עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: Yamaha YZF-R3 לרוכב חדש

  1. #1

    Yamaha YZF-R3 לרוכב חדש

    אהלן,
    אפתח ואציין שבחיים לא עליתי על אופנוע חוץ מבשיעורי הנהיגה (KTM duke250).
    אני מחפש אופנוע עם כח, אמין, עמיד ובטיחותי ככל הניתן.

    אני מעוניין לקנות את ה R3 מכמה סיבות:
    א. מביקורות שראיתי האופנוע יחסית יציב ובטיחותי.
    ב. גובה המושב שלו נמוך ואני חושב שזה יסתדר לי טוב מכיוון שאני עצמי נמוך (1.65) בכל זאת, אופנוע ראשון - חשוב לי להרגיש בטוח עליו. חוץ מזה אני ירושלמי- מה שאומר המון עצירות ותחילת נסיעה מהמקום ככה שלפחות רגל אחת מלאה על הקרקע תיהיה יתרון משמעותי עד שאלמד יותר מהנסיון. (גובה מושב duke250 הוא 83ס"מ ושל הR3 78ס"מ ובדיוק לא תמיד הרגשתי בטוח- אולי זה כבר עניין של נסיון).
    ג. האופנוע נראה טוב מאוד.

    אז כמה שאלות:
    1. האם לדעתכם הבחירה נכונה? זה אופנוע שיתאים לכלי ראשון? גם בהתחשב בגובה שלי.
    ואם לא, תמליצו בבקשה על אופנועים אחרים.

    2. כמה בערך עולה החזקה חודשית? (היה לי WV שירוקו עד לא מזמן והייתי מוציא בסביבות 700שח רק על דלק כל חודש, אוהב ללחוץ).

    3. האם מחיר הביטוח יעלה בגלל שהרשיון שלי על האופנוע חדש? (בן 22 עם 5 שנות רשיון לרכב) מודע לעניין מחיר ביטוח מעל 250סמק, אין צורך לציין את זה.

    4. אשמח להמלצות גם לציוד טוב, מוכן להשקיע בכל עניין הבטיחות. (כרגע מכוון לקסדה נפתחת עם בלוטוס ומעיל 4 עונות, שוב אין לי מושג באיכות החברות ואם מעיל כזה באמת אפקטיבי לכל השנה. אשמח להמלצות)

    5.אופנוע יד שניה עם 10אלף ק"מ שנת 2017, סביר או שטחנו אותו?

    מקווה שהתנסחתי בצורה מובנת, תודה רבה וסליחה עם החפירה.
    יום טוב!

    נ.ב.
    אני מקווה שאצליח לטפל בדברים הקטים לפחות לבד, אני בחור מאוד מכאני ועם ידיים טובות.
    התקציב מאוד גמיש, ככה שאין לי בעיה גם לקנות אותו חדש מהחברה.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    1. זאת בחירה סבירה - לא טובה ולא רעה.
    יש עוד אופציות בשוק, וכדי להתמקד במה שהכי מתאים לך, תצטרך לעשות רכיבות מבחן על כמה כלים ולראות למה אתה מתחבר יותר.
    לא מזמן נחת בארץ נינג'ה 400, שלדעתי יספק ביצועים טובים יותר.
    יש את הדיוקים/RC 390 של ק.ט.מ.
    יש את סדרת ה-500 של הונדה - הם יקרים יותר וקצת יותר כבדים, אבל הוכיחו אמינות יפה ועלויות הטיפולים לא גבוהות.
    אם התקציב לא מוגבל - יש כלים מאוד מיוחדים ומגניבים כמו המוטו-גוצי V7 (רטרו), או הדוקאטי סקרמבלר סיקסטי2. הם ידרשו יותר תשומת לב ואולי יציקו קצת בתקלות קטנות, אבל בתמורה יתנו לך חווית רכיבה שונה ומיוחדת.
    2. אחזקה חודשית לא תהיה זולה - בעיקר עקב עלות הביטוח.
    רק ביטוח חובה וצד ג' יעלו לך כ-500 שקלים בחודש, לפני שנסעת מטר אחד.
    הוצאות הטיפולים במוסך גם גבוהות (ברוב האופנועים המרווחים קטנים וכמות החלפים שיש להחליף גבוהים יותר מאשר ברכב). טיפול עצמאי חוסך הון - כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ולא גורם נזק.
    3. ראה 1.
    4. כשתתאפס על אופנוע, אז אפשר לדבר על ציוד. כעיקרון, המינימום זה קסדה (עדיף סגורה), מעיל קורדורה, כפפות ומגיני ברכיים. השלב הבא זה נעלי רכיבה ייעודיות ומכנס ממוגן במקום המגינים. אם אתה מתכוון לרכב קבוע בימי גשם, אפשר להוסיף ציוד חורף ייעודי (ויקר).
    5. הק"מ עצמו סביר ביותר, השאלה היא איך רכבו עליו. הרבה אופנועים בקטגוריית A1 עוברים חיים קשים מאוד, וחשוב להתרשם מהבעלים וממצב הכלי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. זאת בחירה סבירה - לא טובה ולא רעה.
    יש עוד אופציות בשוק, וכדי להתמקד במה שהכי מתאים לך, תצטרך לעשות רכיבות מבחן על כמה כלים ולראות למה אתה מתחבר יותר.
    לא מזמן נחת בארץ נינג'ה 400, שלדעתי יספק ביצועים טובים יותר.
    יש את הדיוקים/RC 390 של ק.ט.מ.
    יש את סדרת ה-500 של הונדה - הם יקרים יותר וקצת יותר כבדים, אבל הוכיחו אמינות יפה ועלויות הטיפולים לא גבוהות.
    אם התקציב לא מוגבל - יש כלים מאוד מיוחדים ומגניבים כמו המוטו-גוצי V7 (רטרו), או הדוקאטי סקרמבלר סיקסטי2. הם ידרשו יותר תשומת לב ואולי יציקו קצת בתקלות קטנות, אבל בתמורה יתנו לך חווית רכיבה שונה ומיוחדת.
    2. אחזקה חודשית לא תהיה זולה - בעיקר עקב עלות הביטוח.
    רק ביטוח חובה וצד ג' יעלו לך כ-500 שקלים בחודש, לפני שנסעת מטר אחד.
    הוצאות הטיפולים במוסך גם גבוהות (ברוב האופנועים המרווחים קטנים וכמות החלפים שיש להחליף גבוהים יותר מאשר ברכב). טיפול עצמאי חוסך הון - כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ולא גורם נזק.
    3. ראה 1.
    4. כשתתאפס על אופנוע, אז אפשר לדבר על ציוד. כעיקרון, המינימום זה קסדה (עדיף סגורה), מעיל קורדורה, כפפות ומגיני ברכיים. השלב הבא זה נעלי רכיבה ייעודיות ומכנס ממוגן במקום המגינים. אם אתה מתכוון לרכב קבוע בימי גשם, אפשר להוסיף ציוד חורף ייעודי (ויקר).
    5. הק"מ עצמו סביר ביותר, השאלה היא איך רכבו עליו. הרבה אופנועים בקטגוריית A1 עוברים חיים קשים מאוד, וחשוב להתרשם מהבעלים וממצב הכלי.
    1. האם הנינגה 400 באמת שווה 7אלף שח יותר מהr3?

    התקציב אמנם גמיש אך מוגבל
    2.כן, לקחתי את זה בחשבון, בכל מקרה אני חושב שזה יצא לי בערך כמו רכב עם ירידת ערך ומחיר כולל זול יותר. בכל מקרה להערתך, אחזקה חודשית תעבור את ה1500שח?

    4. את האמת שאני יותר בכיוון של נפתחת עם תקן של קסדה סגורה, יש לי אחת על הכוונת ששכחתי את שמה עם ציון של 4 מתוך 5 במבחן שארפ. ובציוד אני לא מחפש לחסוך או את המינימום, אני מחפש ציוד טוב עם מקסימום תועלת אך מצד שני אעדיף מעיל שבאמת יתאים לכל השנה מאשר מעיל קיץ למשל.

    5. אוקיי, תודה רבה על התשובה המפורטת!

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Isrecpecr312; 21-08-2018 בשעה 13:15.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    1. האם הנינגה 400 באמת שווה 7אלף שח יותר מהr3?

    התקציב אמנם גמיש אך מוגבל
    2.כן, לקחתי את זה בחשבון, בכל מקרה אני חושב שזה יצא לי בערך כמו רכב עם ירידת ערך ומחיר כולל זול יותר. בכל מקרה להערתך, אחזקה חודשית תעבור את ה1500שח?

    4. את האמת שאני יותר בכיוון של נפתחת עם תקן של קסדה סגורה, יש לי אחת על הכוונת ששכחתי את שמה עם ציון של 4 מתוך 5 במבחן שארפ. ובציוד אני לא מחפש לחסוך או את המינימום, אני מחפש ציוד טוב עם מקסימום תועלת אך מצד שני אעדיף מעיל שבאמת יתאים לכל השנה מאשר מעיל קיץ למשל.

    5. אוקיי, תודה רבה על התשובה המפורטת!

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    1. לא יודע. סביר להניח שלא - כי ב-45 אפשר לרכוש SV650 מוגבל (ולהוריד באופן לא חוקי את ההגבלה, אם אתה נורא רוצה עוד כוח).
    השוק היום מוצף באופנועי A1 משומשים, לא חייבים לרוץ לקנות חדש.

    2. אחזקה חודשית של הדוקאטי עולה לי בערך שקל לקילומטר, לא כולל ירידת ערך. אני עושה 2-2.5 אלף ק"מ בחודש, הכל בינעירוני.
    מצד אחד - מדובר באופנוע ליטר ישן, שהחלקים שלו אינם זולים גם בהזמנה מחו"ל.
    מצד שני - אני מטפל אך ורק לבד, ומביא חלקים מאירופה - מה שמוזיל את העלויות הרבה מתחת לאחזקה של אופנוע 300 במוסך היבואן ובחלקים ממחסן החלקים.
    בנוסף - אני רוכב בצורה חלקה וזורמת, לא "קורע" את האופנוע - ולכן רוב הרכיבים המתבלים מחזיקים אצלי הרבה.
    אין לי אפשרות להיכנס כרגע לחישובי עלות ל-R3, אבל נקודות הייחוס הבסיסיות הן:
    *ביטוח חובה+צד ג' - כ-500 ש"ח. מקיף יעלה יותר, מן הסתם.
    *דלק - אתה יכול להתבסס על 1/25 בשיוט במהירות סבירה. בנסיעת פול-גז או בתוך העיר הצריכה תעלה, כנראה לא תהיה פחות טובה מ-1/20.
    משמע, כ-30 ש"ח ל-100 ק"מ.
    *צמיגים - סט "תיור" עם אורך חיים גבוה יכול להחזיק 25-30 אלף אצל רוכב שעדין על הגז. עלות של סט תהיה סביב 1200-1500 ש"ח.
    אם תאיץ חזק, תקצר את חיי הצמיג אחורי בחצי.
    אותם אורכי חיים כמו הצמיג האחורי, תחת אותן הנחות (גז=כסף) אפשר לצפות מסט שרשרת וגלגל"ש - עלות החלקים ברכישה עצמאית תהיה כ-800 ש"ח. במוסך, תוסיף עוד כמה מאות שקלים עלות התקנה.
    *טיפולים שוטפים אתה יכול לבדוק לפי המחירון באתר של מטרו. אני מניח שמוסך שאינו מוסך יבואן יהיה מעט יותר זול - שעתון העבודה במטרו יקר. עם זאת, רוב העלות (המנופחת להחריד) נובעת מתמחור החלקים של היבואן. בוא נגיד שפי 3 ממחיר חו"ל במטרו נחשב לתמחור אטרקטיבי. שמעתי גם על מקרים שחלק עולה פי 5.
    מוסכים רבים לא רואים בעין יפה כשלקוח מגיע עם חלקים שהוא רכש עצמאית, למרות שעפ"י חוק הם מחוייבים לאפשר את זה.

    4. מקסימום תועלת בציוד זה מאוד אינדיווידואלי.
    יש לי חבר שרוכב בכל ימות השנה עם אותה חליפה (מעיל+מכנס קורדורה), בחורף הוא מוסיף בטנות.
    אני בקיץ רוכב עם מעיל מרושת לחלוטין (מעיל כסת"ח אני קורא לו) מגיני ברכיים ונעליים טקטיות, ובחורף עם חליפת קורדורה אטומה למים ורוח ומגפיים.
    תתחיל מהמינימום ההכרחי, ואז כשיווצר הצורך - תוסיף ציוד למלתחה. ככה תדע שאתה לא מוציא כסף על ציוד שלא תשתמש בו, או שלא מתאים לסגנון הרכיבה שלך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. לא יודע. סביר להניח שלא - כי ב-45 אפשר לרכוש SV650 מוגבל (ולהוריד באופן לא חוקי את ההגבלה, אם אתה נורא רוצה עוד כוח).
    השוק היום מוצף באופנועי A1 משומשים, לא חייבים לרוץ לקנות חדש.

    2. אחזקה חודשית של הדוקאטי עולה לי בערך שקל לקילומטר, לא כולל ירידת ערך. אני עושה 2-2.5 אלף ק"מ בחודש, הכל בינעירוני.
    מצד אחד - מדובר באופנוע ליטר ישן, שהחלקים שלו אינם זולים גם בהזמנה מחו"ל.
    מצד שני - אני מטפל אך ורק לבד, ומביא חלקים מאירופה - מה שמוזיל את העלויות הרבה מתחת לאחזקה של אופנוע 300 במוסך היבואן ובחלקים ממחסן החלקים.
    בנוסף - אני רוכב בצורה חלקה וזורמת, לא "קורע" את האופנוע - ולכן רוב הרכיבים המתבלים מחזיקים אצלי הרבה.
    אין לי אפשרות להיכנס כרגע לחישובי עלות ל-R3, אבל נקודות הייחוס הבסיסיות הן:
    *ביטוח חובה+צד ג' - כ-500 ש"ח. מקיף יעלה יותר, מן הסתם.
    *דלק - אתה יכול להתבסס על 1/25 בשיוט במהירות סבירה. בנסיעת פול-גז או בתוך העיר הצריכה תעלה, כנראה לא תהיה פחות טובה מ-1/20.
    משמע, כ-30 ש"ח ל-100 ק"מ.
    *צמיגים - סט "תיור" עם אורך חיים גבוה יכול להחזיק 25-30 אלף אצל רוכב שעדין על הגז. עלות של סט תהיה סביב 1200-1500 ש"ח.
    אם תאיץ חזק, תקצר את חיי הצמיג אחורי בחצי.
    אותם אורכי חיים כמו הצמיג האחורי, תחת אותן הנחות (גז=כסף) אפשר לצפות מסט שרשרת וגלגל"ש - עלות החלקים ברכישה עצמאית תהיה כ-800 ש"ח. במוסך, תוסיף עוד כמה מאות שקלים עלות התקנה.
    *טיפולים שוטפים אתה יכול לבדוק לפי המחירון באתר של מטרו. אני מניח שמוסך שאינו מוסך יבואן יהיה מעט יותר זול - שעתון העבודה במטרו יקר. עם זאת, רוב העלות (המנופחת להחריד) נובעת מתמחור החלקים של היבואן. בוא נגיד שפי 3 ממחיר חו"ל במטרו נחשב לתמחור אטרקטיבי. שמעתי גם על מקרים שחלק עולה פי 5.
    מוסכים רבים לא רואים בעין יפה כשלקוח מגיע עם חלקים שהוא רכש עצמאית, למרות שעפ"י חוק הם מחוייבים לאפשר את זה.

    4. מקסימום תועלת בציוד זה מאוד אינדיווידואלי.
    יש לי חבר שרוכב בכל ימות השנה עם אותה חליפה (מעיל+מכנס קורדורה), בחורף הוא מוסיף בטנות.
    אני בקיץ רוכב עם מעיל מרושת לחלוטין (מעיל כסת"ח אני קורא לו) מגיני ברכיים ונעליים טקטיות, ובחורף עם חליפת קורדורה אטומה למים ורוח ומגפיים.
    תתחיל מהמינימום ההכרחי, ואז כשיווצר הצורך - תוסיף ציוד למלתחה. ככה תדע שאתה לא מוציא כסף על ציוד שלא תשתמש בו, או שלא מתאים לסגנון הרכיבה שלך.
    שוב תודה על הפירוט! עזרת לי מאוד.
    כנראה שבאמת אקח יד שניה, ככה כל החלקה ו/או נפילה תכאב פחות בלב.

    שאלה אחרונה, כאחד שאין לו ידע בסיסי במכניקה של אופנוע, אתה ממליץ קודם ללמוד את הנושא יותר לעומק ולדחות את קניית האופנוע או שגם "ללמוד על בשרי" כשאצטרך ? סה"כ יש לי קליטה מהירה וידיים טובות לדברים האלו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    שוב תודה על הפירוט! עזרת לי מאוד.
    כנראה שבאמת אקח יד שניה, ככה כל החלקה ו/או נפילה תכאב פחות בלב.

    שאלה אחרונה, כאחד שאין לו ידע בסיסי במכניקה של אופנוע, אתה ממליץ קודם ללמוד את הנושא יותר לעומק ולדחות את קניית האופנוע או שגם "ללמוד על בשרי" כשאצטרך ? סה"כ יש לי קליטה מהירה וידיים טובות לדברים האלו.
    עשית טיפולים לרכב?
    מה אתה יודע לעשות נכון לרגע זה?

    בלי קשר, אין סיבה לדחות את קניית האופנוע. מקסימום, תעשה טיפול או שנים במוסך. נכון, זה לא זול - אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. אלה לא סכומים כ"כ גבוהים יחסית ל-30 אלף שקל שתשלם על האופנוע.
    כדי לטפל לבד, תצטרך ללמוד על מבנה האופנוע, לרכוש כלים יעודיים וחומרים. זה יאפשר לך לעשות טיפולים קטנים שוטפים.
    לטיפולים הגדולים, תצטרך לפנות למוסך. עדיף למצוא מוסך קטן שבו אתה מכיר את הבעלים, לקבל יחס אישי ולשהות במוסך בזמן הטיפול כדי להעמיק את הידע שלך.

    תזכור גם, שטיפולים עצמיים הם עילה עבור היבואן לא לתת לך אחריות, והיעדר קבלות על טיפולים יכול להרתיע קונים כשתרצה למכור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עשית טיפולים לרכב?
    מה אתה יודע לעשות נכון לרגע זה?

    בלי קשר, אין סיבה לדחות את קניית האופנוע. מקסימום, תעשה טיפול או שנים במוסך. נכון, זה לא זול - אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. אלה לא סכומים כ"כ גבוהים יחסית ל-30 אלף שקל שתשלם על האופנוע.
    כדי לטפל לבד, תצטרך ללמוד על מבנה האופנוע, לרכוש כלים יעודיים וחומרים. זה יאפשר לך לעשות טיפולים קטנים שוטפים.
    לטיפולים הגדולים, תצטרך לפנות למוסך. עדיף למצוא מוסך קטן שבו אתה מכיר את הבעלים, לקבל יחס אישי ולשהות במוסך בזמן הטיפול כדי להעמיק את הידע שלך.

    תזכור גם, שטיפולים עצמיים הם עילה עבור היבואן לא לתת לך אחריות, והיעדר קבלות על טיפולים יכול להרתיע קונים כשתרצה למכור.
    שוב תודה על התשובות המפורטות שלך.

    אז אחרי שחקרתי יותר לעומק על הR3 שכל כך רציתי, 2 נורות נדלקו אצלי.

    1.טיפול כל 5אלף ק"מ לפי האתר של ימאהה, עלות כוללת אחרי 40אלף תיהיה בין 7 ל8 אלף ש"ח.
    זה נורמלי? טיפולים באופנועים בנפח כזה לא אמורים להיות כל 10אלף ק"מ?

    2. ביקורות אומרות שהאחיזה בכביש משתפרת רק כשהצמיג כבר חם, מה שאומר שבכל תחילת נסיעה או נסיעה איטית או נסיעה במזג אוויר קר מאוד האחיזה פחותה, האם כל אופנוע ככה?

    בכ"מ אני חושב שארד מהR3 ואחפש אופנוע אחר.
    קצת סדר בשביל שתוכלו לייעץ לי על דגמים שיעניינו אותי:

    מבחינת נסיעות זה יהיה רק לכביש, עד 30 ק"מ ביום רגיל ואולי מידי פעם נסיעות של 150ק"מ.

    מבחינת מראה - שיראה ספורטיבי כמה שאפשר.

    אם יש אופנוע עם ABS, זה פלוס רציני.

    וכיסא נמוך כמה שניתן, איזור ה78ס"מ יהיה מושלם.

    התקציב הוא עד 40אלף ש"ח לאופנוע חדש מהחברה.

    תודה רבה.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    1. לדעתי, ה-R3 דורש טיפול כל 10. מרווחי הטיפולים משתנים מדגם לדגם, ונעים בין כל 4 (דיאלים למשל) לבין כל 12 (דוקאטי סקרמבלר 400).
    עם זאת, חלק מהשיקולים של היצרן כשהוא מצהיר על מרווח הטיפולים הם שיווקיים ולא בהכרח טכניים.
    מבחינתי, תמיד כדאי לצמצם מרווחי החלפת שמנים ל-5-8 אלף ק"מ, אם יש אפשרות.
    זאת פעולה די פשוטה, והעלות היא סביב ה-200 שקל בעבודה עצמית.

    עלות הטיפולים הרשמית אכן גבוהה - היא מסתמכת על מחירון חלקים של היבואן.
    טיפולים עצמיים עם חלקים ביבוא מחו"ל זולים פי כמה.
    גם טיפולים במוסך שאינו מוסך יבואן, שמתקין חלפים תחליפיים יאפשר לך לחסוך אחוז מסויים מהעלות.

    2. ככה זה עובד.
    לכן בדקות הראשונות של הרכיבה, רוכבים עדין יותר.
    מכאן - אלה הבדלים בין ממיג לצמיג.
    צמיגי ספורט-טורינג איכותיים לרוב מגיעים מהר לטמפרטורת עבודה, ומתפקדים היטב בטווח טמפרטורות רחב.
    צמיגי ספורט טהורים דורשים חימום יסודי יותר, משום שהם נועדו לעבוד בטווחי טמפרטורות שנוצרות בעומס של מסלול מרוצים.
    צמיגים פשוטים וזולים כמעט תמיד מהווים פשרה - או שהם מספקים אורך חיים יפה, אבל חימום ארוך ואחיזה בינונית - או שהם מספקים אחיזה יפה, אבל נגמרים מהר.

    3. זרקתי לך כבר כמה דגמים... תשקול גם אופנועים שהם "חצי ליגה מעל" בני שנה-שנתיים.
    הייתי מציע לך לשקול גם קאווא' ER-6 מוגבל ל-A1.
    הוא קצת כבד יותר מה-R3, אבל הוא נמוך, קל לשליטה ונוח לרכיבות ארוכות.
    אופציות נוספות:
    הונדה CBR500 - נוח מאוד לרכיבות ארוכות, חסכוני בדלק, זול בטיפולים.
    לעוד מידע תוכל לחפש את המבחנים שפורסמו כאן הפולגז, או את המבחן שכתבתי על סדרת ה-500 של הונדה בפורטל דוגיגים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אתה נשמע בחור רציני אבל עדיין רק בן 22 ללא ניסיון על דו"ג ועם חיבה ללחיצות, מציע לך מאוד גם קורס רכיבה מתקדמת, רוכבים בגילך וללא כל ניסיון נמצאים בקבוצת סיכון הכי גבוהה לדעתי.
    בהצלחה.
    Tracer 900

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. לדעתי, ה-R3 דורש טיפול כל 10. מרווחי הטיפולים משתנים מדגם לדגם, ונעים בין כל 4 (דיאלים למשל) לבין כל 12 (דוקאטי סקרמבלר 400).
    עם זאת, חלק מהשיקולים של היצרן כשהוא מצהיר על מרווח הטיפולים הם שיווקיים ולא בהכרח טכניים.
    מבחינתי, תמיד כדאי לצמצם מרווחי החלפת שמנים ל-5-8 אלף ק"מ, אם יש אפשרות.
    זאת פעולה די פשוטה, והעלות היא סביב ה-200 שקל בעבודה עצמית.

    עלות הטיפולים הרשמית אכן גבוהה - היא מסתמכת על מחירון חלקים של היבואן.
    טיפולים עצמיים עם חלקים ביבוא מחו"ל זולים פי כמה.
    גם טיפולים במוסך שאינו מוסך יבואן, שמתקין חלפים תחליפיים יאפשר לך לחסוך אחוז מסויים מהעלות.

    2. ככה זה עובד.
    לכן בדקות הראשונות של הרכיבה, רוכבים עדין יותר.
    מכאן - אלה הבדלים בין ממיג לצמיג.
    צמיגי ספורט-טורינג איכותיים לרוב מגיעים מהר לטמפרטורת עבודה, ומתפקדים היטב בטווח טמפרטורות רחב.
    צמיגי ספורט טהורים דורשים חימום יסודי יותר, משום שהם נועדו לעבוד בטווחי טמפרטורות שנוצרות בעומס של מסלול מרוצים.
    צמיגים פשוטים וזולים כמעט תמיד מהווים פשרה - או שהם מספקים אורך חיים יפה, אבל חימום ארוך ואחיזה בינונית - או שהם מספקים אחיזה יפה, אבל נגמרים מהר.

    3. זרקתי לך כבר כמה דגמים... תשקול גם אופנועים שהם "חצי ליגה מעל" בני שנה-שנתיים.
    הייתי מציע לך לשקול גם קאווא' ER-6 מוגבל ל-A1.
    הוא קצת כבד יותר מה-R3, אבל הוא נמוך, קל לשליטה ונוח לרכיבות ארוכות.
    אופציות נוספות:
    הונדה CBR500 - נוח מאוד לרכיבות ארוכות, חסכוני בדלק, זול בטיפולים.
    לעוד מידע תוכל לחפש את המבחנים שפורסמו כאן הפולגז, או את המבחן שכתבתי על סדרת ה-500 של הונדה בפורטל דוגיגים.
    אוקי, תודה רבה אבדוק את הדגמים שהמלצת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אתה נשמע בחור רציני אבל עדיין רק בן 22 ללא ניסיון על דו"ג ועם חיבה ללחיצות, מציע לך מאוד גם קורס רכיבה מתקדמת, רוכבים בגילך וללא כל ניסיון נמצאים בקבוצת סיכון הכי גבוהה לדעתי.
    בהצלחה.
    כן, ברור לי שאעשה את זה.
    גם על רכב שהתחלתי לנהוג בזמנו עשיתי, כשהיה לבן-דוד שלי לאון קופרה.
    מה בערך העלות של הקורס לאופנוע?

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1.
    3. זרקתי לך כבר כמה דגמים... תשקול גם אופנועים שהם "חצי ליגה מעל" בני שנה-שנתיים.
    הייתי מציע לך לשקול גם קאווא' ER-6 מוגבל ל-A1.
    הוא קצת כבד יותר מה-R3, אבל הוא נמוך, קל לשליטה ונוח לרכיבות ארוכות.
    אופציות נוספות:
    הונדה CBR500 - נוח מאוד לרכיבות ארוכות, חסכוני בדלק, זול בטיפולים.
    לעוד מידע תוכל לחפש את המבחנים שפורסמו כאן הפולגז, או את המבחן שכתבתי על סדרת ה-500 של הונדה בפורטל דוגיגים.
    בדקתי על הER-6 טלא מצאתי ביד איזה מציאה, מצד שני ראיתי את הZ650 שיש לו גרסה מוגבלת.
    ממה שהבנתי הוא גרסת נייקד לER-6, האם אתה מכיר אותו ויכול לתת לי חוו"ד?

    לבנתיים ממה שנראה לי ההכערה תיהיה בינו לבין הCBR500R , כמובן שאחרי נסיעת מבחן.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    בדקתי על הER-6 טלא מצאתי ביד איזה מציאה, מצד שני ראיתי את הZ650 שיש לו גרסה מוגבלת.
    ממה שהבנתי הוא גרסת נייקד לER-6, האם אתה מכיר אותו ויכול לתת לי חוו"ד?

    לבנתיים ממה שנראה לי ההכערה תיהיה בינו לבין הCBR500R , כמובן שאחרי נסיעת מבחן.
    גם ל-ER יש גרסה מוגבלת.
    על ה-Z לא רכבתי. מכל המשפחה הזאת, עשיתי סיבוב רק על ורסיס 650 שנת 09'.
    לא אהבתי, אבל בתור אופנוע ראשון - יעשה עבודה טובה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה



    כן, ברור לי שאעשה את זה.
    גם על רכב שהתחלתי לנהוג בזמנו עשיתי, כשהיה לבן-דוד שלי לאון קופרה.
    מה בערך העלות של הקורס לאופנוע?
    סביב ה 800-1000 ש"ח בקבוצתי (אופנוען מאומן ופרו ריידינג), יש גם קורסים בקבוצות יותר קטנות או אפילו לבד כמו שמשה פרחי מעביר-תבדוק איתו בפייסבוק.
    Tracer 900

  14. #14
    תודה רבה על התגובות והעזרה, עוד 5 שיעורים וטסט והאופנוע יהיה אצלי.
    ד"א ביטוח עושים במקום הקניה (כנראה ממטרו) או שצריך לפני?

    בעוונותי הרבים כל פעם שקניתי רכב הייתי מביא אותו קודם לבית ואז עושה ביטוח, עם האופנוע אני חא משחק

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    תודה רבה על התגובות והעזרה, עוד 5 שיעורים וטסט והאופנוע יהיה אצלי.
    ד"א ביטוח עושים במקום הקניה (כנראה ממטרו) או שצריך לפני?

    בעוונותי הרבים כל פעם שקניתי רכב הייתי מביא אותו קודם לבית ואז עושה ביטוח, עם האופנוע אני חא משחק

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    כל ביטוחי החובה לאופנועים מתבצעים בפו"ל - הגוף שמבטח את מי שחברות ביטוח רגילות מסרבות לבטח.
    לכן, אם אתה מתכוון לעשות מקיף - תעשה ביטוח דרך הסוכן שיציע לך את התנאים הטובים ביותר למקיף. יש מצב שזה יהיה דרך היבואן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. YAMAHA FZ1N
    על ידי FZ1 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2018, 00:03
  2. עזרה | Yamaha r3 \ kawasaki ninja 300 לרוכב מתחיל
    על ידי saarollz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-01-2018, 00:34
  3. Yamaha r1
    על ידי Eran m בפורום כללי
    תגובות: 137
    הודעה אחרונה: 02-01-2018, 19:44
  4. ה-yamaha R6 החדש
    על ידי מצמץ בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 22:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO