עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 דיוק

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אני לא נהנתי ברכיבת מבחן על הדיוק 790.

    באתי עם המון ציפיה ועם כרטיס אשראי מוכן לגיהוץ, סיימתי את הרכיבה עם רגליים כואבות ותחושה של פספוס ענק מהאופנוע הזה.

    תנוחת רכיבה לא נעימה, הרגליים הולכות יותר מידי אחורה מה שמקשה על חביקת מיכל הדלק, ובנוסף לזה הרגליים שלי לא הגיעו למיכל דלק ובעצם חבקו את התפר בין השלדה למיכל דלק וזה כאב מאוד, כן אפשר לציין את המושב הדי נוח. הרגלית הילוכים וגם זאת של הבלם האחורי היו רחוקות מידי קדימה מה שגרם לתנועת רגל ארוכה מידי ואיבוד אחיזה בין הרגל לאופנוע.
    המנוע הרגיש כמו זה של MT07 מבחינת כוח ופחות עירני ובשרני כמו זה של ה-09, וזאת למרות שהאוסטרי שוקל פחות ואמור להציג ביצועים טובים יותר. מה שכן הורגש לטובה זה המשקל בתנועה עירונית. לא התעמקתי כלכך למה, אבל רגל שמאל הרגישה רוח חמה נזרקת לכיוון שלה ברמזורים, בניגוד לרגל ימין שהרגישה בסדר גמור.
    הגיר היה נעים מאוד בהעברות כל עוד השתמשתי בידית של הקלאץ (ידית לא קלה יחסית כי בסופו של יום מדובר בכבל), ברגע שנתתי ל-QS לעבוד, זה הרגיש גרוע יותר מזה של MT09, גרוע ברמה שהיה צריך להפעיל כוח כדי לבצע העברת הילוך, ובהעברה עצמה היתה הרגשה שמשהו לא תקין, כמו שמעבירים הילוכים ברכב בלי ללחוץ על הקלאץ. זה היה נוכח מאוד בעליה של הילוכים ופחות בהורדה אבל עדיין. כדי שלא יהיה ספק, בדקתי בתחילת הרכיבה שההגדרה של QS נמצאת על ON.
    הבולמים סופגים לא רע את כבישי ישראל וזה נחמד מאוד בהתחשב בזה שאין יכולת לכוון אותם.
    הבלמים לא רעים, אם כי לא מה שמצפים ממותג אירופאי.
    מיגון רוח, רכבתי על נייקדים זולים יותר שנתנו מיגון טוב יותר מזה של הדיוק.

    על מה עוד עשית רכיבת מבחן?
    על איזה כלים חשבת?

    נמצא במצב דומה לשלך כנראה

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    תעשה רכיבת מבחן על כל מי שנמצא ברשימת האפשרויות שלך ותחליט מי הכי קולע לצרכים שלך ולטעם האישי שלך.

  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אני לא נהנתי ברכיבת מבחן על הדיוק 790.

    באתי עם המון ציפיה ועם כרטיס אשראי מוכן לגיהוץ, סיימתי את הרכיבה עם רגליים כואבות ותחושה של פספוס ענק מהאופנוע הזה.

    תנוחת רכיבה לא נעימה, הרגליים הולכות יותר מידי אחורה מה שמקשה על חביקת מיכל הדלק, ובנוסף לזה הרגליים שלי לא הגיעו למיכל דלק ובעצם חבקו את התפר בין השלדה למיכל דלק וזה כאב מאוד, כן אפשר לציין את המושב הדי נוח. הרגלית הילוכים וגם זאת של הבלם האחורי היו רחוקות מידי קדימה מה שגרם לתנועת רגל ארוכה מידי ואיבוד אחיזה בין הרגל לאופנוע.
    המנוע הרגיש כמו זה של MT07 מבחינת כוח ופחות עירני ובשרני כמו זה של ה-09, וזאת למרות שהאוסטרי שוקל פחות ואמור להציג ביצועים טובים יותר. מה שכן הורגש לטובה זה המשקל בתנועה עירונית. לא התעמקתי כלכך למה, אבל רגל שמאל הרגישה רוח חמה נזרקת לכיוון שלה ברמזורים, בניגוד לרגל ימין שהרגישה בסדר גמור.
    הגיר היה נעים מאוד בהעברות כל עוד השתמשתי בידית של הקלאץ (ידית לא קלה יחסית כי בסופו של יום מדובר בכבל), ברגע שנתתי ל-QS לעבוד, זה הרגיש גרוע יותר מזה של MT09, גרוע ברמה שהיה צריך להפעיל כוח כדי לבצע העברת הילוך, ובהעברה עצמה היתה הרגשה שמשהו לא תקין, כמו שמעבירים הילוכים ברכב בלי ללחוץ על הקלאץ. זה היה נוכח מאוד בעליה של הילוכים ופחות בהורדה אבל עדיין. כדי שלא יהיה ספק, בדקתי בתחילת הרכיבה שההגדרה של QS נמצאת על ON.
    הבולמים סופגים לא רע את כבישי ישראל וזה נחמד מאוד בהתחשב בזה שאין יכולת לכוון אותם.
    הבלמים לא רעים, אם כי לא מה שמצפים ממותג אירופאי.
    מיגון רוח, רכבתי על נייקדים זולים יותר שנתנו מיגון טוב יותר מזה של הדיוק.

    גם אביעד וגם אני רכבנו על האופנוע הזה ולמרות הפרש הגבהים בינינו לא היינו שותפים לתחושות האלו שנוגעות למיקום הרגליות וחביקת המיכל.
    מה הגובה שלך? האם רגליות ההילוכים/בלם אחורי היו מכוונות על המצב הקרוב או הרחוק יותר?
    אלו שני נתונים שחסרים לי כדי להבין את המצב. אגב, אני משער שתפעול ה-QS נגזר מכך, אלא אם הוא היה לא תקין באופנוע בזמן שאתה רכבת עליו, כי מה שאתה מתאר נשמע מאוד שונה ממה שאני פגשתי.

    בכל מקרה חשוב שבקניית אופנוע תבחר במה שמתאים לצרכים ולתחושות שלך, ואם זה לא זה, אז ממשיכים לחפש.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    הגובה שלי הוא 1.80, אני לא יודע לגבי הכיוון של הרגליות כיוון שלא ידעתי שניתן בכלל לכוון את המרחק (אני מכיר גובה כמו בכל האופנועים).
    לא יודע איך הפעולה של QS נגזרת מהמרחק של הרגלית הילוכים, מה זה משנה כמה אני מזיז את הכף רגל קדימה אל הרגלית מבחינת התפעול שלה? לחיצה על הרגלית היא לחיצה, המרחק לא גרם לי ללטף את הרגלית ובכך לבצע העברה הססנית, נתתי לחיצה בריאה על הרגלית במיוחד כי היא הרגישה לי נוקשה כמו ב-MT09. עובדה שבשימוש בידית קלאץ ההעברות היו חלקות יותר.

    יותר מזה, כשקיבלתי את האופנוע לרכיבת מבחן, הניעו לי אותו בחוץ ואמרו לי תהנה, זהו.
    מה שכן אמרו לי זה שהאופנוע הזה פונה אל הרגש (מישהו אמר דוקאטי?), אכן הרגשתי את הכאבים טוב מאוד, וזאת גם היתה הפעם הראשונה ששמחתי לחזור ליפני המעפן שלי.

    בקיצור, אולי משהו בגרסת R ישתנה לטובה, למרות שאני לא בונה על מחיר אטרקטיבי.

  5. #20
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    מיקום כף הרגל ביחס לרגלית משפיע מאוד, ובמיוחד במשיכה כלפי מעלה (העלאת הילוך בכביש הציבורי) בגלל כיוון התנועה של כף הרגל והמומנט של "מנוף" התנופה.
    בכל מקרה מה שאתה מתאר נשמע כמו בעיה נקודתית במנגנון, וחבל שככה קיבלת את כלי המבחן.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    זה לא חדש לי שאופנועי מבחן מגיעים לא כמו שהם אמורים להגיע.

    MT 07 הגיע עם ידית קלאץ גבוה מאוד (כנראה חטפה מכה מלמטה), הסוזוקי 750 היה נראה כמו אופנוע גנוב, דיוק 790 אולי לא תקין לטענתך, ועוד אופנוע (לא זוכר דגם) שהגיע עם מראה אחת משוחררת.

    כשהמשלוח הראשון נמכר עוד לפני שהגיע לארץ ובלי שיהיה אפילו כלי למבחן, אתה מצפה מיבואנים לדאוג לתחזוקה של אופנועי מבחן? אולי לטובת העיתונאים הם עושים הכנות מקדימות, לטובת הרוכש הפוטנציאלי כנראה שממש לא.

    ליבואן ולעיתונאי יש אינטרס אחד, להוציא כתבה שמשבחת את האופנוע, מפה שכל אחד יבין לבד.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    ליבואן ולעיתונאי יש אינטרס אחד, להוציא כתבה שמשבחת את האופנוע, מפה שכל אחד יבין לבד.
    לא במקום לדעתי להכפיש כך, בטח לא כשאתה מתארח באכסניה כאן באתר.
    כמי שהיה ב-2 צידי המתרס אני יכול להבטיח לך שאין אינטרס זהה ליבואן ולעיתונאי בכתבות המבחן. כל אחד רוצה ומנסה להשיג דברים שונים. רכיבת מבחן יוצאת לפועל בזכות נקודות השקה בין האינטרסים של 2 הצדדים, אבל אין מטרות דומות שאליהם שואפים גם היבואנים וגם העיתונאים. בטח לא כאן בפול גז.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    יבואן רוצה כתבה חיובית על מוצר שהוא מוכר, עיתונאי רוצה מוצרים למבחן והזמנות להשקות עתידיות.
    אם עיתונאי יכתוב דברים לא טובים על המוצר, היבואן לא יתן לו מוצר לבדיקה בפעם הבאה שלא לדבר על הזמנה להשקה.
    זאת הסיבה שלשניהם יש אינטרס והוא כתבה חיובית

    לא חושב שיש פה הכפשה, פשוט הצגת מציאות הגיונית מאוד, גם לא ציינתי ספציפית את פול גז ואו יבואן ספציפי.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    יבואן רוצה כתבה חיובית על מוצר שהוא מוכר, עיתונאי רוצה מוצרים למבחן והזמנות להשקות עתידיות.
    אם עיתונאי יכתוב דברים לא טובים על המוצר, היבואן לא יתן לו מוצר לבדיקה בפעם הבאה שלא לדבר על הזמנה להשקה.
    זאת הסיבה שלשניהם יש אינטרס והוא כתבה חיובית

    לא חושב שיש פה הכפשה, פשוט הצגת מציאות הגיונית מאוד, גם לא ציינתי ספציפית את פול גז ואו יבואן ספציפי.
    אם עיתונאי לא כותב את מה שהוא באמת חש וחושב אז הוא לא באמת עיתונאי, האם יש פה משחק מכור? לא יודע, האם יש עיתונאי רכב עם יושרה מקצועית? מקווה שכן.
    Tracer 900

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    עשיתי רכיבת מבחן על 790 לא הרגשתי כאבים בתנוחת רכיבה זה בטוח, לא רכבתי על MT09 ולא יכול להשוות, יכול להשוות רק עם GSXS 750.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    עשיתי רכיבת מבחן על 790 לא הרגשתי כאבים בתנוחת רכיבה זה בטוח, לא רכבתי על MT09 ולא יכול להשוות, יכול להשוות רק עם GSXS 750.
    ובהשוואה ביחס אליו מה דעתך

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    עדיף Mt מבחינת תנוחה

  13. #28
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    אני לא חושב שיש פה ניסיון להכפיש את עיתונות הרכב, אלא פשוט קצת חוסר פרופורציה -
    כשאופנוע יוצא למבחן כשהוא לא במצב מתוקתק ותקין עד לאחרון הברגים שלו, זה לא אומר שהאופנוע גרוע ושצריך לכתוב שמדובר בפח אשפה על 2 גלגלים. זה אומר שיבואן כזה או אחר פישל, שזה לא בסדר, אבל זה לא מה שבוחנים - בוחנים אופנוע, לא שירות לקוחות, את זה עיתונאי רכב לא באמת יכול לשפוט וגם לא אמור לעשות זאת. את האופנוע דווקא כן.

    ואגב, כשיש פאשלות רציניות גם בדרך כלל מציינים את זה בגוף הטקסט, אבל לשמחתנו בשנים האחרונות נדיר שזה קורה משום שמרבית היבואנים צברו את הניסיון, הבגרות והגישה המקצוענית בכל מה שקשור לנושא.
    אגב, גם היצרנים עברו את התהליך הזה בצורה קצת שונה אך דומה. אין היום כמעט אופנועים גרועים, כאלו שאלוהים יודע מה עבר בראש למהנדס ששחרר אותם מהמפעל, וטוב שכך.
    אז היום יש אופנועים בסדר, אופנועים טובים ואופנועים שמעיפים לנו את המוח ועושים לנו חשק לצאת לרכוב עליהם כאן, עכשיו ומיד. נו כן, וכל מה שביניהם. פשוט אם פעם הסקאלה היתה בין אדום כהה לירוק כהה ובאמצע היו גוונים של כתום וצהוב, אז היום היא פשוט מתחילה מצהוב ונגמרת בירוק זרחני עם נצנצים.

    ועוד דבר שלא יזיק לדעת על המערכת הזו שנקראת "פול גז" -
    חלק גדול מהכותבים כאן עושים זאת כתחביב, בהתנדבות, מתוך אהבה לתחום ורצון לשמר את הדבר הזה שנקרא מגזין אופנועים, וספציפית לזה שהזכרתי את שמו בתחילת הפסקה. נכון, יש עורך, אבל הוא בעיקר דואג לכך שהטקסט יהיה ברמה הנדרשת מבחינת שפה ותוכן ולא ייכתב כלאחר יד.
    אף אחד לא מכתיב להם כלום, לא מפורשות ולא במרומז, ואם הם לא אוהבים משהו אז הם כותבים את זה. פשוט.
    ומן הסתם ישנה מידה מסויימת של סובייקטיביות שנובעת מהניסיון והטעם האישי של כל בוחן, בהתאמה לאופנוע הספציפי שקיבל לטובת המבחן והקונטקסט הרלוונטי (סגמנט, קונספט, השוואה, השקה וכו').

    ובחזרה ל-790, לא מצאתי שום שוני בין תגובות של כותבים בשרשור הזה או בתגובות שמתחת לכתבה, לבין מה שנכתב במבחן - למעט תחושות אישיות (נוחות) ומה שנשמע כמו מנגנון תקול, שעם זה אין מקום להשוואה. ותחושות אישיות, כמו שכתבתי מההתחלה - הן דבר חשוב שכל אחד צריך להתייחס אליהן בצורה אנדיבידואלית כשהוא הולך לרכוש אופנוע, ולא משנה מה הסיבה שבגללה הרוכב מרגיש ככה. בסופו של יום, אין דרך לתאר האם אופנוע (או אוטו, או בגד, או כל מוצר צריכה אחר) יצליח לקלוע לטעם ולתחושה האישית של כל אחד, וגם אין צורך או ניסיון כזה.
    נערך לאחרונה על ידי nimi9; 21-07-2018 בשעה 23:57.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 20:53
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:09
  3. רכיבה ראשונה: ימאהה טימקס 530 דור 4
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 21:12
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 15:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 23:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO