כן, החל מה24 בספטמבר ועד 1 באוקטובר. בין השעות 7 בבוקר ו17 בערב.
מישהו יודע אם אמור להיפתח?
כן, החל מה24 בספטמבר ועד 1 באוקטובר. בין השעות 7 בבוקר ו17 בערב.
מעולה תודה !
תמונה צולמה אתמול
![]()
האם יש למשהו מידע האם הקטע מעזוז לכביש עדיין דרך משובשת של שביל חלוקי נחל ואבנים או שמשהו השתפר
דרך עפר כבושה. לא משהו שיהווה בעיה לאף דו"ג, אבל לא תענוג לאופנועי כביש.
אני חושב לרדת הפעם... אני חושב על זה כל שנה וכל פעם אכשהו זה לא יוצא בסוף.
כמה שאלות למי שמכיר, איפה תחנות התדלוק הקרובות, ואיזה חלק של הכביש הוא מומלץ, ועל מה אפשר לוותר ? חשבתי לבוא ממצפה ולרדת עד לכביש 12 ואז לעלות בחזרה.
או שהקטע הצפוני מעזוז עד להר הנגב זה משהו שגם לא כדאי לפספס ?
ולמי שבא מהמרכז, האם ישנתם באיזור ? או שעשיתם את הכל ביום אחד וחזרתם בחזרה ?
תודה :-)
תחנות דלק יש במצפה רמון, אילת, יטבתה ועין יהב.
כך שאם אתה מתדלק במצפה רמון ואז דרך כביש 171 להר חריף, דרומה על כביש 10 ואז חזרה למצפה רמון דרך כביש 12 וכביש 40 אתה אוסף 285 ק"מ לערך ועלול להיכנס למחסור בדלק. אם אתה ממשיך לאילת לא אמורה להיות בעיה.
אם אתה רוכב פעם ראשונה, הייתי מוותר על הקטע הצפוני בין עזוז להר חריף ויורד עם כביש 12 עד אילת. אפשר לרכב ביום אחד אינטנסיבי.
איללכא...וסובבו בגז
טוב אז בגלל שבגוגל כביש 10 לא מופיע במסלולים, וכנראה בגלל שאני קצת שאנן לגבי זמנים לפעמים, וגם אולי בגלל שלא ביררתי מספיק לפני... ואולי קצת מהכל מעורבב ביחד, יצא שהייתה לי חוויה לא הכי מוצלחת.
נאבקתי בשעון המעורר משעה 9 עד בערך 11, ב12 כבר הייתי מוכן לצאת אבל קפץ מקרה חירום והייתי חייב לעזור לחברה עם משהו, ככה שיצא שרק ב13:30 יצאתי רשמית לדרך מיפו.
חוץ ממזג האוויר המעונן והמבאס שהיה היום והראות הגרועה, נסעתי קצת בלחץ במטרה להגיע לכניסה לכביש לפחות שעה לפני, חשבתי שלעצמי שזה עניין של שעה ונוותר על הסלפיז בדרך ונגיע זריז לכביש 12, ובמקרה הכי גרועה מישהו בש.ג בצד השני ינזוף בי שעכבתי אותו 15 דק ביציאה.
מפה לשם, אחרי שתי עצירות תדלוק, הגעתי לכניסה לכביש 10 דרך מצפה רמון בשעה 16:10... החייל הנחמד בש.ג אמר לי... תשמע... אתה קצת גבולי, אולי תספיק, מקסימום יגידו לך להסתובב...
חשבתי לעצמי שזה קטן עליי, אבל הגעתי למוצב הבא ב16:50 אחרי נסיעה מאוד ארוכה עם הרבה פיתולים, עליות וירידות וגם במהירות טיפה גבוהה ממה שהייתי בוחר ביום רגוע... שם אמרו לי שאי אפשר להמשיך יותר כי יש עוד שעה וחצי!!! עד אילת, והציר מתקפל מדרום לצפון, ככה שגם אם אני אמשיך, יגיעו בסוף כוחות שיבהירו לי שמפה והלאה הציר סגור לחלוטין ונגמר המשחק.
לידי היו עוד שני רכבים פרטיים שניסו קצת באסרטיביות להבין מה העניין ואם בכל זאת אפשר להמשיך... קלטתי את המצב ועשיתי פרסה בהבנה שאת הש.ג אני לא יכול להאשים, רק את עצמי.
אז אחרי שעשיתי הלוך חזור למצפה רמון, חשבתי אם להמשיך בתכנון המקורי ולרדת עד אילת ללילה, אבל השעה כבר הייתה כמעט 18:00 בערב, עוד רגע חושך, עם שעתיים רכיבה עד לאילת, אחרי שאני די מותש מה300 ק"מ שכבר עשיתי עד כה היום, החלטתי שזה יהיה חכם יותר לעבור למצב טיסה ולעוף בחזרה לתל אביב.
אני לא בנאדם של בוקר, ועוד פחות של לקום בשש בבוקר ביום חופש לרכיבה ארוכה, לצערי...
אבל באמת שאם רוצים להספיק יום רכיבה בכיף (לא ספורטיבי או משהו), במיוחד כשהימים כבר קצרים יותר, צריך להזיז עניינים מוקדם ולהיות קצת פחות ספונטנים ויותר מחושבים... ואני לא מדבר על זה שיש הרבה דברים לעשות ולראות בדרך ומסלולי הליכה קטנים של שעה וקצת פה ושם, נחלים וכו', וסתם עצירות לקפה ולמתוח את הגוף שבאות בטוב.
ואני בסך הכל די בכושר לנסיעות ארוכות מאוד לאחרונה, גם בהרכבה, אבל נראה לי הפעם שברתי שיא ק"מ יומי, בכל זאת מדובר בבברלי 350, לא במולטיסטרדה, סיימתי את היום די גמור.
פעם הבאה נסיים באילת.
אגב מישהו פה עשה את המסלול מעזוז לאילת וחזור למרכז ביום אחד ??? אפילו בלי החזור זה נראה לי חתיכת נסיעה.
נערך לאחרונה על ידי Mortar; 02-10-2018 בשעה 04:57.