ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
מזכיר לך שזה מולטי 1100 - יש בודדים כאלה בארץ. אין הרבה דימיון בינו לבין ה-1200/950 החדשים מעבר לשם.
אני 1.77 מ'/ 72 ק"ג, ומסתדר איתו נפלא. הוא לא גבוה בצורה יוצאת דופן, מאוד צר וקליל יחסית לסגמנט.
עם זאת, אני לא יודע עד כמה זה אינפורמטיבי - אני מסתדר טוב גם עם אופנועי אינדורו מקצועיים, ועוד לא יצא לי לרכב על אופנוע שהפחיד אותי בגובה המושב.
בוא נגיד, שבסיבוב שעשיתי על סופר-טנרה 750 (שיצא לו שם של אופנוע מאוד מאיים לנמוכים - עקב הגובה, המשקל ומרכז הכובד הגבוה) - ממש לא סבלתי.
מאוד נהנתי מהק.ט.מ 690 אינדורו בכביש ובשטח - גם כן לא בדיוק אופנוע נמוך.

כל עוד יש שליטה טובה באופנוע - לא תהיה לרוכב בגובה 1.74-1.72 לרכב על המולטי.
ללא טכניקה מושחזת - זה יכול להיות קצת מאתגר, עקב מרכז הכובד הגובה הגובה והתפעול המעט גס של האופנוע, דורש פרק הסתגלות ארוך.
ההבדל בין 1.70 לבין 1.77 זה בדיוק ההבדל בין שתי רגליים יציבות על הקרקע לבין לעמוד על קצות האצבעות.
המולטי 1200 הוא בדיוק באותו גובה כמו ה-1100.

הגובה הוא לא בעיה ב90% מהזמן, הבעיה מתחילה כשאתה יורד או עולה למדרכה ובעוד מצבים שבהם אתה פשוט לא יכול להגיע לרצפה עם אחת הרגליים.
רוב הזמן כנראה תסתדר, אבל מספיק שתמעד או שתאבד שיווי משקל באחד מאותם מצבים ואתה מוצא את עצמך מועד ונופל עם 240 קילו של מכונה יקרה עד דמעות על הרצפה או חס וחלילה עליך.

לדעתי, אין שום דבר העומד בפני הרצון ואם תרצה כנראה שתוכל לרכב בכיף גם על אופנועים מגודלים, אבל לא כל האופנועים מתאימים ב-100% לכל רוכב.