יוזמה מבורכת או מאמץ שלא ישנה משהו בפועל?
משרד התחבורה מבצע שינוי מהותי בשיטת הטסטים לאופנועים וקטנועים; בעקבות השינויים רמת לימוד הנהיגה צפויה להשתפר משמעותית.
http://fullgaz.co.il/?p=133825
יוזמה מבורכת או מאמץ שלא ישנה משהו בפועל?
1000RR
נו יופי.. מצאו עוד דרך להכשיל בטסטים. נהדר.
מורי הנהיגה הם היוזם והאינטרס הוא איך לא, כלכלי. כעת לקראת ספטמבר המורים מחככים ידיהם בהנאה. 8-15 שיעורי מינימום ולטסט? בחלומות הלילה חביבי.
אתה מסתכל על התמונה הקטנה ומהצד האופטימי, אבל אלה שלא יעברו טסט על קטנוע כנראה יעלו על רכב ויפקקו לך את המדינה עוד יותר וזו בדיוק המטרה הסופית של המדינה. כסף.
התמונה הגדולה היא שמורי הנהיגה ירוויחו יותר כסף והמדינה תרוויח פחות רוכבי דו-גלגלי, שזה בסוף התהליך יותר נהגי מכוניות - יותר רכבים על הכביש - יותר כסף למדינה וכמו תמיד בארץ - כולם מרוויחים חוץ מהאזרח.
מה שהולך לקרות זה שמורי הנהיגה לא הולכים לשנות כלום וכל התלמידים יצטרכו 20-30 שעורים וכמה נסיונות כדי לעבור את המבחן.
למורי נהיגה אין שום אינטרס להשתפר. זה לא כאילו התלמידים יכולים לגשת למבחן בלי לשלם למורים על שעורי חובה.
אני חושב שלמחוקקים יש תפיסה לוקה של איך תמריצים עובדים.
אתה רוצה לראות את המורים משתפרים בחינוך, מורידים מחירים ומשפרים את הכלים שלהם? תהפוך את עניין השעורים לרשות.
תעשה מבחן רכיבה מורכב אבל שתוכל לגשת אליו ללא שעורי חובה ממורה נהיגה.
מסכים ב-100%. קטנוע 50 לא צריך רשיון מיוחד בכלל (מספיק רשיון לרכב) , בדומה למדינות באירופה וארה"ב. ולאפנועים "רגילים" טסט צריך להיות מינימלי (הרי רוכב מסכן רק את עצמו בכל מקרה).
להשווה ראה את קנדה, בה אתה יכול להתחיל לרכב ... בלי טסט! או ארה"ב איפה שאין שטות של A1/2 (יש "אופנוע").