כן 1/4 , 3/8 וכו' זה הגודל של ה"שקע" (לא יודע איך קוראים לזה) שעליו אתה מכניס את הבוקסה.
רבע יתאים לסט בוקסות קטנות, 3/8 יותר גדולות וכך הלאה.
ויש גם מתאמים בין הגדלים השונים כך שיהיה אפשר להשתמש בידיות עם בוקסות גם במידות אחרות (מומלץ לקנות).
הגודל של האום פחות משנה, אתה פשוט שם בוקסה במידה 17 מ"מ, מקסימום עם מתאם.
הקטע הוא שאום 17 ממ ייסגר בדר"כ במומנטים גבוהים יותר מ25 אחרת אין צורך באום גדול.
אז בקשר לידיות מומנט, בגדול:
ידית 1\4 ~5-25nm.
ידית 3/8 ~ 20-120nm.
ידית 1/2 ~ 40-200nm.
באופנוע חוץ מהציר גלגל האחורי ואולי עוד מספר מאוד מאוד קטן של ברגים הכל נסגר במומנט שקטן מ100 (בגדול הרוב 30-70+-). ככה שאם אתה מתכוון לקנות רק ידית אחת, ה3/8 הכי יעילה. אם אתה מתכוון לקנות 2, אז 1/4 ו1/2 יכסו אותך באופן מלא. ואם אתה רוצה לקנות רק לטיפול הזה ספציפי אז תסתכל בספר רכב (אם כי זו גישה פחות מומלצת לדעתי).