עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 64

אשכול: ייעוץ לכלי הבא.. (אחרי nc700x)

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643

    ייעוץ לכלי הבא.. (אחרי nc700x)

    שלום חברים,

    אני מתקרב ל-100 אק"מ, ומתחיל לחשוב על הכלי הבא.
    יש לי 2-3 חודשים עד אז, אבל אני רוצה להספיק לעשות נסיעות מבחן.

    כרגע: nc700x 2012, דגם ידני. כמעבר מ- x-max250 הוא היה שדרוג נפלא.
    הוא אצלי שנה וחצי, עשיתי אתו 41 אק"מ.

    אני עושה נסיעה יומית מערב בנימין - תלפיות (60 ק"מ לכיוון דרך 443)

    מחפש למה לשדרג.

    מה אני אוהב ב-NC ? אחזקה זולה, מהירות מספקת, צריכת דלק טובה, עבודה בסל"ד נמוך (מנוע לא צועק), גמיש רצח בהתאמת הילוך-מהירות, תנוחה זקופה יחסית, התנהגות כביש טובה.
    מה חסר לי ? תאוצות מ-0 (שקצת איטית, בהשוואה לורסיס 650 שנתון זהה של חבר, הוא מתעופף ממני ברמזור, אבל במהירות סופית שנינו אותו דבר), עוד קצת כוח רזרבה. בגדול - זהו (לפחות עדיין לא יודע שחסר לי ).

    **התקציב - 50**

    מה שחשבתי בינתיים - לא רכבתי על אף אחד מהם, רק קראתי מבחנים וראיתי סרטונים:
    אפריקה טווין - לא רכבתי עליו, אבל מקריאת מגוון מבחנים עליו (דגם של שנתון 16 ומעלה) הוא ייתן לי את המענה. התנהגות כביש טובה, ובונוס - יכולות "שטח" (כרגע אין לי תקציב לאופנוע שטח אז זה סוג של מענה גם לצורך הזה עד שנקנה אחד..) - הבעיה בו זה שאין שנתון נמוך = מחיר מעל 50... לא רלוונטי כנראה.

    טרייסר 700/900 - אופי מנוע שמח. תנוחה קרבית (לא טוב לי, אבל אולי נסבל). כוח זמין. יש מצב לשנתון 15 בתקציב.

    NC750X - לשדרג שנתון (מעבר מ-700 ל-750 עם השדרוגים הקטנים שבוצעו באופנוע). לא ייתן לי את מה שחסר לי - אבל אולי אין מושלם ?

    נק' חשובות:
    *בגלל הק"מ השנתי הגבוה אני רוצה לרכוש כלי עם ק"מ נמוך כדי להחזיק אותו יחסית הרבה (עד טווח הק"מ שמתחילים הבעיות).
    *רוב הנסיעה זה בין-עירוני, אני חייב מיגון לרוח, ככה שנייקד כנראה לא יתאים למשימה.. (נייקד עם מיגון רוח אפטרמרקט ? )


    אשמח לשמוע רעיונות נוספים, נקודות שכדאי לי להכניס לשיקולים, ניסיונות עם מסלול כלים דומים..

    תודה מראש לעונים !
    דודי
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    קודם כל, אם האופנוע מספק אותך, ויש לך שיקולים כלכליים חזקים - תישאר עם האופנוע שלך.
    אין שום סיבה שיתחיל להיתפרק רק בגלל שהחליף קידומת בשעון - ובכל מקרה, יהיה לך מאוד קשה למכור אותו במחיר טוב לאור נתוני שנה/ק"מ, וכבר ספגת את רוב ירידת הערך.
    אם בכל זאת בא לך להחיליף (ולהשתדרג), לדעתי - לך על אדוונצ'ר כבד.
    תקבל הרבה יותר מה-NC בכל פרמטר (ותשלם בצריכת דלק וקצת בטיפולים, אין מה לעשות).
    מבין כל האופציות הייתי מתמקד בשתיים "סטנדרטיות" ואחת "הרפתקנית".
    סופר-טנרה 1200 - אמין מאוד, נוח למרחקים, גל-הינע שמוריד את ההתעסקות עם השרשרת.
    ויסטרום 1000 - פחות מגושם מהטנרה, גם כן סופר נוח ומאוד אמין.
    ב.מ.וו R1200GS -שם הדבר בכיסוי מרחקים. אומנם תצטרך לרכוש אופנוע משנתון ישן, אבל יש שם גם כמה יתרונות:
    *יש מוסך טוב ואמין שמתמחה בהם (אלכסים).
    *שמירת ערך יוצאת דופן - אפשר למכור את הכלים האלה גם כשהם מגיעים לקילומטראז'ים של רבע מיליון (במחיר המתאים), בעוד שבכלים יפאניים יציעו לך שתשלם כדי שיאספו ממך את האופנוע.
    *עמידות יפה של רוב המכלולים.

    כמובן שיש עוד אופציות מעניינות.
    למשל, אני די בטוח שניתן להשיג בתקציב ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 עם ק"מ לא גבוה. אני בספק שאחזקתו לאורך זמן תהיה זולה כמו היפאנים או ב.מ.וו... שאל את מי שמכיר את האדוונצ'רים מקרוב. לי ולמכרי לא היה כזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    הדעה הפופולרית כנראה תהיה וורסיס 1000.

    אני אישית הייתי בוחן את הויסטרום 1000 החדש. הוא הרבה יותר קל מהוורסיס, נראה משמעותית יותר טוב ואאל״ט, שנת 2015 אמור להכנס לך בתקציב.
    ישנה אופציה מעניינת של לקחת 1250FA, להגביה את הכידון ולרכוש עבורו משקף תיור.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    תודה לשניכם !

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם האופנוע מספק אותך, ויש לך שיקולים כלכליים חזקים - תישאר עם האופנוע שלך.
    לא שיקולים חזקים - מוכן לשלם על השדרוג.. שיקולים כלכליים חזקים זה לקנות בימבה או רכב קטן

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    סופר-טנרה 1200 - אמין מאוד, נוח למרחקים, גל-הינע שמוריד את ההתעסקות עם השרשרת. -> מוריד התעסקות עם שרשרת ומוסיף התעסקות עם ? נשמע מעניין.
    ויסטרום 1000 - פחות מגושם מהטנרה, גם כן סופר נוח ומאוד אמין. -> חשבתי לבדוק אותו. ננסה.
    ב.מ.וו R1200GS -שם הדבר בכיסוי מרחקים. אומנם תצטרך לרכוש אופנוע משנתון ישן... ->לא אוהב את הצורה הבולטת של המנוע לצדדים...
    ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 עם ק"מ לא גבוה ->לא "שטח" מידי לצרכים שלי ? אני מאוד אוהב את המראה, אבל הוא נראה לי פחות לכביש..
    אמרת בשרשור אחר ב.מ.וו 800 ? איזה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    ישנה אופציה מעניינת של לקחת 1250FA, להגביה את הכידון ולרכוש עבורו משקף תיור.
    אני מניח שאתה מתכוון לסוזוקי GSX1250FA..
    המבנה שלו לא הסגנון שלי, ספורטיבי מידי לדעתי. מחפש משהו יותר "רזה"..
    גם שינויים כאלו (כידון ומשקף) בטח יפגעו בביצועים שלו.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    תודה לשניכם !



    לא שיקולים חזקים - מוכן לשלם על השדרוג.. שיקולים כלכליים חזקים זה לקנות בימבה או רכב קטן


    אמרת בשרשור אחר ב.מ.וו 800 ? איזה ?
    ה-800 שדברתי עליו זה F800ST/GT לדורותיהם.
    אם השיקולים הכלכליים לא הכי מעניינים - עזוב, קנה אופנוע מלהיב יותר.


    אני מניח שאתה מתכוון לסוזוקי GSX1250FA..
    המבנה שלו לא הסגנון שלי, ספורטיבי מידי לדעתי. מחפש משהו יותר "רזה"..
    גם שינויים כאלו (כידון ומשקף) בטח יפגעו בביצועים שלו.

    רוב הבנדיטים הגיע בגרסאות חצי פיירינג או פיירינג מלא.
    תמיד תהיה לי פינה חמה בלב עבורם...


    הק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 דווקא די מכוון-כביש.
    המוכווני שטח אלה גרסאות ה-R.

    ולגבי העידר השרשרת - המחיר הוא החלפת שמן אחת ל-10 אלף בגל הינע, כחלק מטיפול שוטף.
    אם נוצרת בעיה בדרייבשאפט התיקון יקר, אבל זה לא אמור לקרות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    נגיד נייקד חזק כמו MT10 אין צורך במיגון רוח במרחק שאתה עושה תוך פחות מ20 דק' אתה בי-ם, ונראה לי שווה 20דק' לעשות לצוואר חדר כושר.
    אבל אפשר גם
    GSX-750 או 600 עם מיגון רוח

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    נגיד נייקד חזק כמו MT10 ... תוך פחות מ20 דק' אתה בי-ם...
    GSX-750 או 600 עם מיגון רוח
    הלוואי 20 דק'... הייתי ישן עוד 40 דק'
    נראה לי קצת גדול עלי MT10.. גם המיגון רוח עליו עושה לו רע..

    GSX - לא אוהב את הצורה...


    עברתי על הדגמים שהוזכרו ביד 2:

    * ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 יש רק שנתון 16 במחירים 60-70.. נחפש בעוד מקומות.
    * סופר טנרה - אפשרי שנתון 14/15, אין כרגע למכירה, נחפש..
    * ויסטרום 1000 - אפשרי שנתון 14/15, אין כלים עם ק"מ נמוך מ-40 כרגע..
    * ורסיס 1000 - אפשרי שנתון 13/14, שזה הצורה הישנה - לדעתי מכוער. שנתון 15 ומעלה הרבה יותר יפה..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    רוכב על ורסיס 1000 2017, מעולה לכל תצורה שתרצה לרכוב ובול לדרישות שלך לך על דגם 2015 ומעלה.

    רוכב בצמוד ל NC 750 של חבר, משמעותית עולה על הדגם שלך ודומה לכל מה שאהבת - מומלץ.

    תתרחק מהטריסר אם אתה לא רוכב פעלולים או רוכב נמרץ מאד, אופנוע מדהים ומעייף באותה המידה.

    האופנועים האחרים שציינו כאן גבוהים מאד ויקרים הרבה מעבר לתקציב שלך, מה שאומר שתצטרך להתפשר
    על ק"מ או ידיים שבפועל יתרגם להחזקה יקרה יותר.

    הויסטרום ייתן לך גם פתרון טוב מאד הדבר היחידי שעומד בעוכריו זה הורסיס 1000.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רוכב בצמוד ל NC 750 של חבר, משמעותית עולה על הדגם שלך ודומה לכל מה שאהבת - מומלץ.
    אתה מתכוון דגם 700 מול 750 ?

    ורסיס 15 ומעלה זה באזור 65 אש"ח.. יותר מידי בשבילי, אא"כ נמצא מציאה. ושנתון נמוך יותר - לא אוהב את המסכת חזית..
    * אני עוקב אחרי השרשור שלך על הוורסיס, נראה מעניין..

    ויסטרום אפשרי 15. נחפש גם אותו.

    תודה.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מצטרף לכל ההמלצות/הצעות- מה עם CBF1000?
    בתור בעלים של טרייסר 09 אני לא בטוח שהוא עונה בדיוק לכל מה שאתה מחפש, אבל מוזמן לשאול לגביו כמובן.
    Tracer 900

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    אתה מתכוון דגם 700 מול 750 ?


    תודה.
    כן רוכב איתי בקצב נהדר, משמעותי אמין וחסכוני, ייחודיות של מקום למטען נוסף מקדימה.
    נוח ועושה גם שבילים קלים בכייף.

    רוכב נחוש ומיומן יכול להוציא ממנו הרבה יותר מהתדמית שלו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    מצטרף לכל ההמלצות/הצעות- מה עם CBF1000?
    בתור בעלים של טרייסר 09 אני לא בטוח שהוא עונה בדיוק לכל מה שאתה מחפש, אבל מוזמן לשאול לגביו כמובן.
    מהטרייסר אני כנראה ירד, דיברתי עם כמה - והוא לא יתאים לסגנון שלי, עם כל הצער שבדבר, כי הוא נראה טוב לדעתי..

    לגבי ההונדה - האם הוא ייתן לי את החיסרון של תאוצה מהירה מ-0 ? כוח אני מאמין שהוא יוסיף לי רזרבות..

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כן רוכב איתי בקצב נהדר, משמעותי אמין וחסכוני, ייחודיות של מקום למטען נוסף מקדימה.
    נוח ועושה גם שבילים קלים בכייף.
    אני אקח אותו לנסיעת מבחן לראות אם השתפר המנוע בדגם ה750 ביחס ל-700.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    מי אמר שהטרייסר לא יתאים לך? ולמה?
    רכבתי על ה- MT-09 הרגיל כמה פעמים, וחבר הצטרף אלי עם כזה (בהרכבה) לטיול יומיים ברמת הגולן - ועשינו לא מעט קילומטרים ביחד.
    אני חושב שהוא אופנועי יומיומי מעולה. הוא נוח לרוכב, סביר למורכב, עם משקף אפטרמרקט קטן הרוח לא מטרידה עד 150-160.
    המנוע שלו מעולה - חזק, גמיש ועם צליל מיוחד.
    לאור זה, שטרייסר לוקח את כל אלה - ומשפר את מיגון הרוח, טווח תדלוק והנוחות למורכב - אז הוא צריך למאוד להתאים לדרישות שלך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    versys 1000 מול MT 09 טרייסר הקרב המר.

    נתחיל עם זה שאני אינני בוחן רכב ולא בן של בוחן רכב, לכן אין לי נתונים עובדות ושאר ירקות.
    כל מה שתקראו כאן מבוסס על תחושות, השוואה חלקית והחיבור שלי לאופנועים שנובע מסגנון
    רכיבה, אהבות, והרגלים ישנים, השתדלתי להיות אובייקטיבי ככל שניתן, אבל חשוב לזכור שאני
    מחזיק באופנן פרטי ורסיס 1000 מודל 2017 שנקנה חדש והים עם 11600 ק"מ לערך.

    האופנוע שרכבתי עליו בחו"ל נסע 19877 ק"מ לפני, בדובר באופנוע שכור ולדעתי גם עבר
    התעללות כלשהי. הקלאצ' הגיב בחלק העליון שלו היו רעשי מסביי גיר, והאגזוז היה סטנדרטי.

    רכבתי בתחום הנמוך של הסקלה כיוון שהכבישים שם טכניים ומהירות הרכיבה מוגבלות, באוטוסטרדות
    הוא נוסע כמו כל אופנוע. מהירויות ממוצעות של עד 90 קמ"ש.

    האופנוע נשא 2 רוכבים ולמעלה מ-20 ק"ג ציוד מפוזר בין 3 ארגזים תיק עליון הקשור לארגז הגבוה.

    מה אהבתי: כפתורי הפיקוד נראים איכותיים ונוחים לתפעול במיוחד כפתורי האיתות שטובים יותר
    מכפתורי הורסיס, הבלמים נתנו תחושות טובות יותר ופחות ספוגיות, המראות מצוינות והאופנוע איפרמטיבי
    נהיג וקל לתפעול מהרגע הראשון (אחרי שהתרגלתי לקלאצ' שמפריד גבוה).

    בגדול נראה לי שבחברה התפנה תקציב לתכנון אופנוע, הם מסרו את התקציב לפעלולן ולבוחן האופנועים
    שלהם, שמתפרנס למחיתו גם מתעלולי סטאנד ואמרו לו "קח חביבי כסף, תכנן איזה אופנוע שתרצה"
    החרא, תכנן אופנוע פעלולים לעצמו ושלח את התכניות ביום שני בבוקר לביצוע, מישהו בחברה שתה יותר
    מדי סאקי לילה קודם חתם על התכניות וכך נוצר ה-MT. אבל...ביום שלישי התעוררו בחברה עם אופנוע
    שלא מצליח לשמור על הגלגל הקדמי בכביש, גם לאחר שהוסיפו לו גמדים יפנים אלקטרונים, מנהל החברה
    פזל ימינה הסתכל שמאלה ראה את החברה מאוסטריה וגרמניה מוכרים הרפתקאות למבוגרים כמו לחמניות
    טריות ורצה גם, אז הם הוסיפו עוד שלושה ארגזים לאופנוע, שיחקו קצת במתלים קראו לו טרייסר וקיוו שאף
    אחד לא ישים ואז אני באתי...

    רוכבים בשתיים ראשון נמרץ מאד רעש של מכסחת דשא, שני מבקש מהר מדי שלישי והמון רעשים מנוע לא
    נעימים ההרגשה הכללית ישיבה על שואב אבק ישן, מגעים לסיבוב ראשון גז והמנוע צועק "עוד צלינדר, עוד
    צלינדר, עוד צילינדר" גמיש הוא לא...אז למדתי הוא אוהב להיות בהילוך הנכון לו בכל מצב ואני משלם
    בויברצית רחש ורעד.

    שלא נטעה לא מדובר באופנוע גרוע, זה אופנוע שנאנס להיות משהו אחר והוא לא אוהב את זה, אם ניקח
    את זה צעד קדימה מדובר בילד פוחז שצריך משמעת חזקה אבל דרמה קווין, הוא כועס כשבועטים בו אבל
    ממש צריך את זה, בעוד הורסיס הוא המבוגר האחראי השקול,
    זה שעושה הכל מתוך מכובדות, והבנה שלא הכל בחיים הוא אפס למאה. צריך למשוך בחוצה מסיבוב ברבעי?
    סבבה, חמישי? גם טוב רק בוא נמשיך הלאה...

    הגיר קשה אבל מדיוק מלווה בקליק חזק, שוב לא זוכר את זה מהאופנוע שבחנתי בארץ והיה חדש אבל...
    הצפיפות על המושב הייתה נסבלת אבל אין ספק שבורסיס יש הרבה יותר מקום.

    הבולמים מעברים בנוקשות כל בור בכביש, אבל תיפקדו מציין גם בסיבובים קשים וגם בתנאים לא קלים.

    הדירוג שלי מהאופנועים שרכבתי עליהם בחו"ל, ה-BMW G/S 1200 במקום הראשון ה-MT 09 טרייסר
    במקום השני, ההונדה קרוסראנר (800) במקום האחרון, הייתי מת לרכוב על וורסיס בחו"ל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    לגבי הטרייסר,
    קודם כל - מהסקירה של שושנים עליו בטיול האחרון, אני מבין שהוא אופנוע שמח, אבל לנסיעות ארוכות יהיה מעייף. גם במוסך שלי אמרו דברים דומים.
    ודבר נוסף - התנוחה שלו קרבית יותר, רגלים הולכות אחורה, וזה פחות נוח לנסיעות ארוכות.

    לגבי שאר הדרישות שלי הוא עונה יופי..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

אשכולות דומים

  1. צמד ג'נטים נוסף לשטח - nc700x - כדאי ?
    על ידי dudybou בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-05-2017, 14:39
  2. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  3. מחפש ג'ק אמצע להונדה nc700x 2012
    על ידי dudybou בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 16:07
  4. אחרי שנה וחצי רוצה לחזור לרכב, מחפש עצה לכלי.
    על ידי DenisM בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-01-2017, 18:26
  5. אין תקציב לכלי הבא - להלוות לכלי חדש או ישן ?
    על ידי dudybou בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2016, 14:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO