תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: התעקם הכידון בdaystar 250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    2

    התעקם הכידון בdaystar 250

    נפל לי האופנוע אתמול במהירות של 5-10 קמש
    והתעקם לי הכידון טיפה
    (זה קרה לי כבר פעם אחת ויישרתי אותו במוסך)
    החלטתי שהפעם אני מתקן אותו לבד ,
    אשמח לעזרה /הדרכה / מדריכים וכו
    (ממה שהבנתי מפעם שעברה זה שלא קרה למזלג כלום אז בתכלס אני מאמין שעכשיו זה אותו סיפור)

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    יש כמה שיטות ליישור ברזל שהתעקם בין אם ע"י מלחציים ו 3 ספייסרים (2 בנקודות תמיכה ואחד על הנקודה אותה רוצים ליישר) או ריתום במלחציים והפעלת כוח ע"י שימוש בצינור ברזל ארוך.
    לטעמי השיטה של הספייסרים יותר מדוייקת כי הלחץ נבנה בצורה מתונה הרבה יותר.
    אם העיקום בתחום הגמישות של חומר הגלם לא צריכה להיות בעיה, במידה ולא, החומר ייקרוס. צריך "לעקם" קצת מעבר למה שאתה צריך כי הכידון "יחזור" קצת עקב גמישות המתכת.
    אתה יכול להעלות תמונה של הכידון עם העיקום?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    2
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    יש כמה שיטות ליישור ברזל שהתעקם בין אם ע"י מלחציים ו 3 ספייסרים (2 בנקודות תמיכה ואחד על הנקודה אותה רוצים ליישר) או ריתום במלחציים והפעלת כוח ע"י שימוש בצינור ברזל ארוך.
    לטעמי השיטה של הספייסרים יותר מדוייקת כי הלחץ נבנה בצורה מתונה הרבה יותר.
    אם העיקום בתחום הגמישות של חומר הגלם לא צריכה להיות בעיה, במידה ולא, החומר ייקרוס. צריך "לעקם" קצת מעבר למה שאתה צריך כי הכידון "יחזור" קצת עקב גמישות המתכת.
    אתה יכול להעלות תמונה של הכידון עם העיקום?
    או שאני לא הבנתי אותך או שאתה לא הבנת אותי נכון , אנסה להיות יותר מדוייק - הכידון עתמו לא עקום.
    הכוונה זה שאופנוע נוסע ישר והכל טוב ויפה אבל הכידון עצמו לא ישר ביחס לכיוון הנסיעה .
    הבנתי שזה לחזק כמה ברגים העיניין הוא שאני לא יודע איזה והאם אחרי התיקון הכידון יצא שוב משילוב או שזה חד פעמי ?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Artoro001 צפיה בהודעה
    או שאני לא הבנתי אותך או שאתה לא הבנת אותי נכון , אנסה להיות יותר מדוייק - הכידון עתמו לא עקום.
    הכוונה זה שאופנוע נוסע ישר והכל טוב ויפה אבל הכידון עצמו לא ישר ביחס לכיוון הנסיעה .
    הבנתי שזה לחזק כמה ברגים העיניין הוא שאני לא יודע איזה והאם אחרי התיקון הכידון יצא שוב משילוב או שזה חד פעמי ?
    לצערי אין לי הרבה נסיון עם הנושא אבל:
    בהנחה שהבעיה במזלג - פרק את הגלגל הקדמי ואז חבר שוב, בתאוריה זה אמור לסדר את זה.
    אופציה נוספת (ופחות מומלצת למרות שאותה כן ביצעתי פעמיים) היא למצוא דופן של קיר או משהו דומם ולתת מכה עם סיבוב הכידון כנגד הקיר. אם הכידון נוטה שמאלה אז הקיר צריך להיות מימין לגלגל הקדמי. הנקודת מגע עם הקיר צריכה להיות הצמיג כדי למנוע נזק לג'נט.
    ממליץ לחכות לעוד תגובות בנושא ו\או לחפש בגוגל איך למרכז את הכידון ביחס לגלגל.

    ולהבא הסבר את עצמך בצורה יותר ברורה במיוחד כשפעמיים אתה חוזר על המילים "התעקם" ו "כידון".

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970

אשכולות דומים

  1. מחפש כיסוי לפד של הכידון
    על ידי assafm25 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-03-2018, 23:56
  2. חילוץ הברגת גומי מתוך הכידון
    על ידי Dor1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-08-2017, 22:26
  3. גודל הבוקסה שנמצאת במרכז הכידון
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום טכני
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-04-2017, 17:09
  4. המלצה למצלמה איכותית להרכבה על הכידון
    על ידי udicohen בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-10-2016, 10:05
  5. הכידון רועד בקטנוע
    על ידי TALBIN בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-10-2015, 12:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO