למה מוזר?
כמו כול דבר בחיים (טוב, כמעט כול דבר), מה תעדיף לקנות, מוצר של חברה שמכבדת את עצמה ויש לה מוניטין מוכח (במקרה שלנו, דוגמת R&G / Puig, או חלק OEM של יצרן), או "חברה" שיש לה עמוד מפוקפק באינטרנט (שבמקרה מהכירות שלי בפורומים מחול, שוגאן דווקא "מוכר"). אבל עדיין, אם קניתי אופנוע בכמה עשרות אלפים טובים,
לא ממש יזיז לי (ואני מאמין שהמנטליות של כולם כאן אמורה להיות ככה) עוד 500-1000 שקל על משהו איכותי...זה האופנועים שלכם בסופו של דבר. כאילו לא גונבים אותנו מכול כיוון במדינה הזאת, לא מבין מה הסיפור לעשות קניה כמו שצריך.
סליידר. פיסת מתכת 10סם עם בורג. מה חברה ומה מכבדת? תגיד, ברגים אתה גם קונה מ-״חברה שמכבדת את עצמה״?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מראות איכותיות? כן יש לי, תכתוב Rizoma בגוגל.
זה נכון שסליידר זה רק חתיכת פלסטיק ובורג אבל יש הבדל אם אתה רוצה להשתמש בזה כמתלה למעיל או להגן על האופנוע, אם אתה רוצה שזה יגן על האופנוע אז יש צורך בהנדסה, בחישוב עומסים וכוחות גזירה ובנוסף כל סליידר כדי שיהיה אפקטיבי צריך להיבדק על האופנוע שלו הוא מיועד, זה לא אומר שירסקו אופנוע בשביל זה אבל יצרנים רציניים משכיבים את האופנוע על הצד כדי לראות את נקודות המגע עם הכביש.
ה"כולה סליידר" נשמע כל כך טיפוסי לישראל ושווה ערך ל"יהיה בסדר"
אני בטוח שלכל מוצר קיימת גרסה "איכותית" בדיוק בשביל אנשים שחושבים בצורה כזאת. אולי תרצה כבל HDMI "איכותי"?
זה לא מגן על כלום. גם במסמר יש הנדסה, וגם באותו כבל. וזה עדיין "כולה מסמר" ו-"כולה כבל".
בנוסף - אף אחד לא עושה חישוב עומסים לדבר הזה כי אין צורך להבטיח ביצועים (ככה עובדת הנדסה). אם תמצאה חברה שתבטיח משהו כמו "בדוק עש 100קמש" - אני אקח מילים חזרה.
נו נו.. זה היה לפני כמה שנים ואז היה להם אתר יפה מאוד וזה היה בערך הסליידרים הכי יקרים שהיה אפשר לקנות לאופנוע.
כמו שהסברתי הם גם התעקמו בנפילה ב10 קמ"ש וגם שימשו כרגל ציר במהירות גבוהה. בקיצור...
מאחל בהצלחה לכל המתקינים למינהם ושלא יהיה להם צורך בסליידרים, ואם כן שלא יתעקם להם השלדה ויגידו שלום לאופנוע.
לגבי ריזומה זה אכן מראות במחיר מופקע אבל אם הם יעמדו בשורה עם עוד מראות וללא כיתוב אני בטוח שהרוב יסחר בהם כי שמחזיקים מראה כזאת ביד מרגישים שהיא בנויה לתלפיות.
לגבי השאר כמו שאמרתי "כולה בורג" זה המוטו של הרבה רוכבים בישראל ובגלל זה שוק האופנועים המשומשים בארץ נראה על הפנים עם כלים שאחרי שנתיים נראים כמו אחרי 10 עם שלל קומבינות.
כשאני חושב על הסליידר ועל תפקידו אני מדמיין גוש מתכת שהוא דק מאוד בקצה שלו(דק יותר כשהוא מתחבר לשלדה)
כדי שבנפילות קטנות הוא לא ישבר, אבל בנפילות גדולות הוא ישבר מהר כדי שלא ישמש כרגל ציר.
אם אתה מעמיד מוצר של חברות עם מוניטין מוכח לעומת זבל סיני שאתה קונה באלי אקפרס ברבע עלות, הבעיה היא בך חבוב.
אשכרה, כול חי בסרט שלא יודע איך האופנוע שלו נראה מבפנים אפילו מדבר על הכלי שלו כאילו יש לו צוות של מוטו גיפי פרטי אצלו בחנייה.
זה למה לא שווה לקנות כלים יד 2 במדינה הזאת...
חבוב,אם אתה מרגיש צורך בלתי נשלט לקנות במכיר מופקע - בעיה בך. לחברה שעושה _מראות_ (!!) יש "מוניטין"? אתה בטוח מפלנטה הזאת?
יש חדשות טובות בשבילך - אתה לא חייב להיות מכונאי רכב כדי לנהוג/לרכב. יותר מזה - לא צריך צוות של ג' פי כדי לתקן הונדה מצויה.
כמובן! לא מצפה לשום דבר אחר ממי שחושב שמראה ב-150 יורו זה בסדר.
סליידרים ומגיני קייסים של חברת T-REX האמריקאית הצילו לחבר את הMT-07 שלו בהחלקה של בערך 100 קמ"ש.
האופנוע החליק על הכביש וכל מה שקרה זה שהתגרד הסליידר, הקייסים נשארו שלמים, אפילו הרגלית כמעט לא השתפשפה... אני הופתעתי לטובה. זה בטוח משנה מאיזה סוג פלסטיק זה מיוצר באיזו צורה זה מתחבר לאופנוע, אבל נראה שהמוצר שווה את המחיר כי חור במנוע עולה יותר.