה שהיה צריך להפעיל כוח כדי לבצע העברת הילוך, ובהעברה עצמה היתה הרגשה שמשהו לא תקין, כמו שמעבירים הילוכים ברכב בלי ללחוץ על הקלאץ. זה היה נוכח מאוד בעליה של הילוכים ופחות בהורדה אבל עדיין. כדי שלא יהיה ספק, בדקתי בתחילת הרכיבה שההגדרה של QS נמצאת על ON.
    הבולמים סופגים לא רע את כבישי ישראל וזה נחמד מאוד בהתחשב בזה שאין יכולת לכוון אותם.
    הבלמים לא רעים, אם כי לא מה שמצפים ממותג אירופאי.
    מיגון רוח, רכבתי על נייקדים זולים יותר שנתנו מיגון טוב יותר מזה של הדיוק.

  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    מה צריכת הדלק? או במילים אחרות כמה פעמים בשבוע צריך לתדלק עם מיכל כזה קטן.
    19 ק"מ/ל' אצלנו. כתוב בנתונים הטכניים למעלה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אני לא נהנתי ברכיבת מבחן על הדיוק 790.

    באתי עם המון ציפיה ועם כרטיס אשראי מוכן לגיהוץ, סיימתי את הרכיבה עם רגליים כואבות ותחושה של פספוס ענק מהאופנוע הזה.

    תנוחת רכיבה לא נעימה, הרגליים הולכות יותר מידי אחורה מה שמקשה על חביקת מיכל הדלק, ובנוסף לזה הרגליים שלי לא הגיעו למיכל דלק ובעצם חבקו את התפר בין השלדה למיכל דלק וזה כאב מאוד, כן אפשר לציין את המושב הדי נוח. הרגלית הילוכים וגם זאת של הבלם האחורי היו רחוקות מידי קדימה מה שגרם לתנועת רגל ארוכה מידי ואיבוד אחיזה בין הרגל לאופנוע.
    המנוע הרגיש כמו זה של MT07 מבחינת כוח ופחות עירני ובשרני כמו זה של ה-09, וזאת למרות שהאוסטרי שוקל פחות ואמור להציג ביצועים טובים יותר. מה שכן הורגש לטובה זה המשקל בתנועה עירונית. לא התעמקתי כלכך למה, אבל רגל שמאל הרגישה רוח חמה נזרקת לכיוון שלה ברמזורים, בניגוד לרגל ימין שהרגישה בסדר גמור.
    הגיר היה נעים מאוד בהעברות כל עוד השתמשתי בידית של הקלאץ (ידית לא קלה יחסית כי בסופו של יום מדובר בכבל), ברגע שנתתי ל-QS לעבוד, זה הרגיש גרוע יותר מזה של MT09, גרוע ברמה שהיה צריך להפעיל כוח כדי לבצע העברת הילוך, ובהעברה עצמה היתה הרגשה שמשהו לא תקין, כמו שמעבירים הילוכים ברכב בלי ללחוץ על הקלאץ. זה היה נוכח מאוד בעליה של הילוכים ופחות בהורדה אבל עדיין. כדי שלא יהיה ספק, בדקתי בתחילת הרכיבה שההגדרה של QS נמצאת על ON.
    הבולמים סופגים לא רע את כבישי ישראל וזה נחמד מאוד בהתחשב בזה שאין יכולת לכוון אותם.
    הבלמים לא רעים, אם כי לא מה שמצפים ממותג אירופאי.
    מיגון רוח, רכבתי על נייקדים זולים יותר שנתנו מיגון טוב יותר מזה של הדיוק.
    למה אתה חובק מיכלים? אפשר גם לא לחבוק אותם וגם על הדרך לחסוך אנרגיה שקשורה בכך.
    מודע לזה שיש מי שמלמד בארץ לחבוק את המיכל אבל זה לא הכרח אלה העדפה, מבחינה פיזיקלית אין לזה השפעה על התנהגות האופנוע.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אז איך אתה נשאר על האופנוע כשאתה נותן גז בריא, אוחז בכידון?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כן, אבל גם אותו אני דואג לא לאחוז חזק מידי.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אז האר את עיני, איך אתה נשאר על האופנוע כשאתה נותן גז מספיק חזק?

    אני לא אוחז בכידון לא רק למטרות פיזיקליות בלבד, אני פשוט יודע מה התוצאה של whisky throttle ואני לא רוצה להגיע לזה בטעות. מה גם, שברכיבות ארוכות הידיים נרדמות וכואבות לחינם.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אז האר את עיני, איך אתה נשאר על האופנוע כשאתה נותן גז מספיק חזק?

    אני לא אוחז בכידון לא רק למטרות פיזיקליות בלבד, אני פשוט יודע מה התוצאה של whisky throttle ואני לא רוצה להגיע לזה בטעות. מה גם, שברכיבות ארוכות הידיים נרדמות וכואבות לחינם.
    אני מחזיק את הכידון לא בצורה חזקה וזה נראה שזה מספיק לSMT או לכל אופנוע אחר שהיה לי, אם אתה רוכב על אופנוע וכואבות לך הרגליים אז אתה עושה משהוא לא נכון.
    בקורסים בחו"ל לרוב לא מלמדים לחבוק מיכל, כן אומרים שיהיה נקודת מגע אבל בלי לחץ.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    כשאתה חובק צינורות מתכת, זה כבר לא רלוונטי כמה לחץ תפעיל. עם אופנועים אחרים לא הרגשתי שום כאב ושום בעיה, זה משהו ספציפי שקרה לי עם הדיוק 790.

  13. #13

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofer צפיה בהודעה
    במחיר שיוציא אותו מהתחרות כנראה

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    102
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    במחיר שיוציא אותו מהתחרות כנראה
    חופשי...
    אם הרגיל עולה 80K...

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 19:53
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 16:09
  3. רכיבה ראשונה: ימאהה טימקס 530 דור 4
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:12
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO