תעשה רכיבת מבחן על כל מי שנמצא ברשימת האפשרויות שלך ותחליט מי הכי קולע לצרכים שלך ולטעם האישי שלך.
תעשה רכיבת מבחן על כל מי שנמצא ברשימת האפשרויות שלך ותחליט מי הכי קולע לצרכים שלך ולטעם האישי שלך.
גם אביעד וגם אני רכבנו על האופנוע הזה ולמרות הפרש הגבהים בינינו לא היינו שותפים לתחושות האלו שנוגעות למיקום הרגליות וחביקת המיכל.
מה הגובה שלך? האם רגליות ההילוכים/בלם אחורי היו מכוונות על המצב הקרוב או הרחוק יותר?
אלו שני נתונים שחסרים לי כדי להבין את המצב. אגב, אני משער שתפעול ה-QS נגזר מכך, אלא אם הוא היה לא תקין באופנוע בזמן שאתה רכבת עליו, כי מה שאתה מתאר נשמע מאוד שונה ממה שאני פגשתי.
בכל מקרה חשוב שבקניית אופנוע תבחר במה שמתאים לצרכים ולתחושות שלך, ואם זה לא זה, אז ממשיכים לחפש.
הגובה שלי הוא 1.80, אני לא יודע לגבי הכיוון של הרגליות כיוון שלא ידעתי שניתן בכלל לכוון את המרחק (אני מכיר גובה כמו בכל האופנועים).
לא יודע איך הפעולה של QS נגזרת מהמרחק של הרגלית הילוכים, מה זה משנה כמה אני מזיז את הכף רגל קדימה אל הרגלית מבחינת התפעול שלה? לחיצה על הרגלית היא לחיצה, המרחק לא גרם לי ללטף את הרגלית ובכך לבצע העברה הססנית, נתתי לחיצה בריאה על הרגלית במיוחד כי היא הרגישה לי נוקשה כמו ב-MT09. עובדה שבשימוש בידית קלאץ ההעברות היו חלקות יותר.
יותר מזה, כשקיבלתי את האופנוע לרכיבת מבחן, הניעו לי אותו בחוץ ואמרו לי תהנה, זהו.
מה שכן אמרו לי זה שהאופנוע הזה פונה אל הרגש (מישהו אמר דוקאטי?), אכן הרגשתי את הכאבים טוב מאוד, וזאת גם היתה הפעם הראשונה ששמחתי לחזור ליפני המעפן שלי.
בקיצור, אולי משהו בגרסת R ישתנה לטובה, למרות שאני לא בונה על מחיר אטרקטיבי.
מיקום כף הרגל ביחס לרגלית משפיע מאוד, ובמיוחד במשיכה כלפי מעלה (העלאת הילוך בכביש הציבורי) בגלל כיוון התנועה של כף הרגל והמומנט של "מנוף" התנופה.
בכל מקרה מה שאתה מתאר נשמע כמו בעיה נקודתית במנגנון, וחבל שככה קיבלת את כלי המבחן.
זה לא חדש לי שאופנועי מבחן מגיעים לא כמו שהם אמורים להגיע.
MT 07 הגיע עם ידית קלאץ גבוה מאוד (כנראה חטפה מכה מלמטה), הסוזוקי 750 היה נראה כמו אופנוע גנוב, דיוק 790 אולי לא תקין לטענתך, ועוד אופנוע (לא זוכר דגם) שהגיע עם מראה אחת משוחררת.
כשהמשלוח הראשון נמכר עוד לפני שהגיע לארץ ובלי שיהיה אפילו כלי למבחן, אתה מצפה מיבואנים לדאוג לתחזוקה של אופנועי מבחן? אולי לטובת העיתונאים הם עושים הכנות מקדימות, לטובת הרוכש הפוטנציאלי כנראה שממש לא.
ליבואן ולעיתונאי יש אינטרס אחד, להוציא כתבה שמשבחת את האופנוע, מפה שכל אחד יבין לבד.
לא במקום לדעתי להכפיש כך, בטח לא כשאתה מתארח באכסניה כאן באתר.
כמי שהיה ב-2 צידי המתרס אני יכול להבטיח לך שאין אינטרס זהה ליבואן ולעיתונאי בכתבות המבחן. כל אחד רוצה ומנסה להשיג דברים שונים. רכיבת מבחן יוצאת לפועל בזכות נקודות השקה בין האינטרסים של 2 הצדדים, אבל אין מטרות דומות שאליהם שואפים גם היבואנים וגם העיתונאים. בטח לא כאן בפול גז.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
יבואן רוצה כתבה חיובית על מוצר שהוא מוכר, עיתונאי רוצה מוצרים למבחן והזמנות להשקות עתידיות.
אם עיתונאי יכתוב דברים לא טובים על המוצר, היבואן לא יתן לו מוצר לבדיקה בפעם הבאה שלא לדבר על הזמנה להשקה.
זאת הסיבה שלשניהם יש אינטרס והוא כתבה חיובית
לא חושב שיש פה הכפשה, פשוט הצגת מציאות הגיונית מאוד, גם לא ציינתי ספציפית את פול גז ואו יבואן ספציפי.
עשיתי רכיבת מבחן על 790 לא הרגשתי כאבים בתנוחת רכיבה זה בטוח, לא רכבתי על MT09 ולא יכול להשוות, יכול להשוות רק עם GSXS 750.
עדיף Mt מבחינת תנוחה
אני לא חושב שיש פה ניסיון להכפיש את עיתונות הרכב, אלא פשוט קצת חוסר פרופורציה -
כשאופנוע יוצא למבחן כשהוא לא במצב מתוקתק ותקין עד לאחרון הברגים שלו, זה לא אומר שהאופנוע גרוע ושצריך לכתוב שמדובר בפח אשפה על 2 גלגלים. זה אומר שיבואן כזה או אחר פישל, שזה לא בסדר, אבל זה לא מה שבוחנים - בוחנים אופנוע, לא שירות לקוחות, את זה עיתונאי רכב לא באמת יכול לשפוט וגם לא אמור לעשות זאת. את האופנוע דווקא כן.
ואגב, כשיש פאשלות רציניות גם בדרך כלל מציינים את זה בגוף הטקסט, אבל לשמחתנו בשנים האחרונות נדיר שזה קורה משום שמרבית היבואנים צברו את הניסיון, הבגרות והגישה המקצוענית בכל מה שקשור לנושא.
אגב, גם היצרנים עברו את התהליך הזה בצורה קצת שונה אך דומה. אין היום כמעט אופנועים גרועים, כאלו שאלוהים יודע מה עבר בראש למהנדס ששחרר אותם מהמפעל, וטוב שכך.
אז היום יש אופנועים בסדר, אופנועים טובים ואופנועים שמעיפים לנו את המוח ועושים לנו חשק לצאת לרכוב עליהם כאן, עכשיו ומיד. נו כן, וכל מה שביניהם. פשוט אם פעם הסקאלה היתה בין אדום כהה לירוק כהה ובאמצע היו גוונים של כתום וצהוב, אז היום היא פשוט מתחילה מצהוב ונגמרת בירוק זרחני עם נצנצים.
ועוד דבר שלא יזיק לדעת על המערכת הזו שנקראת "פול גז" -
חלק גדול מהכותבים כאן עושים זאת כתחביב, בהתנדבות, מתוך אהבה לתחום ורצון לשמר את הדבר הזה שנקרא מגזין אופנועים, וספציפית לזה שהזכרתי את שמו בתחילת הפסקה. נכון, יש עורך, אבל הוא בעיקר דואג לכך שהטקסט יהיה ברמה הנדרשת מבחינת שפה ותוכן ולא ייכתב כלאחר יד.
אף אחד לא מכתיב להם כלום, לא מפורשות ולא במרומז, ואם הם לא אוהבים משהו אז הם כותבים את זה. פשוט.
ומן הסתם ישנה מידה מסויימת של סובייקטיביות שנובעת מהניסיון והטעם האישי של כל בוחן, בהתאמה לאופנוע הספציפי שקיבל לטובת המבחן והקונטקסט הרלוונטי (סגמנט, קונספט, השוואה, השקה וכו').
ובחזרה ל-790, לא מצאתי שום שוני בין תגובות של כותבים בשרשור הזה או בתגובות שמתחת לכתבה, לבין מה שנכתב במבחן - למעט תחושות אישיות (נוחות) ומה שנשמע כמו מנגנון תקול, שעם זה אין מקום להשוואה. ותחושות אישיות, כמו שכתבתי מההתחלה - הן דבר חשוב שכל אחד צריך להתייחס אליהן בצורה אנדיבידואלית כשהוא הולך לרכוש אופנוע, ולא משנה מה הסיבה שבגללה הרוכב מרגיש ככה. בסופו של יום, אין דרך לתאר האם אופנוע (או אוטו, או בגד, או כל מוצר צריכה אחר) יצליח לקלוע לטעם ולתחושה האישית של כל אחד, וגם אין צורך או ניסיון כזה.
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 21-07-2018 בשעה 23:57.