עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: טיפול לאופנוע עם אחריות במטרו

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני לא מהנדס שמנים, לא כמאי, ולא מהנדס חומרים, אבל שמן טרי סגור מבקבוק טוב על שמן
    שהסתחרר במנוע 6000 ק"מ ויותר בהפרשי טמפ' גבוהים ואסף איתו את כל הטינופת ושאריות
    הבעירה במנוע.

    נכון הנדסת השמנים התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים ועדיין, עלות החלפת השמן והמסנן
    היא מזערית ועושה טוב למנוע ולי, אז גם אם היצרן אומר משיקוליו שלו קצת יותר אני מעדיף להגזים
    ולהחליף קודם.

    אבל אני דפוק, אף אחד לא חייב להיות ככה.

    החלפת השמן ב-1000 ק"מ הראשונים היא מסיבות אחרות, המשמעות שההחלפה ב-6000 ק"מ
    היא "הפסד" של 1000 ק"מ.

    אגב גם פילטר אוויר אני מחליף ב-12000 ולא ב-18000 כמו שהיצרן אמר.

    דפוק כבר אמרנו?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלי טיפול כל 6,000. עושה כל 5,000 פשוט כי אני לא מנהל רישום ויותר קל לעבוד עם מספרים עגולים.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    50
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amir1 צפיה בהודעה

    מוסך מורשה? זאת אומרת במידה ואטפל אצלו האחריות עדיין תישאר בתוקף?
    מישהו יודע?

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amir1 צפיה בהודעה
    מישהו יודע?
    כן.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ככלל,
    כל מוסך מורשה משרד התחבורה תופס.
    אבל,
    היבואן מעמיס יוצר קשיים ומנסה לברוח מאחריות ע"י טענות שהטיפול לא נעשה כמו שצריך ובבל"ת אחר, וגם טוען שכשמטפלים במסכי החברה אז יש יותר רצון טוב מצידו וכו....
    תכלס,
    מההתרשמות שלי לאורך השנים, היבואנים מנסים להתחמק מאחריות בכל מקרה ולכן, אם זה לא אופנוע מיוחד המצריך ידע או כלים מיוחדים, עדיף לטפל במוסך עליו אתה סומך.

  6. #21
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מאיפה לך המידע הזה? האם בדקת את השמן הישן במעבדת שמנים? או שהלוגו היפה על הקופסה מרמז לך כך.


    שבדומה למהנדסי השמועות.
    אחפור מעט בשרשורים ואולי אמצא את הבדיקה שהעלו כאן בפורום על שינוי בתכונות של שמנים מסוגים שונים לאורך השימוש. בדומה למי שאולי מבין בהנדסת מכונות ואולי לא כמובן שתתחכם ותשאל אותי אם הבדיקה בוצעה באקלים הנעים של צפון אירופה או בכבשן של הסהרה.


    איללכא...ומרוב רמזים אולי אפילו יש לך מעט מידע ממשי לתרום או שמא

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    "טיפול בדיקות" זה לפי הוראות יצרן או לפי דעת המוסך? גם אני עשיתי טיפול 6k לקוואסקי שלי לא מזמן וכן החליפו שמן ומסנן, אמנם שלי 650.
    לגבי האחריות, גם אם תטפל במוסך הרשמי של היבואן עדיין הם יוכלו לחפש סיבות להתנער ממך אם ירצו, אין ערבויות לכלום. איפה עשית טיפול הרצה?
    אני אישית מטפל במוסך מורשה מוסמך קוואסאקי, ידוע לי שבמקרה תקלה שמצריכה מימוש אחריות אאלץ לפנות למוסך מטרו ואני די בספק שהם יקבלו אותי בזרועות פתוחות אבל לקיחת סיכונים זה חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו.

    Sent from my T5 using Tapatalk
    "מוסמך קוואסאקי"....

    להזכירך אתה חי במדינה שאין למקצוע הזה שום הכרה רשמית ושום הסמכה נדרשת, ה"מכונאים" שעובדים לך גם במוסכי יבואן רובם המוחלט לא עשו קורס וחצי לטכנאות אופנועים... ושאלוהים יעזור למי שאוכל את החרטא הזה של אחריות וטיפולים.

    מגיע ממישהו שרכש כלי ממטרו לאחרונה ב40 אלף שקל.

    האחריות שלהם שווה לזין מבחינתי ואני לא מתכוון לזרוק להם כסף מעבר ל"טיפול" הרצה המסריח ששילמתי עליו 650 שקל.

    תהנו עם התובנות שלכם.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    50
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    כן.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ככלל,
    כל מוסך מורשה משרד התחבורה תופס.
    אבל,
    היבואן מעמיס יוצר קשיים ומנסה לברוח מאחריות ע"י טענות שהטיפול לא נעשה כמו שצריך ובבל"ת אחר, וגם טוען שכשמטפלים במסכי החברה אז יש יותר רצון טוב מצידו וכו....
    תכלס,
    מההתרשמות שלי לאורך השנים, היבואנים מנסים להתחמק מאחריות בכל מקרה ולכן, אם זה לא אופנוע מיוחד המצריך ידע או כלים מיוחדים, עדיף לטפל במוסך עליו אתה סומך.
    לא הבנתם את השאלה שלי, כמובן שמוסך מורשה תופס על אחריות, המליצו לי על מוסך בשם "זן אופנועים" אז שאלתי עליו אם הוא מורשה, פשוט העבירו נושא אז ציטטתי את עצמי וזה לא תפס את הציטוט שציטטתי

    אז יש לכם מושג? או המלצה על מוסך מורשה בתל אביב?

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    "מוסמך קוואסאקי"....

    להזכירך אתה חי במדינה שאין למקצוע הזה שום הכרה רשמית ושום הסמכה נדרשת, ה"מכונאים" שעובדים לך גם במוסכי יבואן רובם המוחלט לא עשו קורס וחצי לטכנאות אופנועים... ושאלוהים יעזור למי שאוכל את החרטא הזה של אחריות וטיפולים.

    מגיע ממישהו שרכש כלי ממטרו לאחרונה ב40 אלף שקל.

    האחריות שלהם שווה לזין מבחינתי ואני לא מתכוון לזרוק להם כסף מעבר ל"טיפול" הרצה המסריח ששילמתי עליו 650 שקל.

    תהנו עם התובנות שלכם.
    איזה כלי קנית? 650 שקל לטיפול הרצה זה כמעט פי 3 ממה שאני שילמתי, לא תיארתי לעצמי שההבדל כזה גדול. אם אתה לא מתכוון לטפל אצל היבואן מה הפואנטה לעשות אצלו טיפול הרצה?
    אני מסכים שלהסמכה הזאת אין שום משמעות, רק רציתי לציין שמדובר במוסך ידוע ומוכר ולא איזה מוסך מדרכה באיזו סמטה. גם אם בעל המוסך הולך להשתלמויות וקורסים וזובי, בסוף הוא רק אומר למכונאי מה לעשות ולא עובד בעצמו. לא בניתי על האחריות וברגע שיצאתי עם הכלי מהסוכנות אמרתי לעצמי שאני מקווה שהפעם הבאה שאני אדרוך פה תהיה רק כדי לקנות כלי חדש.
    בכל זאת, אם במידה ומחר ישרף הקלאץ' אני ללא ספק אנסה את מזלי אצל היבואן.
    Double standarts.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Delirious1989 צפיה בהודעה
    איזה כלי קנית? 650 שקל לטיפול הרצה זה כמעט פי 3 ממה שאני שילמתי, לא תיארתי לעצמי שההבדל כזה גדול. אם אתה לא מתכוון לטפל אצל היבואן מה הפואנטה לעשות אצלו טיפול הרצה?
    אני מסכים שלהסמכה הזאת אין שום משמעות, רק רציתי לציין שמדובר במוסך ידוע ומוכר ולא איזה מוסך מדרכה באיזו סמטה. גם אם בעל המוסך הולך להשתלמויות וקורסים וזובי, בסוף הוא רק אומר למכונאי מה לעשות ולא עובד בעצמו. לא בניתי על האחריות וברגע שיצאתי עם הכלי מהסוכנות אמרתי לעצמי שאני מקווה שהפעם הבאה שאני אדרוך פה תהיה רק כדי לקנות כלי חדש.
    בכל זאת, אם במידה ומחר ישרף הקלאץ' אני ללא ספק אנסה את מזלי אצל היבואן.
    Double standarts.

    Sent from my T5 using Tapatalk
    400 החדש.

    למה עשיתי אצלו טיפול הרצה? לא יודע. המוסך שקבעתי איתו (שהוא טמבל וחאפר לא פחות, אבל 50 שקל יותר זול) היה סגור במפתיע שהגעתי. אז כבר הלכתי ליבואן.
    בשביל שכמה טמבלים יעמדו ויסתכלו לי על האופנוע כמו שמאי רכב, יתלהבו מהנוכחות שלו (הרי זה דגם חדש!), יחליפו לי שמן (שגם על זה הייתי צריך להתווכח איתם שישימו לי
    מבקבוק סגור של מוטול, ולא מתוך מיכל בלי תווית עליו שאלוהים יודע מה היה שם בפנים)... יבדקו לי צופר ובלם קדמי (שבתאכלס יש רשימת מכולת של בדיקות שצריך לעשות לפי הספר, אבל ישראל)... ואחר כך הטמבל התורן בא שם קסדת חצי ורוצה לעשות לי נסיעת מבחן על האופנוע "לבדוק שהכול תקין"..... קח ת650 שקל המסריחים שלך וזדיין לי מהעניים מניאק אם אני נכנס לשם עוד פעם

    מצטער על השפה אבל זאת האמת... למה? בשביל חתיכת נייר שיהיה לי ראש *קצת* שקט.

    האמת?

    קוואסאקי בעצמם כותבים שאת הטיפול הרצה (לצורך העניין) הבן אדם יכול לבצע לבד ללא מוסך והאחריות עדיין תתפוס.

    אבל, ישראל.

    בפועל?

    בזבוז של 650 שקל.

    אבל יש מספיק מטומטמים... אתה בכול זאת חי בישראל.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    400 החדש.

    למה עשיתי אצלו טיפול הרצה? לא יודע. המוסך שקבעתי איתו (שהוא טמבל וחאפר לא פחות, אבל 50 שקל יותר זול) היה סגור במפתיע שהגעתי. אז כבר הלכתי ליבואן.
    בשביל שכמה טמבלים יעמדו ויסתכלו לי על האופנוע כמו שמאי רכב, יתלהבו מהנוכחות שלו (הרי זה דגם חדש!), יחליפו לי שמן (שגם על זה הייתי צריך להתווכח איתם שישימו לי
    מבקבוק סגור של מוטול, ולא מתוך מיכל בלי תווית עליו שאלוהים יודע מה היה שם בפנים)... יבדקו לי צופר ובלם קדמי (שבתאכלס יש רשימת מכולת של בדיקות שצריך לעשות לפי הספר, אבל ישראל)... ואחר כך הטמבל התורן בא שם קסדת חצי ורוצה לעשות לי נסיעת מבחן על האופנוע "לבדוק שהכול תקין"..... קח ת650 שקל המסריחים שלך וזדיין לי מהעניים מניאק אם אני נכנס לשם עוד פעם

    מצטער על השפה אבל זאת האמת... למה? בשביל חתיכת נייר שיהיה לי ראש *קצת* שקט.

    האמת?

    קוואסאקי בעצמם כותבים שאת הטיפול הרצה (לצורך העניין) הבן אדם יכול לבצע לבד ללא מוסך והאחריות עדיין תתפוס.

    אבל, ישראל.

    בפועל?

    בזבוז של 650 שקל.

    אבל יש מספיק מטומטמים... אתה בכול זאת חי בישראל.
    ליחס מזלזל כזה ולרצף קללות אין שום סיבה. להבנתך מי אמור לעבוד במוסך - מדעני טילים? כן, להחליף שמן ולבדוק בלמים עולה 600 שקל.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ליחס מזלזל כזה ולרצף קללות אין שום סיבה. להבנתך מי אמור לעבוד במוסך - מדעני טילים? כן, להחליף שמן ולבדוק בלמים עולה 600 שקל.
    הנה עוד אחד מהקליקה

    מקווה בשבילך שאתה מבין כמה מגוחך אתה נשמע
    מקווה בשבילך עוד יותר שאתה לפחות מהצד העוקץ ולא מהנעקץ...

    לילה טוב חבר

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amir1 צפיה בהודעה
    לא הבנתם את השאלה שלי, כמובן שמוסך מורשה תופס על אחריות, המליצו לי על מוסך בשם "זן אופנועים" אז שאלתי עליו אם הוא מורשה, פשוט העבירו נושא אז ציטטתי את עצמי וזה לא תפס את הציטוט שציטטתי

    אז יש לכם מושג? או המלצה על מוסך מורשה בתל אביב?
    עניתי לך. לך לשם ולא תתאכזב

אשכולות דומים

  1. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 17-05-2017, 18:56
  2. האם באמת שווה להגיע ללילה לבן במטרו?
    על ידי Thelegend בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 27-12-2016, 20:29
  3. 29.12.16 - לילה לבן במטרו תושיה
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 18-12-2016, 12:44
  4. טיפול לאופנוע- עזרה
    על ידי popi195 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-11-2015, 21:26
  5. הנחות בקנייה (z800 במטרו)
    על ידי Mosho בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 22-06-2015, 17:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO