אופנועים שונים, הירוק יותר ספורטיבי הMT יותר לכיוון זה ההיפרמוטו, עניין אישי. אני אישית מתחבר לMT.
עשיתי נסיעת מבחן על שניהם , התחברתי לשניהם .
מנוע מצויין בירוק , מושך , חלק , בדיוק מה לצפות אבל את חסר את הקוויק שיפטר שלאחר הריכבה ב MT נראה כחסרון הכי גדול , יתרון = זול יותר
MT - מנוע כיפי כיפי כיפי כיפי , קווק שיפטר שלא יודע איך לא עושים בכל האופנועים (הלוואי שהיה גם שיפט דאון ) מצערת רגיזה טיפה גם במצב הכי נוח ,
בולם קדמי קצת רוקד .
תקציב : 50-+
המטרה: ילד בן 23 , ניסיון על 300 ו שני קורסי רכיבה מתקדמת .
הרצון : נייקד שמנמנן (במלוא המילה למנוע שמנמנן 800+ סמק) לא סופרספורטי !![]()
אופנועים שונים, הירוק יותר ספורטיבי הMT יותר לכיוון זה ההיפרמוטו, עניין אישי. אני אישית מתחבר לMT.
אני חושב שאתה חייב לרכוש עוד ניסיון מעשי על כלי בנפח ביניים. היה לי MT09 (חדש מהניילון) ומכרתי אותו אחרי 3 חודשים. מכרתי אותו לא משום שלא התחברתי, אלא מפני הבנתי שהכלי הזה מסוכן עבורי.
הוא מסוכן במהירות שהוא מעלה סל"ד, במהירות שהוא מזנק לווילי בכל הילוך ובקלילות שניתן להפליק אותו. אותה זריזות מסתירה את החולשות העיקריות שלו שהן הבולמים והשילדה שלא ממש מיושרים עם שאר האופנוע. הכלי הזה ימשוך אותך (בקלות ובכיף גדול) למקומות שאני לא בטוח שעם הנסיון שצברת אתה תדע לצאת מהם.
רק על סמך הדברים שכתבת, אני חושב שה MT09 הוא לא הכלי הנכון עבורך עכשיו
(לשם השוואה - אני היום רוכב על מונסטר 1200)
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה, תתחדש וסע בדרכים בטוחות
יכול להיות שאתה צודק, למי שיש נסיון על כלים כבדים והוא רוכב שקול ובוגר הכלי הזה לא מפחיד (אני על הטרייסר 900) אבל הוא בהחלט חזק וללא הבקרות הוא עולה לוילי בקלות גם בהילוכים גבוהים.
אם פותח השרשור ציין שהוא ילד בן 23, אני חושב שהכלים האלה יכולים להכניס אותו ללא מעט צרות, יכול להיות יותר חכם להתחיל עם כלי ביניים יותר מתון אבל ההחלטה בידיך.
Tracer 900
גם אני מסכים!
הכלים האלה לא סלחניים. במיוחד הMT.
תנסה לבדוק אולי על כלים קצת יותר חלשים! MT07 , SV וכו'
אני חושב שבהתלבטות ביניהם מה שהיה עוזר לי להחליט זה היעוד של האופנוע.
היו לי את שני הכלים וה-Z נמכר ממש לפני כמה ימים.
מביניהם אהבתי משמעותית את ה-Z.
תנוחת רכיבה מחוברת הרבה יותר, ספורטיבית יותר ו"שלמה" יותר עם האופנוע.
אתה יושב בתוך ולא על האופנוע והחיבור מעולה.
הבולמים לא מדהימים אבל משמעותית טובים משל ה-09.
הבלמים, לטעמי, בדיחה רעה אבל ה-09 גם לא הצטיין שם עם הקליפרים no name האוניברסליים של ימאהה אז...
המנוע ב-09 פנינה אמיתית ואין דומה לו, אבל מאוד אהבתי את הליניאריות והכוח ב-900
היו לי כמה אופנועים ורכבתי על עוד כמה, והמנוע של ה-900 עדיין הפתיע אותי מדי פעם (לטובה!)
ל-900 אין שום אלקטרוניקה למעט ABS. יש שיאמרו שזה חסרון, יש שיאמרו יתרון. אבל זה מה יש.
אני דווקא אהבתי, האופנוע מאוד מתקשר ומחובר, ווילי מזדמן והחלקות זנב זה הסטנדרט השובב וזה פשוט כיף של דבר.
אציין לרעה את הקלאץ' שעשה לי צרות כל הזמן ולעוד כמה חבר'ה עם ה-900.
בהצלחה!
אייפקס מוטורס - Apex Motors
www.apexmotors.co.il - התעשייה 5 ירושלים
דף הפייסבוק שלנו!
Furygan # Axo # Monimoto
הMT הוא המנצח החזק בקטגוריה כבר שנים בפער משמעותי. לא יצא לי לרכוב על הזד אבל כן יוצא לי בנוכחותו בשבתות, נראה שהוא מנסה לספק אופי יותר ספורטיבי. שניהם לא ספורטיביים באמת, עם תנוחת רכיבה מוזרה בסיבובים, מתלים רכים ורגליות שנכנסות מוקדם מדי ברצפה.
למי שאמר לא סלחן - אני לא חושב שיכול להיות הבדל משמעותי בין הכלים. בסך כל מדובר במנועים דומים, ואם אתה מחפש כלי סלחן - תשאר בA1.
אין סליחות בכביש, לא מדובר כאן רק על מצערת קופצנית, אלא כלים שבשתי שניות של זקפה יביאו אותך למהירות מסוכנת וזמן תגובה מינימלי להפתעות או לחישוב לא נכון של מהירות בכניסה לסיבוב.
מנגד, הכל תלוי ברוכב, אל תקשיב ליצורים עם בטחון מופרז שקנו כלי בגישה של "אני יכול הכל", נבהלו וברחו. אתה כבר יודע לתפעל אופנוע, כל מה שיידרש ממך הוא ללמוד שליטה אמיתית במצערת(לכל מ"מ יש חשיבות) ותרגול של התמודדות עם כוחות חזקים יותר בתאוצה, בלימה ובכניסה לסיבובים. שום אופנוע לא מתרומם לווילי אם לא פותחים לו יותר מדי גז. אז קנה איזה אופנוע שאתה רוצה וקח בחשבון שבסך הכל צריך ללמוד בצורה הדרגתית.
*הכותב רוכב כ8 חודשים ו25,000km על MT09 כאופנוע ראשון. כשצריך לא מתבייש לרכוב בקצב של אופניים חשמליים, אבל כבר מהמהירים בנס הרים..![]()
1000RR
תקרא כאן:
http://www.doogri.co.il/pricelist/
עמודים 10-11.
מוסבר שם יפה על לקפוץ מעל הפופיק וגם על קבלת עצות רעות בפורומים.
יש בעיית אגו גדולה מאוד להרבה לרוכבים בארץ ואם תצליח להתגבר על האגו הפרטי שלך רק תרוויח מזה בטווח הארוך.