תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אופנוע עם מעל 100 כ"ס בכביש הציבורי - זה בכל מקרה רק בשביל להסתובב בהרגשה "שיש לך יותר גדול".
    אז אם כבר "יותר גדול" - שיהיה "הכי גדול", לא?
    א. יש לי יותר גדול (120 כ"ס)
    ב. בשביל לבצע דברים לא צריך תמיד את כל הסוסים אבל, טוב תמיד שהם באורווה.
    ג. כשאתה רגיל לשחק במגרש של הגדולים, אתה מגלה שהרבה יותר נכון מעל 100.
    ד. כשיש לך גדול אתה צריך הרבה פחות טקטיקה.
    ה. אף אחד לא באמת צריך 231 כ"ס, אבל איזה כייף שיש.
    ו. אין דבר כזה יותר מדי כוח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    א. יש לי יותר גדול (120 כ"ס)
    ב. בשביל לבצע דברים לא צריך תמיד את כל הסוסים אבל, טוב תמיד שהם באורווה.
    ג. כשאתה רגיל לשחק במגרש של הגדולים, אתה מגלה שהרבה יותר נכון מעל 100.
    ד. כשיש לך גדול אתה צריך הרבה פחות טקטיקה.
    ה. אף אחד לא באמת צריך 231 כ"ס, אבל איזה כייף שיש.
    ו. אין דבר כזה יותר מדי כוח.
    לרגע לא חולק עליך. אופנועים חזקים זה כיף.
    אני אישית, במהלך השנים - סיגלתי לעצמי את נוסחאת ה-100 כ"ס (שזה, כמובן, קירוב).
    לדוקאטי שלי יש 86 או 95, תלוי את מי שואלים.
    לבנדיט לפניו היה 99 (רשמי) או סביב ה-120 (לפי מדידות דיינו בחו"ל - מעל 100 בגלגל האחורי).
    הקטע הוא, שביומיום - זה לא משנה. לשניהם יש את כל הכוח שצריך לרכיבה אחראית ושקולה (לא בהכרח איטית).
    מבחינתי, 100 כ"ס (בהינתן והמנוע גמיש ברמה סבירה) - זה מספיק. האופנוע לא "עגלה", תמיד יש רזרבות - מה עוד צריך? כל מה שמעבר זה בונוס.
    אז נכון, הגזמות זה כיף. כיף גם לדעת שאתה רוכב לא סתם על אופנוע חזק, אלא על אופנוע חזק מאוד. לא מתנגד לזה בשום צורה, רק אומר שאין היגיון במרוץ אחרי ההספק ברגע שהגיע לרף. יש רק רגש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לרגע לא חולק עליך. אופנועים חזקים זה כיף.
    אני אישית, במהלך השנים - סיגלתי לעצמי את נוסחאת ה-100 כ"ס (שזה, כמובן, קירוב).
    לדוקאטי שלי יש 86 או 95, תלוי את מי שואלים.
    לבנדיט לפניו היה 99 (רשמי) או סביב ה-120 (לפי מדידות דיינו בחו"ל - מעל 100 בגלגל האחורי).
    הקטע הוא, שביומיום - זה לא משנה. לשניהם יש את כל הכוח שצריך לרכיבה אחראית ושקולה (לא בהכרח איטית).
    מבחינתי, 100 כ"ס (בהינתן והמנוע גמיש ברמה סבירה) - זה מספיק. האופנוע לא "עגלה", תמיד יש רזרבות - מה עוד צריך? כל מה שמעבר זה בונוס.
    אז נכון, הגזמות זה כיף. כיף גם לדעת שאתה רוכב לא סתם על אופנוע חזק, אלא על אופנוע חזק מאוד. לא מתנגד לזה בשום צורה, רק אומר שאין היגיון במרוץ אחרי ההספק ברגע שהגיע לרף. יש רק רגש.
    כשאתה רוכב מיומן מקצועי ויודע מה אתה עושה, לפעמים היחס בין משקל לתפוקה משחק כינור
    ראשון, ככל שאתה פחות מיומן דווקא המנוע הגדול על כל קשת תחום הפעילות שלו יעזור לך.

    דוגמה קטנה לאחרונה עשיתי הדרכת שבילים עם הורסיס, מיותר לציין שזה לא האופנוע האידאלי
    למשחקים האלה בטח לא בתצורתו המקורית, אבל משהו בי דגדג והחלטתי לבדוק אם אני לא מפסיד
    משהו בבחירה שלי, זה התחיל בהורדת לחץ משמעותית מהצמיגים וכניסה לשטח עם כלים אחרים
    מתאימים הרבה יותר, רוב המשתתפים היו מתחילי "שטח" וכאלה שבאו להתנסות.

    כבר בהתחלה הבנתי שמיותר להתעסק בבלימות החלפות הילוכים וכדאי להתרכז בבחירת תוואי נכון
    עמידה על הרגליות והתאמצות לא ליפול.

    מסתבר שבהפסקה הראשונה אחרי כ-25 ק"מ של שבילים הייתי היחידי שרכב בהילוך שלישי ללא
    צורך בשום החלפת הילוך, ממש כמו באופנוע אוטומטי כל השאר עבדו על שני ראשון וקצת שלישי.

    דוגמה נוספת בכבישים טכניים כמו כביש אלון נס הרים והסביבה, הרכיבה שלי היא בהילוכים רבעי
    חמישי וככל שאני שומר קו נכון הקצב עולה.

    בדרך לעבודה או ברכיבה עירונית, בכל פעם שאני נתקל בנהג מטומטם או צורך לברוח מסכנה, או
    לבצע עקיפה זריזה, אני לא חושב פעמים לא משנה באיזה הילוך אני פתיחה חזקה של הגז, משלחת
    את האופנוע קדימה ואני רק צריך לבדוק שאין לי מכשול חדש רחוק מהצפוי.

    אני בכלל לא מדבר על רכיבה בשתיים עם ציוד שזה הלחם והחמאה שלי לאופנוע ממש לא משנה מי
    נמצאת מאחור או מה העמסתי עליו, הוא שם לתכלית.

    ובשקט בשקט בינינו, אני מאד מתגעגע לכוח הברוטלי של הוי מקס, שהוריד לי 140 כ"ס בציר הינע לכביש.

    בקיצור מנוע גדול הוא ידידו הטוב ביותר של הרוכב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשאתה רוכב מיומן מקצועי ויודע מה אתה עושה, לפעמים היחס בין משקל לתפוקה משחק כינור
    ראשון, ככל שאתה פחות מיומן דווקא המנוע הגדול על כל קשת תחום הפעילות שלו יעזור לך.

    דוגמה קטנה לאחרונה עשיתי הדרכת שבילים עם הורסיס, מיותר לציין שזה לא האופנוע האידאלי
    למשחקים האלה בטח לא בתצורתו המקורית, אבל משהו בי דגדג והחלטתי לבדוק אם אני לא מפסיד
    משהו בבחירה שלי, זה התחיל בהורדת לחץ משמעותית מהצמיגים וכניסה לשטח עם כלים אחרים
    מתאימים הרבה יותר, רוב המשתתפים היו מתחילי "שטח" וכאלה שבאו להתנסות.

    כבר בהתחלה הבנתי שמיותר להתעסק בבלימות החלפות הילוכים וכדאי להתרכז בבחירת תוואי נכון
    עמידה על הרגליות והתאמצות לא ליפול.

    מסתבר שבהפסקה הראשונה אחרי כ-25 ק"מ של שבילים הייתי היחידי שרכב בהילוך שלישי ללא
    צורך בשום החלפת הילוך, ממש כמו באופנוע אוטומטי כל השאר עבדו על שני ראשון וקצת שלישי.

    דוגמה נוספת בכבישים טכניים כמו כביש אלון נס הרים והסביבה, הרכיבה שלי היא בהילוכים רבעי
    חמישי וככל שאני שומר קו נכון הקצב עולה.

    בדרך לעבודה או ברכיבה עירונית, בכל פעם שאני נתקל בנהג מטומטם או צורך לברוח מסכנה, או
    לבצע עקיפה זריזה, אני לא חושב פעמים לא משנה באיזה הילוך אני פתיחה חזקה של הגז, משלחת
    את האופנוע קדימה ואני רק צריך לבדוק שאין לי מכשול חדש רחוק מהצפוי.

    אני בכלל לא מדבר על רכיבה בשתיים עם ציוד שזה הלחם והחמאה שלי לאופנוע ממש לא משנה מי
    נמצאת מאחור או מה העמסתי עליו, הוא שם לתכלית.

    ובשקט בשקט בינינו, אני מאד מתגעגע לכוח הברוטלי של הוי מקס, שהוריד לי 140 כ"ס בציר הינע לכביש.

    בקיצור מנוע גדול הוא ידידו הטוב ביותר של הרוכב.
    בדיוק זה.

    להתחיל עם אופנועים קטנים זה קצת סיוט למתחילים.
    אתה תמיד צריך להיות ערני למנוע ורוב הנסיעה אתה רק עסוק בלמצוא בדיוק את ההילוך הנכון כי אחרת האופנוע לא זז.
    גם אם התרגלת ואתה תמיד בהילוך נכון, במקרים מסוימים אתה תרצה לעקוף זריז או להשתלב מ-10 ל-100 קמ״ש בכביש מהיר וזה פשוט בלתי אפשרי על כלי חלש.

    זה יישמע מפונק למדי, אבל אני לא אוהב להיות נתון לחסדי אחרים כשאני רוכב.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    בדיוק זה.

    להתחיל עם אופנועים קטנים זה קצת סיוט למתחילים.
    אתה יודע שלא 99, אלא 100% מעלה שמתעסקים בהדרכת רכיבה לא מסכימים איתך? כל אחד מהם, בלי יוצא מן הכלל יגידו לך - "קח אופנוע לפי יכולת", "תתחיל ב300-500" וכו.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 09:57
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי נינג'ה 400
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-04-2018, 21:33
  3. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 06:16
  4. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 12:54
  5. One Seat Cowl לקוואסאקי נינג'ה 250R/300R
    על ידי BeePi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 15:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO