עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: הגיע הזמן להתחדש

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי peedseeker צפיה בהודעה
    אז למה לא במוו?
    הוא שוקל פחות 5 ק"ג ומפיק עוד 5 סוסים.


    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    בולמים של אוהלינס ב SP ?
    Tracer 900

  2. #17
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי peedseeker צפיה בהודעה
    בחירה חכמה, האירופאים יפים יותר לטעמי אבל המכונה הזאת פשוט טובה יותר בכל פרמטר.
    יש לך הרבה עבודה לקרוא את הספר, איך לשלוט בכל האלקטרוניקה הזאת.
    יום מסלול חובה.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    התבלבלת בין ראש השנה לפורים?
    נכון שמדובר באחלה אופנוע והכל, אבל איפה זה ואיפה טואונו? איפה זה ואיפה s1000r? או מונסטר 1200?
    הפרמטר היחיד שיכול להוות יתרון כלשהוא זה שהוא קצת יותר זול, אבל You get what you pay for..

    בכל מקרה כמובן לפות"ש, תתחדש ותיהנה. בהחלט מדובר באחלה אופנוע!
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    ציטוט נכתב במקור על ידי peedseeker צפיה בהודעה
    אז למה לא במוו?
    הוא שוקל פחות 5 ק"ג ומפיק עוד 5 סוסים.


    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    כי מספרים זה לא הכל.
    צריך לעשות נסיעת מבחן ולראות לאיזה כלי אתה מתחבר יותר.
    אישית הרושם שלי מהבמו הוא שהוא אופנוע מצוין שעובד בצורה חלקה מדי כצפוי מארבע בשורה.
    יתרונות:
    * קוויק שיפטר גם למטה.
    * IMU.
    * עובד בצורה חלקה מאוד.

    חסרונות:
    *עובד חלק מדי, מנוע לא מספיק מרגש. היה לי אופנוע בעל מנוע דומה ואישית חיפשתי משהו אחר.
    *האופנוע מרגיש באופן כללי מיושן ליד הSP עם צג לא צבעוני, בלי מתלים חשמליים, משכך היגוי חשמלי ועוד... . השנה (2019) אמור לצאת דגם חדש.
    *משכך היגוי - יש צורך להחליף משכך היגוי במועד הרכישה (לשדרג לאפטר מרקט). האופנוע רועד בצורה לא נעימה עד מפחידה במהירויות גבוהות. בחברה (בארץ) מודעים לבעיה והנ"ל מופיע בפורומים בחול. לא סוף העולם אבל מבאס.
    *תנוחת רכיבה קרובה יותר לזאת של סופר-ספורט שאני אישית לא מתחבר אליה (אוהב לשבת זקוף).
    *האופנוע נמוך מהMT והיה נוח לי לשבת על אופנוע גבוה יותר.
    *אופי המנוע + רעש - הימאהה הרבה יותר מרגש ורועש.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    התבלבלת בין ראש השנה לפורים?
    נכון שמדובר באחלה אופנוע והכל, אבל איפה זה ואיפה טואונו? איפה זה ואיפה s1000r? או מונסטר 1200?
    הפרמטר היחיד שיכול להוות יתרון כלשהוא זה שהוא קצת יותר זול, אבל You get what you pay for..

    בכל מקרה כמובן לפות"ש, תתחדש ותיהנה. בהחלט מדובר באחלה אופנוע!
    נראה לי שאתה התבלבלת

    מבחינת מחיר הבמו הוא הכי זול (וגם מרגיש הכי זול, דגם חדש ומעודכן יוצא ב2019) ואחריו הימאהה / אפריליה (שניהם עולים כמעט אותו הדבר - הגרסה הרגילה של הטואנו), הגרסה היקרה של הטואנו והקטמ.

    מבחינת האופנועים שרשמת, המונסטר בכלל לא רלוונטי ולא מוגדר כסופר נייקד.

    הרביעייה למעלה נחשבת למובילה לפחות על ידי כל מיני מגזינים אלמונים ולא נחשבים כמו MCN...

    השאר זה כבר עניין של בחירה וטעם אישי שלכל אחד מהאופנועים יש את היתרון שלו.

    אחרי הנסיעה על הבמו ההתלבטות שלי הייתה בין הטואנו לימאהה.
    מה שהכריע את הכף, אצלי באופן אישי, היו מספר נקודות:

    *תנוחת הישיבה בטואנו יותר ספורטיבית מימאהה ודומה יותר לבמו - תנוחת רכיבה קרובה יותר לזאת של סופר-ספורט שאני אישית לא מתחבר אליה.
    *מתלים - לי היה חשוב באופנוע הבא שיהיו מתלים חשמליים. אצל במו היה ניתן לבצע הזמנה אבל ההמתנה לוקחת חודשים ארוכים ולאופנוע היו במלא חסרונות אחרים בשבילי.
    אני יכול להגיד היום שמדובר ביציאה מטורפת! ביום יום אפשר לכוון את המתלים בלחיצת כפתור למצב רך והאופנוע פשוט "מגהץ" את הכביש ובסופ"ש מעבירים למצב ספורט והאופנוע נוקשה ומרגיש נכון יותר לרכיבה ספורטיבית.
    השינוי ממש מורגש והופך את האופנוע לשני אופנועים באופנוע אחד.
    *אין אופנוע מבחן זמין לטואנו, ניתן רק להתרשם ממנו בסוכנות.
    *מראה - אני אישית יותר מתחבר לנייקדים והטואנו הוא היחידי שנראה כמו סופר ספורט ולא נייקד.
    *זמינות - שאני התעניינתי היה במלאי רק צבע אחד מהדגם הרגיל והפאקטורי דרש המתנה של חודשים.
    *עסקה - הטואנו לאחר משא ומתן, היה היקר ביותר בצורה משמעותית מהמתחרים. לא הנקודה הכי חשובה כי הבמו הוא הכי זול ובכל זאת לא לקחתי אותו, אבל עדיין.

    תודה על האיחולים!

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי FZ1 צפיה בהודעה
    נראה לי שאתה התבלבלת

    מבחינת מחיר הבמו הוא הכי זול (וגם מרגיש הכי זול, דגם חדש ומעודכן יוצא ב2019) ואחריו הימאהה / אפריליה (שניהם עולים כמעט אותו הדבר - הגרסה הרגילה של הטואנו), הגרסה היקרה של הטואנו והקטמ.

    מבחינת האופנועים שרשמת, המונסטר בכלל לא רלוונטי ולא מוגדר כסופר נייקד.

    הרביעייה למעלה נחשבת למובילה לפחות על ידי כל מיני מגזינים אלמונים ולא נחשבים כמו MCN...

    השאר זה כבר עניין של בחירה וטעם אישי שלכל אחד מהאופנועים יש את היתרון שלו.

    אחרי הנסיעה על הבמו ההתלבטות שלי הייתה בין הטואנו לימאהה.
    מה שהכריע את הכף, אצלי באופן אישי, היו מספר נקודות:

    *תנוחת הישיבה בטואנו יותר ספורטיבית מימאהה ודומה יותר לבמו - תנוחת רכיבה קרובה יותר לזאת של סופר-ספורט שאני אישית לא מתחבר אליה.
    *מתלים - לי היה חשוב באופנוע הבא שיהיו מתלים חשמליים. אצל במו היה ניתן לבצע הזמנה אבל ההמתנה לוקחת חודשים ארוכים ולאופנוע היו במלא חסרונות אחרים בשבילי.
    אני יכול להגיד היום שמדובר ביציאה מטורפת! ביום יום אפשר לכוון את המתלים בלחיצת כפתור למצב רך והאופנוע פשוט "מגהץ" את הכביש ובסופ"ש מעבירים למצב ספורט והאופנוע נוקשה ומרגיש נכון יותר לרכיבה ספורטיבית.
    השינוי ממש מורגש והופך את האופנוע לשני אופנועים באופנוע אחד.
    *אין אופנוע מבחן זמין לטואנו, ניתן רק להתרשם ממנו בסוכנות.
    *מראה - אני אישית יותר מתחבר לנייקדים והטואנו הוא היחידי שנראה כמו סופר ספורט ולא נייקד.
    *זמינות - שאני התעניינתי היה במלאי רק צבע אחד מהדגם הרגיל והפאקטורי דרש המתנה של חודשים.
    *עסקה - הטואנו לאחר משא ומתן, היה היקר ביותר בצורה משמעותית מהמתחרים. לא הנקודה הכי חשובה כי הבמו הוא הכי זול ובכל זאת לא לקחתי אותו, אבל עדיין.

    תודה על האיחולים!
    אז בתור מה מוגדר המונסטר?
    Tracer 900

  6. #21
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    מתעלק על השרשור.
    נמצא עכשיו בדיוק בהתלבטות בין הכלים שעלו פה -
    S1000R, MT10, Z1000 ואולי גם ה-GSXS1000. הטואנו נפל מהסיבות שציין PAZ...
    המטרה - שיהיה נוח ביומיום (באופן יחסי) ושיתאים לרכיבות ספורטיביות ומסלול בסופ"ש.
    מדבר על יד 2 בלבד ולא על חדש...
    ה-Z הוא היחיד מבין החבורה ללא בקרות ניהול מנוע או אחיזה.
    ה-GSXS על הנייר נחמד מאוד. אבל העיצוב כל כך מעפן וחלבי...
    בכללי סוזוקי אחד המותגים הכי משעממים עלי אדמות, ולמעט ה-GSXים הישנים ואיזה RGV לא מצאתי בהם שום דבר מעניין.
    ה-MT10 מציג חבילה מצוינת של מנוע מעניין ומרגש, אלקטרוניקה טובה ושאר מכלולים איכותיים.
    חסרונות מבחינתי זה תנוחת הישיבה הזקופה מדי והעיצוב שקשה לי לעכל.
    ה-S1000R הוא האופציה העדיפה עליי, למרות שהאופנוע כמו שציין אחד המגיבים מרגיש כל כך ליניארי וצפוי שזה כמעט חשמלי.

    בקיצור, אין לי מושג.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    מתעלק על השרשור.
    נמצא עכשיו בדיוק בהתלבטות בין הכלים שעלו פה -
    S1000R, MT10, Z1000 ואולי גם ה-GSXS1000. הטואנו נפל מהסיבות שציין PAZ...
    המטרה - שיהיה נוח ביומיום (באופן יחסי) ושיתאים לרכיבות ספורטיביות ומסלול בסופ"ש.
    מדבר על יד 2 בלבד ולא על חדש...
    ה-Z הוא היחיד מבין החבורה ללא בקרות ניהול מנוע או אחיזה.
    ה-GSXS על הנייר נחמד מאוד. אבל העיצוב כל כך מעפן וחלבי...
    בכללי סוזוקי אחד המותגים הכי משעממים עלי אדמות, ולמעט ה-GSXים הישנים ואיזה RGV לא מצאתי בהם שום דבר מעניין.
    ה-MT10 מציג חבילה מצוינת של מנוע מעניין ומרגש, אלקטרוניקה טובה ושאר מכלולים איכותיים.
    חסרונות מבחינתי זה תנוחת הישיבה הזקופה מדי והעיצוב שקשה לי לעכל.
    ה-S1000R הוא האופציה העדיפה עליי, למרות שהאופנוע כמו שציין אחד המגיבים מרגיש כל כך ליניארי וצפוי שזה כמעט חשמלי.

    בקיצור, אין לי מושג.
    עשית רכיבות מבחן?
    Tracer 900

  8. #23
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    למעט הג'יקסס 1000 רכבתי על כולם.
    ה-Z היה מחוספס ומתקשר, ה-MT עצבני, ה-S חלק וליניארי (ומהיר).
    ה-MT נפסל.
    הוספתי להתלבטות משהו קצת שונה - ברוטאלה 800
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    תתחדש, נראה יפיוף. איזה חוף זה?

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    תתחדש, נראה יפיוף. איזה חוף זה?
    תודה!
    תל ברוך (ליד הבסיס)

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    121
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אז בתור מה מוגדר המונסטר?
    נייקד, שנמצא קליק מתחת לחבורה הזאת.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    למעט הג'יקסס 1000 רכבתי על כולם.
    ה-Z היה מחוספס ומתקשר, ה-MT עצבני, ה-S חלק וליניארי (ומהיר).
    ה-MT נפסל.
    הוספתי להתלבטות משהו קצת שונה - ברוטאלה 800
    אני כבר ארבע שנים על ה S1000R ונהנה ממנו מאוד. מידי פעם עולה המחשבה של אולי לנסות משהו אחר אבל אין באמת משהו שמדגדג, למעט המחשבה ללכת לכוון אחר (משהו רגוע יותר אולי, או לחילופין משהו עוד יותר קיצוני). אחד מהדברים שאני מרוצה ממנו במיוחד הוא השירות שאני מקבל מהמוסך המרכזי בתל-אביב. אני יודע שיש אנשים שלא כל כך מרוצים מהם אבל לי היו רק התנסויות טובות איתם (והיו כמה דברים שדרשו טיפול לאורך השנים). נכון שמנוע ארבע בשורה הוא לינארי, אבל מעבר ל 8,000 סל"ד המנוע הזה פשוט מעיף את האופנוע וגם הבלמים שלו ממש מעולים וקל מאוד להוריד מהירות בשליטה מאוד מדוייקת.

  13. #28
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fistuk צפיה בהודעה
    אני כבר ארבע שנים על ה S1000R ונהנה ממנו מאוד. מידי פעם עולה המחשבה של אולי לנסות משהו אחר אבל אין באמת משהו שמדגדג, למעט המחשבה ללכת לכוון אחר (משהו רגוע יותר אולי, או לחילופין משהו עוד יותר קיצוני). אחד מהדברים שאני מרוצה ממנו במיוחד הוא השירות שאני מקבל מהמוסך המרכזי בתל-אביב. אני יודע שיש אנשים שלא כל כך מרוצים מהם אבל לי היו רק התנסויות טובות איתם (והיו כמה דברים שדרשו טיפול לאורך השנים). נכון שמנוע ארבע בשורה הוא לינארי, אבל מעבר ל 8,000 סל"ד המנוע הזה פשוט מעיף את האופנוע וגם הבלמים שלו ממש מעולים וקל מאוד להוריד מהירות בשליטה מאוד מדוייקת.

    אני מחפש כאלה. השוק שלהם מוצלח מאוד יחסית והם נמכרים מהר, אפילו אלה עם היד הגבוהה.
    ברכיבת מבחן שעשיתי עליו נדהמתי מהקלות שבה הוא מבצע פקודות.
    רוצה להאיץ? בבקשה, מהירות תלת ספרתית תוך רגע.
    רוצה לבלום? לא צריך יותר מאצבע ולחשוב על בלימה.
    רוצה לפנות? פקודת היגוי קלילה והאופנוע שתול בקו.
    מאוד נהניתי, למרות שהתחושה החשמלית משהו הפריעה לי קצת, אבל בטח אתרגל.
    הכל קל וזורם...

    נשאר רק למצוא אחד כזה
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    לפעמים יש כאלה בטרייד אין של ב.מ.וו (אני קניתי את שלי מהם אחרי שמישהו שנסע עליו 1500 ק"מ החליט שזה לא בשבילו), אולי תבדוק במוסך שלהם אם יש מישהו שמחפש למכור

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    למעט הג'יקסס 1000 רכבתי על כולם.
    ה-Z היה מחוספס ומתקשר, ה-MT עצבני, ה-S חלק וליניארי (ומהיר).
    ה-MT נפסל.
    הוספתי להתלבטות משהו קצת שונה - ברוטאלה 800
    מה עם ה 1090?? ... זה כלי פצצה, ו GUCCII800/ניר מוכר את שלו, כלום כסף לכלי כמעט חדש:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...4-BRUTALE-1090
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. הגיע הזמן להחליף אופנוע
    על ידי Natis בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2017, 09:44
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 14:04
  3. הגיע הזמן להחליף שרשרת?
    על ידי Bluebunny בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 20:28
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 16:00
  5. מחפש להתחדש בנייקד - אירופאים או יפניים?
    על ידי bluesummers בפורום כללי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 12:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO