עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אופנוע/קטנוע לנסיעה יומית מאשקלון לתל אביב ובחזרה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    1

    אופנוע/קטנוע לנסיעה יומית מאשקלון לתל אביב ובחזרה

    שלום! לרגל מעבר דירה לאיזור אשקלון אני רוצה לברר על אופציה של נסיעה לעבודה על דו-גלגלי. כיון שאני לא מבין דבר בזה, שאלותיי הן:
    איזה כלי מומלץ לקנות לנסיעה שכזו (כ50 ק"מ לכל צד, כל יום)?
    מה המחיר בגדול של הדגמים הרלוונטיים?
    מה מחיר הביטוח?
    לאיזה סכום בערך מצטברות ההוצאות על הנסיעה+ביטוח+טיפולים וכו' בכל חודש?

    שאלותיי רבות, אך גם כל פריט מידע קטן יסייע.
    תודה לעוזרים!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    24,000 בשנה זה לא מעט, וגם זה בהנחה שרק תרכב לעבודה 5 ימים בשבוע.
    טיפולים תלויים גם בכלי עצמו.[מרווחי טיפול ועלויות - יש מקום להתחשב ב"אמינות".]
    ביטוח זה סכום קבוע- אבל תלוי בגורמים אישיים [עבר תעבורתי, תאונות, גיל וכו']
    צריכת דלק תחויה גם בכלי וגם בסגנון הרכיבה.
    גם בלאי סביר שנתי יהיה לא זול - צמיגים וגלגלי שיניים

    הייתי בודק לעומק מול בעלי הונדה nc.

    צריכת הדלק שלו אמורה להיות מעולה, וטיפולים מרווחים יחסית.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    28
    אתה צריך קטנוע גדול 650 ומעלה עם מיגון רוח מתאים.
    זה לא יהיה זול אבל בת"א אין ברירה.
    אני עושה אשדוד-ראשל"צ עם mp3 400 2011
    לא כיף גדול ואנחנו בקיץ, בחורף זה בכלל סיוט.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי peedseeker צפיה בהודעה
    אתה צריך קטנוע גדול 650 ומעלה עם מיגון רוח מתאים.
    זה לא יהיה זול אבל בת"א אין ברירה.
    אני עושה אשדוד-ראשל"צ עם mp3 400 2011
    לא כיף גדול ואנחנו בקיץ, בחורף זה בכלל סיוט.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    אני בהלם מהמפונקים פה...
    אני עשיתי 50 ק"מ לכיוון (אריאל-חולון) על יוסאנג 250 כמה חודשים. ממש לא כזה נורא, קצת משעמם.
    עשיתי את אותו קו על פיאג'ו X9 500...
    עשיתי 3 פעמים בשבוע, במשך חצי שנה 150+ ק"מ ביום (אריאל - מרכז הארץ - קריות) על דיוורז'ן 400 בן כמעט 20... ואז החלפתי אותו בבנדיט 1200, שעשה את זה בפחות זמן ויותר נוחות. כשהבנדיט עבר החלקה וחיכה לחלקים - הדיוורז'ן נקרא "למילואים", ונתן עבודה עוד מספר חודשים.
    שום דבר מהנסיעות האלה לא היה סבל (לא בקיץ ולא בחורף, להוציא ימי מבול מעטים).

    כל אופנוע 300 ומעלה יתמודד עם הנסיעות האלה, 500 ומעלה פשוט יתמודד איתן בקלות רבה יותר ובנוחות גבוהה יותר.
    ולמען הסר ספק - אני לא אומר 300 כי זה המינימום ההכרחי. אני פשוט חושב שזה הנפח שאיתו קל יותר לעשות את זה. אילו היו מאפשרים לי לבחור בין אשדוד-ת"א באוטובוס/רכב בשעות עומס, לבין אותו מסלול על יוסאנג 250 (או ג'וימקס) - הייתי הולך בלב שלם על האופציה השניה.

    נ.ב.
    למקרה שלא הובנתי נכון - אופנוע כבד הוא ה-כלי לרכיבות בינעירוניות ארוכות.
    הנוחות, הרזרבות במנוע, איכויות המתלים והבלמים - כל אלה עוזרים להעביר את הנסיעה במהירות, בכיף ובבטיחות.
    אם התקציב והרישיון מאפשרים - אז כן, אופנוע 600+ הוא הבחירה האולטימטיבית למשימה, בעדיפות לכביש-טורינג או אדוונצ'ר.
    אבל אם אין אפשרות או רצון לרכוש אופנוע כבד, אפשר להיסתדר עם פחות. ועדיין לא לסבול מהדרך.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 15-08-2018 בשעה 10:46.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי peedseeker צפיה בהודעה
    אתה צריך קטנוע גדול 650 ומעלה עם מיגון רוח מתאים.
    זה לא יהיה זול אבל בת"א אין ברירה.
    אני עושה אשדוד-ראשל"צ עם mp3 400 2011
    לא כיף גדול ואנחנו בקיץ, בחורף זה בכלל סיוט.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    גם 500 יספיק, וגם אופנוע.
    הייתי נמנע מטימקס בקילומטראז' כזה כי עלויות האחזקה יהיו יקרות.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    יש הרבה אפשרויות. חדש או משומש?

    בכל מקרה, כנראה שהתחזוקה והביטוח יהיו יקרים יותר מרכב קטן.

    הייתי הולך על ויסטורם או ורסיס. לא מכיר קטנועים כדי להמליץ

  7. #7
    רכבת?
    קטנוע זה כלי איכסה רק כשאין ברירה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    רכבת?
    קטנוע זה כלי איכסה רק כשאין ברירה
    רוב עם ישראל לא יסכים איתך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    רוב עם ישראל לא יסכים איתך.
    ואני לא צריך להסכים איתם וכו'.
    ומאחר וציינת כל מיני כלים מעניים יותר ופחות שרכבת עליהם, אז אני מסכים איתך שעדיף נבלה דולפת שמן עם שרשרת (ושימון אוטומטי לשרשרת) מאשר קטנוע.
    מה שכן מאחר ובין השורות משתמע שאחד הפקטורים שלו זה חיסכון אז רכבת זה לא רע בכלל.
    בפעם בכמה זמן שאני על אחת כזו אני די מבסוט.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    ואני לא צריך להסכים איתם וכו'.
    ומאחר וציינת כל מיני כלים מעניים יותר ופחות שרכבת עליהם, אז אני מסכים איתך שעדיף נבלה דולפת שמן עם שרשרת (ושימון אוטומטי לשרשרת) מאשר קטנוע.
    מה שכן מאחר ובין השורות משתמע שאחד הפקטורים שלו זה חיסכון אז רכבת זה לא רע בכלל.
    בפעם בכמה זמן שאני על אחת כזו אני די מבסוט.
    זה מה שחשבתי אז, ב-2010-2011.
    קח אותי היום, שים אותי באותו מצב (אפס מבחר באופנועים, מחירים לא הגיוניים לנבלות בנות 20) - ויש מצב שבמקום להתעסק בשטויות, הייתי קונה קטנוע ככלי ראשון.
    היו לי באותן שנים 2 דיוורז'נים ו-MZ 301. הם ישבו על צריכת דלק של 1/18-1/15, דרשו תיקונים ברמה כזאת או אחרת כמעט על בסיס שבועי, בזבתי את זמני בלרוץ אחרי חלקים משומשים בפורומים ופירוקיות. חצי מהמשכורת שלי הלכה על דלק, ביטוחים ותחזוקה, והסופ"שים הוקדשו בחלקם למכונאות.
    אז, ראיתי בזה רומנטיקה. היום אני רואה בזה בזבוז של זמן וכסף.

    למזלינו, ב-2018 השוק נראה אחרת. גם בסכום נמוך אפשר לרכוש אופנוע שיעשה עבודה טובה ולא יקרע אותך בדלק ותחזוקה - וזה הופך את ההתלבטות בין אופנוע לקטנוע לעניין של העדפה אישית, ושתי הבחירות לגיטימיות באותה מידה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    אני רוכב על אקסבו250 בערך 75-80 ק"מ ביום אם זה רק לעבודה, זה לא תענוג גדול עם מנוע קטן... זה תחבורה נטו.
    אני אוהב קטנועים והיו לי אופנועים בעבר, אבל אחסון זה פלוס ענקי בקטנוע, וכנראה היחידי. אני רוצה לחזור לאופנוע, כדי להנות קצת מהרכיבות והרצון לעוד כח, במיוחד בגלל המרחק.
    ברוב המקרים אופנוע יקר יותר יקר לחזוקה אבל מספק יותר חוויות ברכיבה... אולי זה יגבש לך את ההחלטה.

    בןהלאמשחיז, הטייפון 70 סמ"ק שלי יותר כיף מכל נבלה עם שרשרת ומנוע דולף... עכשיו שאני חושב על זה פותח השרשור יכול לקנות את הטייפון שלי ולנסוע ברכבת לת"א כל יום, הוא אפילו כבר בת"א.



  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי edgaroviz צפיה בהודעה
    ברוב המקרים אופנוע יקר יותר יקר לחזוקה אבל מספק יותר חוויות ברכיבה... אולי זה יגבש לך את ההחלטה.


    אני לא יודע איך הגעת למסקנה הזו אבל אופנוע פשוט יהיה זול יותר להחזיק מכל קטנוע.

    מרחקים כאלה דיי קורעים את הקטנוע אלא אם אתה רוכב במהירות של סבתא,רצועות עולות הרבה כסף גם בטיפול עצמאי זה יוצא יקר.
    ויש גם בלאי - תיקונים שלא חלק מטיפולים מונעים.

  13. #13
    אני עושה כל יום את נסיעה דומה קרית מלאכי - ת"א. היו לי כמה קטנועים. עכשיו על דאון טאון 350. כלי מעולה, חזק ומאוד נוח. לגבי עלויות סה"כ מהניסיון שלי רוב הקטנועים בנפח הזה די דומים. אם נוסעים רגוע (110-120) הדאון טאון עושה לי את העבודה בצורה מעולה, עם צריכת דלק נמוכה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    עושה נסיעה דומה (60 ק"מ לכיוון כולל עליה לירושלים).
    שנתיים וחצי עם x-max 250, הקטנוע נסע יופי, אבל גם דרש תחזוקה כבדה יותר. לא באמת יכולתי לרכב אתו ב-443 על 110 כדי לשמור עליו (ביחס למהירות התנועה בכביש), והייתי עושה גיחות ל-130, אבל אחרי רף ק"מ מסוים התחילו הבעיות של בלאי מואץ ומשם הדרך התייקרה.
    עברתי להונדה NC לפני שנה וחצי, עושה את הכל באופן יותר מהנה ושקט (לא כלי לפתיחות ברמזור כמו ה x-max, אבל נוסע טוב מאוד), חסכוני מאוד יחסית ( צריכה 1/27, טיפול כל 12 אק"מ = 5 חודשים בערך) - מרוצה מאוד.
    עם השדרוג בא התאבון - וכבר תקופה חושב על הכלי הבא.. או NC שנתון מתקדם יותר או משהו שפותח קצת יותר מהר. מחפש.

    בהצלחה !
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    עושה נסיעה דומה (60 ק"מ לכיוון כולל עליה לירושלים).
    שנתיים וחצי עם x-max 250, הקטנוע נסע יופי, אבל גם דרש תחזוקה כבדה יותר. לא באמת יכולתי לרכב אתו ב-443 על 110 כדי לשמור עליו (ביחס למהירות התנועה בכביש), והייתי עושה גיחות ל-130, אבל אחרי רף ק"מ מסוים התחילו הבעיות של בלאי מואץ ומשם הדרך התייקרה.
    עברתי להונדה NC לפני שנה וחצי, עושה את הכל באופן יותר מהנה ושקט (לא כלי לפתיחות ברמזור כמו ה x-max, אבל נוסע טוב מאוד), חסכוני מאוד יחסית ( צריכה 1/27, טיפול כל 12 אק"מ = 5 חודשים בערך) - מרוצה מאוד.
    עם השדרוג בא התאבון - וכבר תקופה חושב על הכלי הבא.. או NC שנתון מתקדם יותר או משהו שפותח קצת יותר מהר. מחפש.

    בהצלחה !
    אם אתה אוהב את ה-NC...
    על ב.מ.וו 800 משומש חשבת?
    מאוד חסכוני, קצת חסר-אופי, נוח, לא יקר לאחזקה - ולא ממש יקר לקניה כמשומש (חוץ מדגם ה-GS).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. אופנוע לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 230
    הודעה אחרונה: 13-07-2017, 09:06
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 12:39
  3. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 21:34
  5. ויברטור לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי ronen_sch בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 22:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO