הטנרה נתאים בעיקר לרוכבים מנוסים או גדולים וחזקים - מדובר באופנוע גבוה וכבד, שיכול לאיים על רוכב לא מנוסה עם מידות גוף בינוניות ומטה.
בכביש הוא פחות טוב מהויסטרום בכל פרמטר. יחסית ל-CB הוא מרגיש הרבה יותר "אדוונצ'ר" - עם תנוחה גבוה וקרבית, ומתלים עם מהלך של דו"ש "פרופר".
בשטח הוא לא רואה את שניהם ממטר, אבל צריך להיות רוכב מנוסה, חזק ומיומן כדי להביא את היכולות שלו לידי ביטוי עקב המשקל הרב ומרכז הכובד הגבוה.
בקיצור, כאופנוע ראשון, הטנרה יכול להתאים לך אם אתה גבוה וחזק.
אם אתה רוצה דו"ש עם יכולת שטח אמיתית שיכול לעשות בינעירוני על בסיס יומי - תסתכל לכיוון של DR650. הוא פשוט מאוד, אמין, זול לקניה - ובעודף שישאר, תוכל לטפל בנקודות שפוגמות ביכולת הכביש (טנק דלק קטן, מושב לא נוח, היעדר מיגון רוח).
אופציות נוספות ברישיון A1 הם הב.מ.וו G310GS והקאווא' ורסיס 300.
הרושם שקיבלתי ממבחנים השוואתיים בין השניים - הקאווא' מוגבל בשטח עקב המתלים, הב.מ.וו עקב מנוע חלש.
בכביש, הקאוא' עדיף.