תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: בקרוב: טסט חדש לרישיון נהיגה לדו-גלגלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    בקרוב: טסט חדש לרישיון נהיגה לדו-גלגלי

    משרד התחבורה מבצע שינוי מהותי בשיטת הטסטים לאופנועים וקטנועים; בעקבות השינויים רמת לימוד הנהיגה צפויה להשתפר משמעותית.

    http://fullgaz.co.il/?p=133825

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    יוזמה מבורכת או מאמץ שלא ישנה משהו בפועל?
    1000RR

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נו יופי.. מצאו עוד דרך להכשיל בטסטים. נהדר.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מורי הנהיגה הם היוזם והאינטרס הוא איך לא, כלכלי. כעת לקראת ספטמבר המורים מחככים ידיהם בהנאה. 8-15 שיעורי מינימום ולטסט? בחלומות הלילה חביבי.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    נו יופי.. מצאו עוד דרך להכשיל בטסטים. נהדר.
    לא מסכים איתך. מבחינתי עדיף שמי שנכשל לעבור את המבחנים הפשוטים האלה לא צריך להיות על הכביש. אפילו אם יעלו את מספר שיעורי הנהיגה בשביל הצורך בתרגול.
    מה שכן בעייתי לדעתי הוא הזמן שלוקח התהליך, גם ככה יש עומס ועכשיו מאריכים את המבחן..
    1000RR

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי naked צפיה בהודעה
    לא מסכים איתך. מבחינתי עדיף שמי שנכשל לעבור את המבחנים הפשוטים האלה לא צריך להיות על הכביש. אפילו אם יעלו את מספר שיעורי הנהיגה בשביל הצורך בתרגול.
    מה שכן בעייתי לדעתי הוא הזמן שלוקח התהליך, גם ככה יש עומס ועכשיו מאריכים את המבחן..
    אתה מסתכל על התמונה הקטנה ומהצד האופטימי, אבל אלה שלא יעברו טסט על קטנוע כנראה יעלו על רכב ויפקקו לך את המדינה עוד יותר וזו בדיוק המטרה הסופית של המדינה. כסף.
    התמונה הגדולה היא שמורי הנהיגה ירוויחו יותר כסף והמדינה תרוויח פחות רוכבי דו-גלגלי, שזה בסוף התהליך יותר נהגי מכוניות - יותר רכבים על הכביש - יותר כסף למדינה וכמו תמיד בארץ - כולם מרוויחים חוץ מהאזרח.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מה שהולך לקרות זה שמורי הנהיגה לא הולכים לשנות כלום וכל התלמידים יצטרכו 20-30 שעורים וכמה נסיונות כדי לעבור את המבחן.
    למורי נהיגה אין שום אינטרס להשתפר. זה לא כאילו התלמידים יכולים לגשת למבחן בלי לשלם למורים על שעורי חובה.

    אני חושב שלמחוקקים יש תפיסה לוקה של איך תמריצים עובדים.
    אתה רוצה לראות את המורים משתפרים בחינוך, מורידים מחירים ומשפרים את הכלים שלהם? תהפוך את עניין השעורים לרשות.
    תעשה מבחן רכיבה מורכב אבל שתוכל לגשת אליו ללא שעורי חובה ממורה נהיגה.

  8. #8
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    האם יש מצב לפרסם איך נראה המגרש הישן של הטסט להשוואה?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי naked צפיה בהודעה
    לא מסכים איתך. מבחינתי עדיף שמי שנכשל לעבור את המבחנים הפשוטים האלה לא צריך להיות על הכביש. אפילו אם יעלו את מספר שיעורי הנהיגה בשביל הצורך בתרגול.
    מה שכן בעייתי לדעתי הוא הזמן שלוקח התהליך, גם ככה יש עומס ועכשיו מאריכים את המבחן..
    השמיניות האלה זה סתם קשקוש שאין לו שום קשר למציאות ונועד להכשיל נטו.
    יתרה מכך, אני מזמין אותך למגרש בירושלים לעשות קצת שמיניות על אחד האופנועים השבורים של המורי נהיגה ותראה שמדי פעם גם בתור רוכב עם ניסיון של הרבה שנים על אופנועים אתה תוריד רגל.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    השמיניות האלה זה סתם קשקוש שאין לו שום קשר למציאות ונועד להכשיל נטו.
    יתרה מכך, אני מזמין אותך למגרש בירושלים לעשות קצת שמיניות על אחד האופנועים השבורים של המורי נהיגה ותראה שמדי פעם גם בתור רוכב עם ניסיון של הרבה שנים על אופנועים אתה תוריד רגל.
    עברתי טסט ראשון A2 בגיל 16, גם על A1 בגיל 21, ובA בגיל 27 נכשלתי על הורדת רגל בדיוק כמו שאתה מתאר..
    אני עדיין חושב שזה מהווה מבחן בסיסי ביותר וסינון כלשהו. בטסטים שהייתי ראיתי אנשים שנכשלו בשמיניות וגם אני אישית בחיים לא הייתי מוציא אותם לכביש.
    1000RR

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה מסתכל על התמונה הקטנה ומהצד האופטימי, אבל אלה שלא יעברו טסט על קטנוע כנראה יעלו על רכב ויפקקו לך את המדינה עוד יותר וזו בדיוק המטרה הסופית של המדינה. כסף.
    התמונה הגדולה היא שמורי הנהיגה ירוויחו יותר כסף והמדינה תרוויח פחות רוכבי דו-גלגלי, שזה בסוף התהליך יותר נהגי מכוניות - יותר רכבים על הכביש - יותר כסף למדינה וכמו תמיד בארץ - כולם מרוויחים חוץ מהאזרח.
    מסכים ב-100%. קטנוע 50 לא צריך רשיון מיוחד בכלל (מספיק רשיון לרכב) , בדומה למדינות באירופה וארה"ב. ולאפנועים "רגילים" טסט צריך להיות מינימלי (הרי רוכב מסכן רק את עצמו בכל מקרה).
    להשווה ראה את קנדה, בה אתה יכול להתחיל לרכב ... בלי טסט! או ארה"ב איפה שאין שטות של A1/2 (יש "אופנוע").

אשכולות דומים

  1. אופנוע לרישיון A1 המלצות
    על ידי אסף משיח בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2018, 20:34
  2. שאלה בקשר לרישיון A1 על אוטומט
    על ידי Hosssy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2017, 04:48
  3. ב.מ.וו חשמלי – עכשיו גם לרישיון נהיגה A2
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-09-2016, 09:26
  4. מחפש מורה נהיגה לרישיון a בתל אביב
    על ידי ComanDo בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 01:19
  5. האם האופנוע שלי מתאים לרישיון a1?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 11:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO