כאחד שרכב גם על ה-883 וגם על VN900 קלאסיק - הקוואסאקי טוב ממנו בכל פרמטר.
הספורטסטר מרגיש מאוד כבד בפניות בעוד שהוולקן קליל בהיגוי ולא מרגישים את המשקל. הספורטסטר הרגיש שהוא נחנק ב-100 קמ"ש והתחיל לשדר אי נוחות, בעוד שה-VN ישייט על 110 כל היום, מעבר לזה מתחילות ויברציות, בעיקר בגב התחתון, אבל מתרגלים לזה מהר מאוד ולאחר כמה עשרות ק"מ מצאתי את עצמי מזגזג על 140 בין רכבים.
תנוחת הרכיבה על ההארלי - קרבית יותר, לטעמי פחות נוחה לטיולים.הוולקן מאוד נינוח וגם לאחר שהות ממושכת באוכף לא מרגישים מאמץ מהדרך. מה גם שלוולקן עוד יתרון נוסף וזה המושב האחורי, המאפשר נסיעות בהרכבה. נכון, הוולקן מרגיש מאסיבי בהתחלה אבל מתרגלים אליו די מהר ואפשר גם לעבור בין תורי הרכבים בדרך לעמדת ההזנקה ברמזור.
ודעה אישית נטו - עם אגזוזים מקוריים הקוואסאקי נשמע הרבה פחות "מסורס" מההארלי.