בקרוב יגיע השיבר 900, שווה לבדוק גם...
אהלן,
אני בדיוק בתהליך של קניית כלי חדש, ומתלבט לגבי ה-Z. עשיתי רכיבת מבחן עליו וגם על mt09 2017 ומונסטר 821.
הרשמים שלי עד כה:
- מונסטר - כלי מדהים, יציב, היגוי זריז, מטריף מעל 6000 סל״ד, קל לרכיבה, נראה מעולה, מרכות עזר שהתערבות בזמן וטוב, אבל... בלי שוק בכלל, ארגונומיה בעייתית - רגליות מורכב ובכלל צפיפות, מחמם מעט את הרגליים.
- mt09 - כלי פאן, אחלה מנוע, תנוחת ישיבה מעולה (מבחינתי), אבל ... בולמים פח אשפה (וזה אחרי השיפור), קוויק שיפטר מיותר ולא מוצלח (למרות שזה היחיד שרכבתי עליו), מקרין חום בצורה לא הגיונית לברך שמאל, מפות מנוע חסרות היגיון, חוץ מהSTD (המפה האמצעית) אין להן שימוש והוא די מכוער לטעמי.
- Z900 - נותן תחושה של אופנוע מאוד שלם ומאוזן. נוח, זול, המנוע הכי חלק ש״טעמתי״, המון כח, היגוי חד וקליל, גיר חמאה, בולמים מעולים (לתקציב), קל לרכיבה בצורה מפחידה, אבל... אין בקרת אחיזה, למרות שעם המנוע הזה, לא בטוח שצריך, חסר קצת פאן פקטור.
הערת ביניים: מדובר ברכיבה של גג שעה על כל כלי, אז אלו רשמים ראשוניים בלבד. כל הרכיבות בוצעו בקיץ, בעיקר בבין עירוני.
הצרכים שלי:
- זה כלי הרכב שלי (יש רכב לגברת)
- רוב הנסיעות הם עירוניות בתל אביב
- פעם/פעמיים בשבוע 100ק״מ בין עירוני
- לפעמים טיול ללא מורכבת בסופי שבוע
עכשיו לבחירה שלי: המחיר, הנוחות וקלות הרכיבה מושכים אותי לכיוון הZ900, אבל משהו חסר לי שם.
אני אשמח מאוד לשמוע מבעלים של ה-Z את דעתם.
א. חיים ביומיום על הכלי, איך התנוחה בעיר, איך הנוחות הכללית בעיר, האם יש סיכוי להצליח לשים תיק עם רשת על הזנב
ב. רשמים כלליים, איפה הוא הכי מהנה, מה שידרגתם, ...
תודה מראש
Sent from my iPhone using Tapatalk
בקרוב יגיע השיבר 900, שווה לבדוק גם...
Tracer 900
תנסה גם תסוזוקי gsxs 750
ממליץ לך לעבור על הנסיעת מבחן של אביעד , שם תקבל את כל התשובות דא יש גם נסיעת מבחן ל mt09
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לא ממש הבנתי את כוונתך. ברור לי לגמרי למה צריך TCS, ועד כמה זה יכול לשמור עלי, לא אופנוע ראשון שלי. אבל אני באמת חושב שבZ900 זה הרבה פחות נדרש, לאור כמה שהמנוע צפוי, לינארי וחלק. לעומת זאת השני הכלים האחרים שציינתי, הוא חשוב, ואפילו הכרחי עם הmt09 (לפחות בחלק ממפות המנוע).
אגב, אני לא מנסה לשכנע את עצמי לכלום כרגע, משום שאני לא שלם אם א אחת מהאופציות שציינתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מאמין שתמצא תשובה מבעלי z900 פה כי הם התחילו את השיווק לא מזמן ולא נראלי שיש למישהו מהפורום אותו.
אני מציע שתיקח שוב נסיעת מבחן ותעשה אותה בתוך תא,את המסלול הקבוע שלך ביום יום ותראה איך אתה מסתדר איתו .
כשאני קונה אופנוע אני לא חושב על מכירה ולכן השוק לא כלכך פקטור מבחינתי(זאת הסיבה שעכשיו קשה לי למכור את האופנוע שלי), אם שוק הוא גם לא פקטור מבחינתך, ממליץ לך לבדוק את האמ וי אוגוסטה, ברוטלה 800 (לא כלכך מכיר אותו, רוכב על האח הגדול שלו)ה 1090 שאני רוכב עליו אופנוע שנותן פאן בטונות ואם זאת נוח בטירוף, מניח שהאח הקטן לא פחות מרגש, אמנם החדשים יקרים אבל בגלל העדר שוק מניח שאפשר למצוא עסקאות מעולות.
אם כבר בחנת את הדוקאטי, בגלל היבואן הייתי הולך על האם וי.
אופנוע נועד ברובו לגרום לך הנאה. אם אתה הולך לקנות אופנוע לפי מצב שוק אז אתה מפספס את הפואנטה של האופנוע.
נהנת הכי הרבה על הדוקאטי? הגיוני...הוא שם את שאר החברים היפנים שלו בכיס הקטן מבחינם כיף.
אחרי מעל 20 אופנועים יפנים חדשים עליתי על דוקאטי... יותר לא תראה אותי על יפני -אלא אם הם יפתיעו עם משהו מרגש .כרגע אף יפני לא מתקרב לדוקאטי מונסטר שקניתי מבחינת פאן טהור וחיוכים בקסדה.
נכון, יותר קשה למכור אותם כי לא הרבה מבינים מה זה אופנוע איטלקי...אבל קונים כי כיף ולא כי עושים חישוב כמה זמן יקח למכור.
שורה תחתונה...קנה מה שעושה לך פרפרים ברכיבה.
בהצלחה.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
נסעתי עליו שבוע שעבר .
שקלתי על שדרוג הזד 800 שלי. הרשמים שלי הם :
מה שכתבת נכון, המנוע עובד מדהים, נורא חלק, המצמד עבר שדרוג משמעותי והוא חמאתי בטירוף.
קליל משמעותית יחסית לאחיו הקטן, הייתי אומר מצועצע אפילו.
למה אני לא רוכש- כי קצת מבאס לקנות אופנוע חדש ולפגר מאחור בכל נושא האלקטרוניקה.
אתה מרכיב ? אם כן, תשכח מזה.. לא ייקרה יותר. פיזית זה לא מתאפשר שם.
אני חושב שהMT, ולמרות שנאתי הקלה לימאה הוא פתרון יותר טוב. במקרה הזה.
לגבי השיבר 900 אני צופה שוק דליל מידיי ולשם אני לא נכנס מניסיון.
מקווה שעזרתי
ולכל האנשים שלא מתחשבים במצב השוק, תתחילו להתחשב, תחסכו כך כמה שקלים והרבה כאב ראש.
כל הסיסמאות הללו נראות טוב אבל ממש לא מועילות.
השוק ״קצת״ מעניין אותי - לאור ניסיון מר עם KTM SMT990.
לגבי ההרכבה, זו לא מגבלה מבחינתי, למרות שהגברת טוענת אחרת
אלקטרוניקה - לגמרי חיסרון, פחות מהותי עם אופי המנוע וההתנהגות של הZ900, אבל עדיין גורם משפיע בהחלטה.
לגבי הmt - כמו שכתבתי, מרגיש לי אופנוע לא שלם, ונטו לעיר, פחות מתאים מבחינתי.
הג׳יקסס 750 - אופציה מעניינת (בעיית שוק?)
אמ וי - מכונה מדהימה, לא סגור שהמחיר שווה את ההקרבה בנוחות והפרקטיקות בעיר (זווית צידוד), למרות שלא רכבתי עליו
שיבר - פשוט לא מושך אותי, וזה עוד לפני עניין השוק הלא קיים
בכל מקרה, תודה על העצות וגירוי המחשבה עם הכיוונים החדשים.
נמשיך להתלבט עד שהעצבים מהתחבורה הציבורית יכריעו אותי...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז הרווחת - אני עם Z900 כבר חודש
אופנוע מדהים - אגב האופנוע החמישי שלי כך שהיתנסתי כבר באי אילו כיילים
כל מה שכתבת נכון
ערך מול כסף הוא הכי כדאי
אבל כמובן קח בחשבון שאולי אני עושה דיסוננס קוגניטיבי
רוצה עוד חוויות - בפרטי