ציטוט נכתב במקור על ידי kobi צפיה בהודעה
לא מאמין שקנית חיקוי של הדבר האמתי.
יש לי 883 - הורד מהמם נוח יפה.
עשוי ברזל בלי קישקושים, נוח זריז והתחזוקה שלו היא בדיחה.
48 אלף קמ אפס תקלות.
עשרות מליונים שקונים בכל העולם אופנועים של הארלי כנראה טועים.
וישראלים יודעים הכי טוב.
ולקן ??? באמת ???
ולא - אתה לא צריך להתאים את עצמך לאופנוע, לא האופנוע לא בוחר בך, לא אתה לא צריך ארגז כלים איתך לאף מקום....
אתה אל צריך לעשות כיוון שסתומים אתה לא צריך מפתח פיזי (שלט קרבה) אתה לא צריך לדאוג לבלימה כי יש לך ABS
אתה אפילו לא צריך לכבות את האיתות כי אחרי פניה הוא כבה לבד.
ולא - שאתה קונה הארלי משומש אתה לרוב תקבל אותו עם המון תוספות - לא מעלי אקספרס - מקוריות של החברה איכותיות ולא זבל סיני.
ויש לי עוד מה להוסיף אבל כדי שאשתוק.
אופנוע מעולה נוח בעיר ונוח מחוץ לעיר צריכת דלק - נורית נדלקת לי כל 200 קמ על 8 ליטר דלק.
ולא פחות חשוב - רכיבה על האופנוע הזה היא שונה הכל אופנוע אחר - זה המוצר שאותו כל היצרנים שמיצרים אופנועי קאסטום מנסים לחקות.
אז תתחדש !!! אתה חלק מהעדר.
ולכל המגיבים - מי שלא היה בעלים של הארלי טוב לו שישמור את דברו לעצמו.
חיקוי של הדבר האמיתי? יצא לך לרכב על הוולקן בכלל? אתה נשמע כמו פאן בוי שמנסה להצדיק את הקניה שלו.
צריכת הדלק של הוולקן זהה לזו של ההארלי שציינת (1 ל-20 בערך) עם טנק דלק מאסיבי של 20 ליטר. לוולקן יש מושב אחורי מהחברה ולא כאביזר שעליו צריך לשלם אקסטרה. כלים רצוי לסחוב עם כל אופנוע באשר הוא וללמוד לבלום זה הכרחי גם אם יש לך ABS. כסטוק הוא נשמע מעולה עם האגזוז המקורי בעוד שההארלי, "המקור", נשמע מאוד מסורס.
אני יכול לתת עשרות סיבות לקחת וולקן על הארלי, אבל מי שבראש שלו הארלי לא ישמע אותם אלא ימשיך בשלו (ואני מבין כפאן בוי ענק של טריומף בעצמי)