תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: חוות דעת על דוקאטי מונסטר 796

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248

    חוות דעת על דוקאטי מונסטר 796

    ערב טוב,
    האם יש כאן מישהו שמכיר את הכלי הנ''ל ובעל ניסיון איתו?
    האם קיימות בעיות נפוצות?
    וכמה יקרה התחזוקה?
    ספציפית מדובר על כלי משנת 2011 ו66K.

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אתה מוזמן למצוא את סיכום ה-100 אלף שלי.
    סה"כ המנוע של ה-796 מאוד אמין, ופחות רגיש מה-1100 שברשותי (שעומד כרגע על 104 אלף ק"מ ומתפקד ללא דופי).
    המפתח לאריכות ימים זאת רכיבה מתונה (יחסית ליכולות המנוע) ותחזוקה יסודית.
    העלויות לא גבוהות יותר מאופנועים יפאניים מקבילים ביבוא של מטרו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    קראתי תודה.
    המונסטר והמולטי מתבססים על אותה פלטפורמה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    796 והמולטי שלי מאוד דומים.
    לא בדיוק "פלטפורמה", אבל הטכנולוגיה זהה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה מוזמן למצוא את סיכום ה-100 אלף שלי.
    סה"כ המנוע של ה-796 מאוד אמין, ופחות רגיש מה-1100 שברשותי (שעומד כרגע על 104 אלף ק"מ ומתפקד ללא דופי).
    המפתח לאריכות ימים זאת רכיבה מתונה (יחסית ליכולות המנוע) ותחזוקה יסודית.
    העלויות לא גבוהות יותר מאופנועים יפאניים מקבילים ביבוא של מטרו.
    אפשר לדעת מה הגובה שלך ועד כמה המולטי מתאים לרוכבים עד גובה 175?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אפשר לדעת מה הגובה שלך ועד כמה המולטי מתאים לרוכבים עד גובה 175?
    מזכיר לך שזה מולטי 1100 - יש בודדים כאלה בארץ. אין הרבה דימיון בינו לבין ה-1200/950 החדשים מעבר לשם.
    אני 1.77 מ'/ 72 ק"ג, ומסתדר איתו נפלא. הוא לא גבוה בצורה יוצאת דופן, מאוד צר וקליל יחסית לסגמנט.
    עם זאת, אני לא יודע עד כמה זה אינפורמטיבי - אני מסתדר טוב גם עם אופנועי אינדורו מקצועיים, ועוד לא יצא לי לרכב על אופנוע שהפחיד אותי בגובה המושב.
    בוא נגיד, שבסיבוב שעשיתי על סופר-טנרה 750 (שיצא לו שם של אופנוע מאוד מאיים לנמוכים - עקב הגובה, המשקל ומרכז הכובד הגבוה) - ממש לא סבלתי.
    מאוד נהנתי מהק.ט.מ 690 אינדורו בכביש ובשטח - גם כן לא בדיוק אופנוע נמוך.

    כל עוד יש שליטה טובה באופנוע - לא תהיה לרוכב בגובה 1.74-1.72 לרכב על המולטי.
    ללא טכניקה מושחזת - זה יכול להיות קצת מאתגר, עקב מרכז הכובד הגובה הגובה והתפעול המעט גס של האופנוע, דורש פרק הסתגלות ארוך.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 18-08-2018 בשעה 22:35.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מזכיר לך שזה מולטי 1100 - יש בודדים כאלה בארץ. אין הרבה דימיון בינו לבין ה-1200/950 החדשים מעבר לשם.
    אני 1.77 מ'/ 72 ק"ג, ומסתדר איתו נפלא. הוא לא גבוה בצורה יוצאת דופן, מאוד צר וקליל יחסית לסגמנט.
    עם זאת, אני לא יודע עד כמה זה אינפורמטיבי - אני מסתדר טוב גם עם אופנועי אינדורו מקצועיים, ועוד לא יצא לי לרכב על אופנוע שהפחיד אותי בגובה המושב.
    בוא נגיד, שבסיבוב שעשיתי על סופר-טנרה 750 (שיצא לו שם של אופנוע מאוד מאיים לנמוכים - עקב הגובה, המשקל ומרכז הכובד הגבוה) - ממש לא סבלתי.
    מאוד נהנתי מהק.ט.מ 690 אינדורו בכביש ובשטח - גם כן לא בדיוק אופנוע נמוך.

    כל עוד יש שליטה טובה באופנוע - לא תהיה לרוכב בגובה 1.74-1.72 לרכב על המולטי.
    ללא טכניקה מושחזת - זה יכול להיות קצת מאתגר, עקב מרכז הכובד הגובה הגובה והתפעול המעט גס של האופנוע, דורש פרק הסתגלות ארוך.
    תודה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מזכיר לך שזה מולטי 1100 - יש בודדים כאלה בארץ. אין הרבה דימיון בינו לבין ה-1200/950 החדשים מעבר לשם.
    אני 1.77 מ'/ 72 ק"ג, ומסתדר איתו נפלא. הוא לא גבוה בצורה יוצאת דופן, מאוד צר וקליל יחסית לסגמנט.
    עם זאת, אני לא יודע עד כמה זה אינפורמטיבי - אני מסתדר טוב גם עם אופנועי אינדורו מקצועיים, ועוד לא יצא לי לרכב על אופנוע שהפחיד אותי בגובה המושב.
    בוא נגיד, שבסיבוב שעשיתי על סופר-טנרה 750 (שיצא לו שם של אופנוע מאוד מאיים לנמוכים - עקב הגובה, המשקל ומרכז הכובד הגבוה) - ממש לא סבלתי.
    מאוד נהנתי מהק.ט.מ 690 אינדורו בכביש ובשטח - גם כן לא בדיוק אופנוע נמוך.

    כל עוד יש שליטה טובה באופנוע - לא תהיה לרוכב בגובה 1.74-1.72 לרכב על המולטי.
    ללא טכניקה מושחזת - זה יכול להיות קצת מאתגר, עקב מרכז הכובד הגובה הגובה והתפעול המעט גס של האופנוע, דורש פרק הסתגלות ארוך.
    ההבדל בין 1.70 לבין 1.77 זה בדיוק ההבדל בין שתי רגליים יציבות על הקרקע לבין לעמוד על קצות האצבעות.
    המולטי 1200 הוא בדיוק באותו גובה כמו ה-1100.

    הגובה הוא לא בעיה ב90% מהזמן, הבעיה מתחילה כשאתה יורד או עולה למדרכה ובעוד מצבים שבהם אתה פשוט לא יכול להגיע לרצפה עם אחת הרגליים.
    רוב הזמן כנראה תסתדר, אבל מספיק שתמעד או שתאבד שיווי משקל באחד מאותם מצבים ואתה מוצא את עצמך מועד ונופל עם 240 קילו של מכונה יקרה עד דמעות על הרצפה או חס וחלילה עליך.

    לדעתי, אין שום דבר העומד בפני הרצון ואם תרצה כנראה שתוכל לרכב בכיף גם על אופנועים מגודלים, אבל לא כל האופנועים מתאימים ב-100% לכל רוכב.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    ההבדל בין 1.70 לבין 1.77 זה בדיוק ההבדל בין שתי רגליים יציבות על הקרקע לבין לעמוד על קצות האצבעות.
    המולטי 1200 הוא בדיוק באותו גובה כמו ה-1100.

    הגובה הוא לא בעיה ב90% מהזמן, הבעיה מתחילה כשאתה יורד או עולה למדרכה ובעוד מצבים שבהם אתה פשוט לא יכול להגיע לרצפה עם אחת הרגליים.
    רוב הזמן כנראה תסתדר, אבל מספיק שתמעד או שתאבד שיווי משקל באחד מאותם מצבים ואתה מוצא את עצמך מועד ונופל עם 240 קילו של מכונה יקרה עד דמעות על הרצפה או חס וחלילה עליך.

    לדעתי, אין שום דבר העומד בפני הרצון ואם תרצה כנראה שתוכל לרכב בכיף גם על אופנועים מגודלים, אבל לא כל האופנועים מתאימים ב-100% לכל רוכב.
    כאן נכנס העניין של טכניקת רכיבה, והיכולת לתכנן מראש את מה שאתה עושה כדי שלא תצטרך להוריד רגל במקומות בעייתיים.
    ויש כאן עוד קאץ':
    אם היית רוכב על שניהם (לצורך העניין - אני משווה ל-950 שרכבתי עליו), אז היית רואה מרגישים שונה.
    ה-950 רחב יותר באיזור הרגליים, וכפועל יוצא - מרגיש סובייקטיבית גבוה יותר.
    גובה מושב כפי שהוא מופיע בטבלת הנתונים זה לא הדבר היחיד שמשפיע על הקלות שבה מגיעים לרצפה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: דוקאטי מונסטר 821
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-10-2017, 13:43
  2. דוקאטי מונסטר 821 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-10-2017, 10:27
  3. רכיבה ראשונה: דוקאטי מונסטר 797
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2017, 13:01
  4. דוקאטי מונסטר 821 - חוות דעת
    על ידי Shufel בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 06-07-2017, 16:55
  5. דוקאטי מונסטר 696
    על ידי daniel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 12:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO