ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
עשית טיפולים לרכב?
מה אתה יודע לעשות נכון לרגע זה?

בלי קשר, אין סיבה לדחות את קניית האופנוע. מקסימום, תעשה טיפול או שנים במוסך. נכון, זה לא זול - אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. אלה לא סכומים כ"כ גבוהים יחסית ל-30 אלף שקל שתשלם על האופנוע.
כדי לטפל לבד, תצטרך ללמוד על מבנה האופנוע, לרכוש כלים יעודיים וחומרים. זה יאפשר לך לעשות טיפולים קטנים שוטפים.
לטיפולים הגדולים, תצטרך לפנות למוסך. עדיף למצוא מוסך קטן שבו אתה מכיר את הבעלים, לקבל יחס אישי ולשהות במוסך בזמן הטיפול כדי להעמיק את הידע שלך.

תזכור גם, שטיפולים עצמיים הם עילה עבור היבואן לא לתת לך אחריות, והיעדר קבלות על טיפולים יכול להרתיע קונים כשתרצה למכור.
שוב תודה על התשובות המפורטות שלך.

אז אחרי שחקרתי יותר לעומק על הR3 שכל כך רציתי, 2 נורות נדלקו אצלי.

1.טיפול כל 5אלף ק"מ לפי האתר של ימאהה, עלות כוללת אחרי 40אלף תיהיה בין 7 ל8 אלף ש"ח.
זה נורמלי? טיפולים באופנועים בנפח כזה לא אמורים להיות כל 10אלף ק"מ?

2. ביקורות אומרות שהאחיזה בכביש משתפרת רק כשהצמיג כבר חם, מה שאומר שבכל תחילת נסיעה או נסיעה איטית או נסיעה במזג אוויר קר מאוד האחיזה פחותה, האם כל אופנוע ככה?

בכ"מ אני חושב שארד מהR3 ואחפש אופנוע אחר.
קצת סדר בשביל שתוכלו לייעץ לי על דגמים שיעניינו אותי:

מבחינת נסיעות זה יהיה רק לכביש, עד 30 ק"מ ביום רגיל ואולי מידי פעם נסיעות של 150ק"מ.

מבחינת מראה - שיראה ספורטיבי כמה שאפשר.

אם יש אופנוע עם ABS, זה פלוס רציני.

וכיסא נמוך כמה שניתן, איזור ה78ס"מ יהיה מושלם.

התקציב הוא עד 40אלף ש"ח לאופנוע חדש מהחברה.

תודה רבה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk